Täällä on niin kiva olla=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26053064]Eli lupa tuli kohteelta itseltään avata paskahanat kunnolla joka ketjussa. Loistavaa.[/QUOTE]

No ei, mutta jokin suodatin olisi itsellä hyvä olla käytössä, että mitä kaikkea palstoille kirjoittaa. Vallankin kun kirjoittaa paljon ja joka ketju tuppaa mennä täydeksi rähinäksi.

taitaa olla ap jonkin sortin narsisti joka ei pääse irl kukoistamaan kun ei taida kukaan läheinen jaksaa tollasta katella? ei vaikuta kovinkaan montaa ystävää hänellä ollakkaan, eipä siinä muuten mitään mutta alkaa olla aika rasittavaa kaivella verta nenästään ja sitten märistä..

vituttaa kun iniset et sua haukutaan ja sulle vittuillaan mut ite useimmiten oot ylimielinen ja näsäviisas itsekin,ja kyllä ihan tarkoituksella verta nenästäs kerjäät...

[QUOTE="vieras";26053248]Tällaiset on ihan helmimuijia :D "kerjäätvertanenästäjainisetjayhyyhyyykunvituttaa*[/QUOTE]

no minkäs teet kun ottaa pattiin ihmiset jotka uhallaan ärsyttävät ja sitten itkevät kun heitä arvostellaan tai ollaan ilkeitä.

Eli tavallaan tää palsta on hyväksi teidän parisuhteelle, kun sulla ei ole kotona enää energiaa riidellä miehen kanssa :D

Äh, mä en ymmärrä mikä sussa tai sun aloituksissa ihmisiä rassaa. Jos sä olet tehnyt aloituksen, mikä mua ei kiinnosta, mä en avaa sitä. Ihan niin kuin mä teen kaikkien muidenkin ei-kiinnostavien ketjujen kanssa. Eikä mua häiritse se, jos sulla on rahaa tai hieno talo tai hienoja tavaroita. Ei se multa ole pois :). Mä voin joskus olla täysin eri mieltä sun kanssa, tai sitten ihan samaa mieltä, riippuu aiheesta. Mutta miksi mä haukkuisin mulle täysin ventovierasta ihmistä törkeilläkin nimityksillä? En mä saa siitä mitään kiksejä.

Tää on outo juttu. Ihan sama mitä Milanna sanoo, miten sanoo, mihin aikaan sanoo, niin aina on lauma ärsyyntyneitä akkoja kommentoimassa tavalla, jota ei millään tavalla voi kehua.

Mikä ihme teitä riivaa. Laskette kahta väärää yhdeksi oikeaksi, vaikka väärää on juurikin tasan se teidän tapa inistä ja mollata.

Grow up!

Ja noista aloituksista. Ainakin ne on hauskoja. Kyllä tälle foorumille riittää laadukkaita aiheita jokaiseen makuun naapurin yh:n ostamista toppapuvuista peräsuolen tyhjennykseen ennen anaaliseksiä.

Voi valita sen mitä itseään kiinnostaa. Jos kiinnostaa volyymioksentaa yhden aloituksille, käy sekin.

[QUOTE="Voikukka";26053386]Tää on outo juttu. Ihan sama mitä Milanna sanoo, miten sanoo, mihin aikaan sanoo, niin aina on lauma ärsyyntyneitä akkoja kommentoimassa tavalla, jota ei millään tavalla voi kehua.

Mikä ihme teitä riivaa. Laskette kahta väärää yhdeksi oikeaksi, vaikka väärää on juurikin tasan se teidän tapa inistä ja mollata.

Grow up![/QUOTE]

No mut hei mikä tämäkin aloitus nyt sitten muka oli jollei tarkoituksenmukainen " huomioikaa vaikka edes haukkumalla"-ketju. Eihän kukaan varmaankaan edes ehdi avaamaan kaikkia ap:n ketjuja. Ainahan niitä näyttää täällä olevan!

Yhteistyössä