Tsemppiä Rubialle ja jarrusukat pikkuiselle! :heart:
Palaan vielä tuohon synnytysaiheeseen. Mulle tehtiin sellainen aukiolotutkimus kun katsottiin että noi tubat on auki. Siinä mun verenoaineet ja pulssi laski; kuulin puheen kun olisin ollut veden alla ja raajat meni veteliksi/puutui. Mä vähän jännitän et jos synnytyskivusta tapahtuu sama

Mutta toisaalta on varmaan addua sen verran että se pitää hemodynamiikan?!
Nyt on täälläkin alkanut keskivartalopallo kiusata päivittäistä elämää, varsinkin iltaisin on aikamoista äheltämistä

Ja herranjesta kun on jalat turvoksissa!! Kauttaaltaan ei turvotuksia onneksi ole. Pitänee kuitenkin vähentää suolaa entisestään. Veden juontia ei kehtaa lisätä kun meillä pikku ukkeli on pää ylöspäin potkimassa mun rakkoa niin muutenkin tässä saa juosta vessassa kokoajan. Juon kyllä varmaan kolme litraa vettä.
Meillä oli pikku ukkelin kanssa illalla keskustelu menossa:heart: Kaksi kertaa kun taputin masua niin hän potkaisi oikein mojovasti

Miehellekin näytin leikin. On se vaan hauskaa. Varsinkin kun oli jonkinaikaa melko hiljasta. Nyt myllätään taas kovasti! Vähän väliä kääntää itseään, toivottavasti ymmärtää sitten myöhemmin jäädä raivotarjontaan!
Kestovaipoista: te jotka aiotte kertoja käyttää niin millaisen kokoelman hankitte ETUKÄTEEN? Musta toi äippäpakkauksen vihreä vaippa on ihana

Harsoja ja mikrokuituimuja on, taskuvaippoja muutama, aio vaippoja..pitää ekaks kokeilla kuin meillä onnistuu.
Kati ja Den Lille Prinsen 28+6