V
Venakko Milanna
Vieras
koska mulle täällä vittuillaan kokoajan. Rakastan teitä:heart:, ei enää sen jälkeen oo ees kotona enää energiä riidellä miehen kaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26053054:Sä annat kyllä ihan itse aika paljon materiaalia palstalle. Oikeinhan se ei ole että käyttäydytään huonosti mutta.....
Jonkinsortin vastuu on myös aloittajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26053054:Sä annat kyllä ihan itse aika paljon materiaalia palstalle. Oikeinhan se ei ole että käyttäydytään huonosti mutta.....
Jonkinsortin vastuu on myös aloittajalla.
Kaikella hyvällä Milanna. Miksi ihmeessä tehtailet näitä jonninjoutavia aloituksia kun itsekin tiedät saavasi niistä vain kuraa niskaasi? Huomionkipeytesi on oikeesti jo hippasen huolestuttavaa!
vituttaa kun iniset et sua haukutaan ja sulle vittuillaan mut ite useimmiten oot ylimielinen ja näsäviisas itsekin,ja kyllä ihan tarkoituksella verta nenästäs kerjäät...
no minkäs teet kun ottaa pattiin ihmiset jotka uhallaan ärsyttävät ja sitten itkevät kun heitä arvostellaan tai ollaan ilkeitä.
No mut hei mikä tämäkin aloitus nyt sitten muka oli jollei tarkoituksenmukainen " huomioikaa vaikka edes haukkumalla"-ketju. Eihän kukaan varmaankaan edes ehdi avaamaan kaikkia ap:n ketjuja. Ainahan niitä näyttää täällä olevan!