Minä lähden töihin - HYVÄÄ SUNNUNTAIPÄIVÄÄ!

[QUOTE="vieras";25747499]Sulla oli eilen krapula ja mulla nyt...[/QUOTE]

Niin oli, onneksi ei enää tänään. :) "Hyvää" kankkusta sulle - muista juoda paljon ja syödä kaikkea epäterveellistä !

Lisäveroa kun riistät työläisiä pyhänä ja ajat uudella ökyautolla.

Pakko tehdä pyhänä, kun arkena ei kerkeä. Tosin nytkin täällä toimistolla roikun palstalla, että ehkä voisi vähän skarpata. Mappipino vieressä odottaa...

Mäkin teen yrittäjänä käytännössä joka päivä töitä.. mutta mun ei onneks tarvi lähteä töihin, kun teen töitä kotoa käsin mukavasti oloasussa :D Nyt tosin pitää lähteä lenkille kun on niin hieno ilma.

Ei pelkästään yrittäjän arkea... Meillä on tänään juhlaa kun isäntä ei tehnyt kuin vain viisituntisen päivän.

On se tossa menneinä aikoina tosin ollut enemmän viikonloppusin kotona, ja tää on oikeastaan vaan hyvä juttu että viikonlopuillekin riittää töitä.. Mutta ihan perusduunari tuo silti on.

[QUOTE="vieras";25748074]Mäkin teen yrittäjänä käytännössä joka päivä töitä.. mutta mun ei onneks tarvi lähteä töihin, kun teen töitä kotoa käsin mukavasti oloasussa :D Nyt tosin pitää lähteä lenkille kun on niin hieno ilma.[/QUOTE]

Tuulihousut -ja takki mullakin päällä, kun täällä ei näin sunnuntaisin (onneksi) ole ketään muita. Tai no, isä tuossa kävi tehtaan puolella, mutta ei se tässä ollut, joten ihan rauhassa saa pakertaa.

Ei pelkästään yrittäjän arkea... Meillä on tänään juhlaa kun isäntä ei tehnyt kuin vain viisituntisen päivän.

On se tossa menneinä aikoina tosin ollut enemmän viikonloppusin kotona, ja tää on oikeastaan vaan hyvä juttu että viikonlopuillekin riittää töitä.. Mutta ihan perusduunari tuo silti on.

Hyvähän se on, että on töitä. Mä en muista, koska viimeksi olisin tehnyt viisituntisen työpäivän - ainakaan arkena. Yleensä menee niin, että olen varsinaisessa päätyössäni 8-15 ja sitten 15-18 firmalle tekemään töitä + kotona sähköpostia yms... On tää yrittäminen mukavaa ;) !

Tämä yrittäjä on vapaapäivällä (jos ei kirjanpitoa sit lasketakin työtunneiksi)... ;)

Siivoilen ja pesen pyykkiä ja koitan piristää kotia, kun lapset ei ole täällä... ;)

HYVÄÄ TYÖPÄIVÄÄ!!

Tämä yrittäjä on vapaapäivällä (jos ei kirjanpitoa sit lasketakin työtunneiksi)... ;)

Siivoilen ja pesen pyykkiä ja koitan piristää kotia, kun lapset ei ole täällä... ;)

HYVÄÄ TYÖPÄIVÄÄ!!

Kiitos! :)
Mun pitäisi kirjottaa englanniksi muutama tarjous ja sitten pitäisi tehdä tehtaan puolelle työvuorolistat ensi kuulle ja kaikkea mukavaa. Ja mapit odottaa "perkaamista". Jos iltakuuteen mennessä nämä saisi tehtyä.
Kirjanpito - työnintoa sulle sen kanssa! Onneksi mulla on kirjanpitäjä, en meinaan ole tossa mitenkään kovin hyvä. Tsemppiä!

Yhteistyössä