Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta oli noloa lähinnä hääparin kannalta, kun kutsui vain minut häihin, eikä nykyistä kumppaniani. Siellä sitten istuin tylsistyneenä ja yksinäisenä. Ei kiinnostanut jutella ex tuttavienkaan kanssa. Olisi pitänyt jättää menemättä ollenkaan!
No en minä nyhvätä olisi halunnut, mutta olisi ollut joku siinä vieressä ja jolle olisi voinut jutella yms. Kyllä siellä välillä kivaakin oli, mutta mukavampi olisi ollut jos hääpari olisi ottanut huomioon kumppanikin, vaikka jopa tutustua häneen.... Tuli vain semmoinen olo, että he elättelevät toiveita minun ja eksäni palaamisesta yhteen, kun hänetkin oli kutsuttu ilman kumppaniaan. Ja samaan pöytään meidät laitettu. tosin eksäni ei saapunut hääjuhlaan ollenkaan.
Juu pukua jo alettu katseleen:heart:
jotain mikä peittäis vähän vauvamasua :heart:
Että oot menossa häihi kuokkii! Annatpas hyvän kuvan itestäs.
Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;26052536:jokos vauva on tulossa??? mulla on nyt kahdeksas viikko menos jos mua muistat[/QUO
olitko mies? jok tapauksessa hieno juttu ja onnea kovasti sullejuu luulisin, mut pitää tehdä raskaustesti eka
![]()
no en ko nainen ja pitihän meidän joulun alla lähteä yhdessä baariinAlkuperäinen kirjoittaja mä-78;26052536:jokos vauva on tulossa??? mulla on nyt kahdeksas viikko menos jos mua muistat[/QUO
olitko mies? jok tapauksessa hieno juttu ja onnea kovasti sullejuu luulisin, mut pitää tehdä raskaustesti eka
![]()