[QUOTE="hmmm";25916366]Ihan kummia jotkut vastaukset. Miksi miestä pitäisi tässä nyt paapoa mitenkään, aikuista ihmistä? Miksi ap:n olisi pitänyt antaa miehen kiukunpuuskan mennä ja tulla kun kerta sen kärki oli suunnattu suoraan ap:tä vasten? Ap:llä on mielestäni täysi syy suuttua. Itse varmaan tekisin niin että jollei mies tule katuvaisena tai edes sovittelevana kotiin, sanoisin että pidetään hieman etäisyyttä ainakin henkisesti kunnes voidaan yhteensovittaa eräitä näkemyseroja asian tiimoilta.
Sillä, eikö tässä nyt mies ole ihan naurettavasti käyttäytynyt?! Jos nainen toimisi noin niin äijät heittäisi varmaan ulos.[/QUOTE]
Jos mun tekstiin viittasit niin riitaan tarvitaan kaksi. Jos toinen ei vastaa haasteeseen niin hulluhan sitä pitää olla että yksinään jaksaa pitkään pauhata. Kun pahimmat höyryt on päästetty, järkikin pelaa taas ja voidaan keskustella asioista ilman että ennen tähän hetkeen pääsyä on haukuttu toista tai vihjailtu että joku toinen ois parempi puoliso keskustelun pohjalle.
Sillä, eikö tässä nyt mies ole ihan naurettavasti käyttäytynyt?! Jos nainen toimisi noin niin äijät heittäisi varmaan ulos.[/QUOTE]
Jos mun tekstiin viittasit niin riitaan tarvitaan kaksi. Jos toinen ei vastaa haasteeseen niin hulluhan sitä pitää olla että yksinään jaksaa pitkään pauhata. Kun pahimmat höyryt on päästetty, järkikin pelaa taas ja voidaan keskustella asioista ilman että ennen tähän hetkeen pääsyä on haukuttu toista tai vihjailtu että joku toinen ois parempi puoliso keskustelun pohjalle.