K
kuihdun
Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa kohta 15 vuotta yhdessä. Suhde on ihan hyvä, riitoja ei ole. Tasaista ja turvallista. Hyvä mies. Seksiä on aika harvoin, koska mies on huono tekemään aloitteita. Näin on ollut alusta alkaen. Lasten takia seksikin on nopeaa, eikä esileikeille ole hirveästi aikaa. Lapsia on siunaantunut kaksi. Tuon vähäisen seksin lisäksi emme juurikaan halaile. Enkä edes muista koska olisimme viimeksi huviksemme suudelleet.
Viime aikoina olen huomannut olevani todella surullinen ja itkuinen, sillä kosketuksen kaipuu on aivan valtava. Että joku aikuinen ihminen silittäisi, pitäisi hyvänä. Olisi aidosti läsnä. Haluaisin tuntea olevani rakastettu, naisena. Pelkään, että kohta lähden etsimään tuota läheisyyttä muualta, kun en enää kestä. Seksiä en siis niinkään kaipaa, vaan että joku vaan pitäisi sylissä. Olen niin tavattoman yksin, vaikka ympärillä on ihana perhe.
Viime aikoina olen huomannut olevani todella surullinen ja itkuinen, sillä kosketuksen kaipuu on aivan valtava. Että joku aikuinen ihminen silittäisi, pitäisi hyvänä. Olisi aidosti läsnä. Haluaisin tuntea olevani rakastettu, naisena. Pelkään, että kohta lähden etsimään tuota läheisyyttä muualta, kun en enää kestä. Seksiä en siis niinkään kaipaa, vaan että joku vaan pitäisi sylissä. Olen niin tavattoman yksin, vaikka ympärillä on ihana perhe.