J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja juurikin näin!Ei ole vain yhtä tapaa rakastaa, ei ole vain yhtä tapaa elää, ei ole vain yhtä tapaa tuntea olonsa hyväksi elämässä ja/tai parisuhteessa.
On vähintäänkin kapeakatseista väittää että joku rakastaa vähemmän toista siksi kun eivät asu yhdessä.
Mistä näitä "minun tapani elää on ainoa oikea" oikein sikiää.
No näinhän minä sanoin, että muutetaan yhteen ettei toinen pääse pettämään... Aika köyhä on teidän lukutaito ja mielikuvitus.Te olette yhdessä 24/7, mutta moni pari ei ole vaikka asuisikin yhdessä. Molemmat käyvät töissä, omissa harrastuksissa, työmatkoilla jne. Kyllä siinä on mahdollisuus pettää ihan samalla tavalla kuin jos asutaan erillään. Ei yhdessä asuminen pettämistä estä ja olisi kyllä varsin typerää muuttaa yhteen ihan vain sen takia, että voi valvoa ettei se toinen petä.
No näinhän minä sanoin, että muutetaan yhteen ettei toinen pääse pettämään... Aika köyhä on teidän lukutaito ja mielikuvitus.
Ensinnäkin vain mainitsin minkälaista meidän elämä on, ymmärrän vallan mainiosti, että muut ihmiset voivat olla menevämpiä ja harrastavat kaikennäköistä. Minusta kuitenkin on helpompi epäillä ihmistä, joka huitelee omissa menoissaan, kuin sellaista joka istuu kotona. Kyse nyt ei ole siitä, että epäilisin kenenkään dippailevan sukupuolielimiään missään, vaan yleensäkin sellainen ihminen saattaa olla tekemässä ihan mitä vaan. Ja saakin olla, ei siinä mitään. Mietin vaan, että kyllä mielessä saattaisi käydä sellainen pilkahdus, että mitähän kaikkea puolisolta voi piilottaa, jos asutaankin erillään, kun kuitenkin niin monissa suhteissa tuntuu niitä salaisuuksia olevan. Edelleenkään en ollut ketään tuomitsemassa enkä asiasta kenellekään motkottamassa.
Kyllä olette pirun herkkänahkaisia, kun ei saa omassa päässä edes asioita pohtia tai mieleen mitään juolahtaa vaan pitäisi olla vaan "high five, vitun hienoa!".
...Mutta siis aivan yhtä helposti sitä voi pettää silloinkin jos asuu yhdessä ja on omia menoja. Ainoa vaihtoehto jolloin pettäminen on hankalampaa on jos vietetään se 24/7 yhdessä. Mutta siitähän tässä ei ollut kyse, vaan vaihtoehdot oli asua yhdessä tai asua erillään.
...
Niin. Miksi juutut nyt tuohon pettämiseen, etkö keksi mitään muuta mitä puolisolta voisi salata? Me miehen kanssa tykätään nysvätä kotona, emme me sen takia täällä ole että voisimme toisiamme kytätä. Eikö ihmiset osaa erottaa noita asioita toisistaan?
Koitanpa nyt aukaista vielä vähän paremmin ajatuksenjuoksuani, jos se on liian monimutkaista:
Jatkuvasti paljastuu näitä suuria järkytyksiä, asioita joita puolisot ovat peitelleet. On ollut kaksoiselämää, salalapsia, laittomuuksia, mitä vaan. Ja puoliso on yllättynyt ja järkyttynyt sydänjuuriaan myöten. Tällaisissa tilanteissa peilaan tuota parisuhdetta omaani ja narahtaen totean, että ei tuo ukolla voi olla mitään kun se vaan täällä kotona istuu. Missä välissä se ehtisi.
NYT, kun kuulen pariskunnasta, jotka viettävät paljon aikaa erillään, jos asuvat erillään pitkän ajan jälkeen, toinen matkustelee paljon tms. niin joskus käy mielessä, että noillahan saattaisi olla vaikka mitä salaisuuksia, eikä ne välttämättä paljastuisi ikinä. Tämä nyt on kuitenkin vain tällainen ajatus, enkä viitsisi sitä ääneen tuollaiselle pariskunnalle sanoa. Vasta sitten avaisin sanallisen arkkuni, jos minulla olisi joku oikea syy epäillä.
Mutta siis, nyt minä olen sitä mieltä että kaikkien pitää olla yhdessä 24/7 tai se toinen pettää. OK, selvisi.
Ymmärsitkö vieläkään mitä minä sanoin? Missähän välissä sanoin että pettäminen olisi edes todennäköisempää silloin kun asutaan erillään? Mitä sinä luet? Ensimmäisessä viestissäni en ottanut kantaa erilaisiin yhdessä asuviin pariskuntiin mutta mainitsin nekin tuossa toisessa viestissäni, eli yhtälailla sama ohimenevä ajatus tulisi mieleen on se toinen paljon poissa sitten minkä tahansa syyn takia. Tämä ajatus johtuu siitä, että tuollainen tilanne mahdollistaa salailun paremmin, ja jotkut kusipääyksilöt voivat täten tavallaan käyttää tilaisuutta hyväkseen. Kyse ei ole siitä kuka todellisuudessa salaa jotain kuinka paljon tai että käytännön kannalta sillä olisi vitunkaan väliä.En minä sitä tarkoittanut, että väittäisit, että kaikki pettää jos ei olla koko ajan yhdessä. Yritänpähän vain sanoa, että pettää voi myös silloin kun asutaan yhdessä. Tietysti puolisolta voi salata vaikka mitä kun asutaan erillään, mutta edelleen se onnistuu myös kun asutaan yhdessä. Varmaan suuressa osassa noissakin tapauksissa, joista olet kuulut pariskunta on asunut yhdessä. En usko, että on yhtään sen todennäköisempää pettää tai salata muita asioita puolisolta, jos asutaan erillään.
Ymmärsitkö vieläkään mitä minä sanoin? Missähän välissä sanoin että pettäminen olisi edes todennäköisempää silloin kun asutaan erillään? Mitä sinä luet? Ensimmäisessä viestissäni en ottanut kantaa erilaisiin yhdessä asuviin pariskuntiin mutta mainitsin nekin tuossa toisessa viestissäni, eli yhtälailla sama ohimenevä ajatus tulisi mieleen on se toinen paljon poissa sitten minkä tahansa syyn takia. Tämä ajatus johtuu siitä, että tuollainen tilanne mahdollistaa salailun paremmin, ja jotkut kusipääyksilöt voivat täten tavallaan käyttää tilaisuutta hyväkseen. Kyse ei ole siitä kuka todellisuudessa salaa jotain kuinka paljon tai että käytännön kannalta sillä olisi vitunkaan väliä.
Mutta pettäminen sitä ja tätä... oletkohan edes tosisasi, tykkäät vain katsoa kun yritän selittää tätä juttua puhki...
Kukin tyylillään mut kyl mulle tulee mieleen ettei ihan niin vakava ole sellainen suhde jossa ei yhdessä olla ja asuta ja toisaalta ite koen et mieluummin heti vaan muutetaan yhteen niin ei turhaan roiku suhteessa joka ei sit toimikkaan jos ei yhdessä asuminen onnistu.
Itse en pystys kyl siihen et mies asus toisessa osotteessa ja jotenkin se loukkais mua ettei tulis mun kanssa samaan sänkyyn joka yö nukkumaan.
Mut jos tuo toimii teillä niin mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee?
...
Niin. Miksi juutut nyt tuohon pettämiseen, etkö keksi mitään muuta mitä puolisolta voisi salata? Me miehen kanssa tykätään nysvätä kotona, emme me sen takia täällä ole että voisimme toisiamme kytätä. Eikö ihmiset osaa erottaa noita asioita toisistaan?
Koitanpa nyt aukaista vielä vähän paremmin ajatuksenjuoksuani, jos se on liian monimutkaista:
Jatkuvasti paljastuu näitä suuria järkytyksiä, asioita joita puolisot ovat peitelleet. On ollut kaksoiselämää, salalapsia, laittomuuksia, mitä vaan. Ja puoliso on yllättynyt ja järkyttynyt sydänjuuriaan myöten. Tällaisissa tilanteissa peilaan tuota parisuhdetta omaani ja narahtaen totean, että ei tuo ukolla voi olla mitään kun se vaan täällä kotona istuu. Missä välissä se ehtisi.
NYT, kun kuulen pariskunnasta, jotka viettävät paljon aikaa erillään, jos asuvat erillään pitkän ajan jälkeen, toinen matkustelee paljon tms. niin joskus käy mielessä, että noillahan saattaisi olla vaikka mitä salaisuuksia, eikä ne välttämättä paljastuisi ikinä. Tämä nyt on kuitenkin vain tällainen ajatus, enkä viitsisi sitä ääneen tuollaiselle pariskunnalle sanoa. Vasta sitten avaisin sanallisen arkkuni, jos minulla olisi joku oikea syy epäillä.
Mutta siis, nyt minä olen sitä mieltä että kaikkien pitää olla yhdessä 24/7 tai se toinen pettää. OK, selvisi.