H
"Hei"
Vieras
Kiva Ruttis kun jaksoit vastata
Ja satuin vielä koneellekin ja osui ketju silmään.
Toki googlasin tuon Louthin heti kun siitä mainitsit, heh.
Irlanti on mulle jotenkin tosi lähellä sydäntä. Ollut jo vuosia, kun ensi kerran siellä kävin 90-luvun puolivälissä reilireissulle. Silloin käytiin Dublinin lisäksi juurikin Galwayssa ja Kilkennyssä.
Haaveilen myöskin auto/asuntoautoreissusta, lapset mukaan ja kiertämään saari ympäri
Joku siellä vaan viehättää, ystävälliset ihmiset, upea karu luonto ja idylliset pikku kylät pubeineen.
Howthissa kävimme auringonnousun aikaan miehen kanssa, pikku pakkanen joulukuun alussa, kiivettiin sinne "vuorille", ai että <3
Hyvää kevään jatkoa teille ja kiva kun jaksoit vastailla.
Ja Ap:lle, juttusi taisi hieman kuivua kokoon?
Toki googlasin tuon Louthin heti kun siitä mainitsit, heh.
Irlanti on mulle jotenkin tosi lähellä sydäntä. Ollut jo vuosia, kun ensi kerran siellä kävin 90-luvun puolivälissä reilireissulle. Silloin käytiin Dublinin lisäksi juurikin Galwayssa ja Kilkennyssä.
Haaveilen myöskin auto/asuntoautoreissusta, lapset mukaan ja kiertämään saari ympäri
Howthissa kävimme auringonnousun aikaan miehen kanssa, pikku pakkanen joulukuun alussa, kiivettiin sinne "vuorille", ai että <3
Hyvää kevään jatkoa teille ja kiva kun jaksoit vastailla.
Ja Ap:lle, juttusi taisi hieman kuivua kokoon?