Se joka keksi pepsi maxin pitäis hukuttaa ko. litkuun....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Vuosien riippuvuus ja taas on viekkareita ko oottelen pulloja kaupasta. Alkoholinki kans on ollu ongelmia ja siitäki ihan kivoja vierotusoireita kärsiny joskus nii alkaahan nämä olla pikkuhiljaa mittasuhteiltaan samanlaisia. Noh, ei nyt ihan mut silti... :D Kiukuttaa ja mökötytyttää, ärsyttää ja se maku on koko ajan kielen päällä.

Mut se mikä on sama ko viinan kans, sitä on PAKKO SAAHA. Ja jos ei saa nii maailmanloppu eessä.

Mullakin on pepsi max riippuvuus. Tosin voin kyllä olla joitain päiviä juomatta. Mutta tulee sitä ostettua 1-2 pulloa viikko. Ei ole hampilääkärissä sanottu mitään negatiivista.

Just, mulla ihan sama Pepsi Maxin kanssa... nyt oon rajottanu viikonloppuun. Auta armias jos oon ostanut sitä ja sit joku onkin uonut ne loppuun. Hirvee tunne ja samalla tietää olevansa ihan lapsellinen ja tyhmä!

Se on aivan sama kuin kahvissa. Jos lopettaa sen juomisen niin pari päivää tekee mieli ja on kumma olo. Tupakka oli ainakin itselleni pahempi tapaus 20 vuoden korsteenina olon jälkeen. 2 viikkoa oli aika kaameta, mutta sittenpä pääsi siitäkin perkeleestä.

Toi on muuten ihan järkkyä, miten ihmiset on jääneet koukkuun light-juomiin, energiajuomiin ja ihan tavis-colaankin. Kauheat vieroitusoireet jos eivät saa juoda päivittäin ko.litkua ja 1,5 litran pulloa menee pullotolkulla viikossa. Oli tästä taannoin artikkeli iltapäivälehdessäkin.

Ei voi muuta todeta kuin että kyllä ihminen on heikko, jos jää koukkuun tuollaisiin...

Toi on muuten ihan järkkyä, miten ihmiset on jääneet koukkuun light-juomiin, energiajuomiin ja ihan tavis-colaankin. Kauheat vieroitusoireet jos eivät saa juoda päivittäin ko.litkua ja 1,5 litran pulloa menee pullotolkulla viikossa. Oli tästä taannoin artikkeli iltapäivälehdessäkin.

Ei voi muuta todeta kuin että kyllä ihminen on heikko, jos jää koukkuun tuollaisiin...

Ällistele sie asiaa siihen asti että kipsahat ite johonki aivan yhtä älyttömään koukkuun.

No toistaseksi ei ole hampaissa näkyny ongelmia tuosta pepsi maxin lipittämisestä. Kuvittelisin että tavis pepsistä vois tullakki... Reikiä ainaki. Tosin en omista koko reikäbakteeria....

Hammaslääkärit ja neuvolan terkat suosittelevat ennemmin juomaan sokerilimuja (ja niitäkin vain harvoin) kuin hampaiden eroosiota aiheuttavia keinotekoisia light-juomia (joiden makeutusaineiden haittavaikutuksista ei ole vielä edes kunnolla näyttöä, muuta kuin että saattavat aiheuttaa syöpää yms.)

Itselläni kans Pepsi Max riippuvuus.Siinä lienee se kofeiini,joko koukuttaa,mulla menee 1,5l/päivä.Nyt olen viikon ajan ostanut jaffa lightiä maxin sijaan...jos pääsis eroon tosta riippuvuudesta.

[QUOTE="noh";25756673]Hammaslääkärit ja neuvolan terkat suosittelevat ennemmin juomaan sokerilimuja (ja niitäkin vain harvoin) kuin hampaiden eroosiota aiheuttavia keinotekoisia light-juomia (joiden makeutusaineiden haittavaikutuksista ei ole vielä edes kunnolla näyttöä, muuta kuin että saattavat aiheuttaa syöpää yms.)[/QUOTE]

Nii, no syöpä ei pelota pätkääkään, muutamasta aivokasvista selvinneenä on yks ja sama...
Hampit on suussa, kaikki omia, ainaki toistaseksi, ja uskosin että ne kestää siihen asti mitä tämä eloki.

Ällistele sie asiaa siihen asti että kipsahat ite johonki aivan yhtä älyttömään koukkuun.

täältä sivusta huuan että tottahan se On että ihminen on heikko,kun jää koukkuun. saa sitä ällistellä vaikka sen kaikki tietääkin ;) tupakasta ja muusta eroon pääseminen vaatii sitä luonteenlujuutta,samalla tavalla kun laihdutus ja muut tämmöiset. juu,itse taas oon löhtusyöjä.eli heikko paska minäkin. kausittain se luonteenlujuus löytyy mutta sitten sama rumba taas,argh.

Yhteistyössä