Hyviä uutisia, (tutusta/kaverista ja häne lapsesta joka on kohdussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";26163716]Ota huomioon että kaikki eivät ole huomionhakuisia maailman napoja, eivätkä halua olla.[/QUOTE]
ota huomioon että jotkut ovat, niin kuin mä:whistle:

Missä Anatolian viesti viipyy, hänhän tykkää aina kommentoida Milannan ketjuihin? Vai menikö nurkkaansa häpeämään tällä kertaa, oli niin negatiivinen ja olisi pitänyt kiltisti uskoa lääkäreitä. Tämähän on positiivinen asia, miksei silloin voi kommentoida ihmettelen vaan ;)

Eikun mun viestihän jostain syystä poistettiin siitä ketjusta :O Kirjoitin Anatolian viranomaisuskovaiseen viestiin että ei aina kannata uskoa asiantuntijoita vaan pitää päänsä. Ilmeisesti niin ei saanut kirjoittaa :)

[QUOTE="jee";26163727]Missä Anatolian viesti viipyy, hänhän tykkää aina kommentoida Milannan ketjuihin? Vai menikö nurkkaansa häpeämään tällä kertaa, oli niin negatiivinen ja olisi pitänyt kiltisti uskoa lääkäreitä. Tämähän on positiivinen asia, miksei silloin voi kommentoida ihmettelen vaan ;)[/QUOTE]

NIINPÄ. Mä en ikinä uskonut sinisilmäisesti lääkäreitä. Ja aina ihmeitä tapahtu jos vaan osaa vielä etsiä ja hakea apua. Jos mä olisin luotanut 2+lle tai Tyksiin että annetaan vaan vauvan kuolla, niin olisin varmasti ollut tyhmä. Koska se asia eli teranooma on kuitenkin hoidettavissa ja nyt jopa tiedän miten, pää ulkona ja leikataan vauva saa happea napanuoran kautta:). Onneks on näin että nyt ees kokeillaan pelasta vauvan:).

[QUOTE="vieras";26163728]huh sentään... älkää nyt ihan kaikkia Milannan juttuja uskoka!!! Vai että ihan lääkäri lentää vauvaa auttamaan ja sillee...[/QUOTE]

kylläpä kuule voi lentää.
vasta oli kilpikonna pojasta uutisissaa jossa lääkäri lääkäri lensi toiselle puolelle maapalloa leikkaamaan lapselta kilpikonnan kilven näköisen luomen pois.
Jos ilmaiseksi saa niin saa rahallakin

[QUOTE="jee";26163727]Missä Anatolian viesti viipyy, hänhän tykkää aina kommentoida Milannan ketjuihin? Vai menikö nurkkaansa häpeämään tällä kertaa, oli niin negatiivinen ja olisi pitänyt kiltisti uskoa lääkäreitä. Tämähän on positiivinen asia, miksei silloin voi kommentoida ihmettelen vaan ;)[/QUOTE]
Mä muistaakseni kommentoin (kun ap haukkui Suomen lääkärit ja ihmetteli miksei suostuta edes yrittämään), ettei kaikkia voi pelastaa, ja ettei julkisen terveydenhuollon resursseja voi sitoa siihen, että yritetään tehdä leikkaus jonka onnistumisprosentti on tosi pieni, ja sillä aikaa joku paremman ennusteen omistava kenties menehtyy...Ja ihan edelleen olen sitä mieltä.

Jos joku lääkäri ns. omalla ajallaan tekee leikkauksen, ja vieläpä jossain Tallinnassa (eli ei vie leikkaussalia ja laitteistoa esimerkiksi Tyksistä) niin hyvä juttu. Jos vauva vielä selviää elinkelpoisena (ja sellaisena, että elämänlaatu on hyvä, ts. ei vihanneksena) niin mikäs sen hienompaa.

Sitä en usko, että 5% selviämisennuste olisi miksikään muuttunut, eli iso ihme tarvitaan vielä. Ehkä se saadaankin.

Niin ja missä mun viesti viipyi? Sori, kävin oikeassa elämässä välillä.

Meidät on kai opetettu "herran pelkoon", luottamaan sokeasti lääkäreihin ym.
Uskon kyllä että jokainen meistä omalle kohdalle sattuessa tekisi aivan samoin.

Lääkäreihin edelleen luottaen, onnistumisprosentti tuolle jutulle on 5. Nythän ei ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että ap sai tahtonsa (toivottavasti tosiaan itse rahoittavat tämän ja jossain yksityisesti leikataan eikä viedä yliopistosairaalasta tiloja ja henkilökuntaa tähän!) läpi ja joku sieltä nyt sitten lentää vauvaa leikkaamaan. Te vastailette tähän nyt ihan sillä tavalla kuin joku olisi luvannut että nyt vauva tottakai selviää ja ap olisi pelastanut tämän hengen yms. Edelleen on ne 5% saumat että vauva edes jää henkiin kaikesta huolimatta.

Kerrotko ap minkälaisen ennusteen antoivat vauvan tulevaan elämään tämän operaation jälkeen? Oma kantani siihen minkä edellisessä pinossa esitinkin, eli että itse miettisin todella tappiin asti ja haluaisin tietää myös todennäköiset tulevaisuuden visiot lapselle ennenkuin antaisin häntä tuommoiseen toimenpiteeseen tuollaisella prosentilla, eivät ole muuttuneet.

Mä muistaakseni kommentoin (kun ap haukkui Suomen lääkärit ja ihmetteli miksei suostuta edes yrittämään), ettei kaikkia voi pelastaa, ja ettei julkisen terveydenhuollon resursseja voi sitoa siihen, että yritetään tehdä leikkaus jonka onnistumisprosentti on tosi pieni, ja sillä aikaa joku paremman ennusteen omistava kenties menehtyy...Ja ihan edelleen olen sitä mieltä.

Jos joku lääkäri ns. omalla ajallaan tekee leikkauksen, ja vieläpä jossain Tallinnassa (eli ei vie leikkaussalia ja laitteistoa esimerkiksi Tyksistä) niin hyvä juttu. Jos vauva vielä selviää elinkelpoisena (ja sellaisena, että elämänlaatu on hyvä, ts. ei vihanneksena) niin mikäs sen hienompaa.

Sitä en usko, että 5% selviämisennuste olisi miksikään muuttunut, eli iso ihme tarvitaan vielä. Ehkä se saadaankin.

Niin ja missä mun viesti viipyi? Sori, kävin oikeassa elämässä välillä.

No mä olen siitä mieltä, että paska suomi, resursseja ei löytyy että olisi enemmän lääkäreitä tai laikkeus saaleja ja vitun Kreikaan on resursseja lähetä rahaa:whistle: ihme touhua. Sekä HUH nyt kyseessä on ihmislapsi ja on se hirveän tärkeä että autetaan mitä voi olla sen tärkeämpi kun lapsen tai vauvan pelastaminen 5% on hirveän iso prosentti lopuen lopuksi, jopa 1% voi olla aika iso, puhumattakaan 5

P.s muuten:D Bonaire taas täällä, ei jumalauta miten köyhä elämää ihmisellä, sääliks käy:D

kylläpä kuule voi lentää.
vasta oli kilpikonna pojasta uutisissaa jossa lääkäri lääkäri lensi toiselle puolelle maapalloa leikkaamaan lapselta kilpikonnan kilven näköisen luomen pois.
Jos ilmaiseksi saa niin saa rahallakin

Ja milanan mies maksaa tänkin vai? Hei, ei ne mitään miljonäärejä ole, tai siis sen mies.
Satuja voit kertoa ja niihin uskoa.

P.s muuten:D Bonaire taas täällä, ei jumalauta miten köyhä elämää ihmisellä, sääliks käy:D

Sun Bonaire-vaino alkaa mennä jo yli.

Mitä pahaa se nyt muka on tässäkään ketjussa kirjoittanut sulle?

Köyhä elämä...no, se on suhteellista. Joku raportoi tänne joka ikisen elämässään tapahtuvan asian. Sitäkin voisi köyhänä pitää jos tahtoo.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Lääkäreihin edelleen luottaen, onnistumisprosentti tuolle jutulle on 5. Nythän ei ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että ap sai tahtonsa (toivottavasti tosiaan itse rahoittavat tämän ja jossain yksityisesti leikataan eikä viedä yliopistosairaalasta tiloja ja henkilökuntaa tähän!) läpi ja joku sieltä nyt sitten lentää vauvaa leikkaamaan. Te vastailette tähän nyt ihan sillä tavalla kuin joku olisi luvannut että nyt vauva tottakai selviää ja ap olisi pelastanut tämän hengen yms. Edelleen on ne 5% saumat että vauva edes jää henkiin kaikesta huolimatta.

Kerrotko ap minkälaisen ennusteen antoivat vauvan tulevaan elämään tämän operaation jälkeen? Oma kantani siihen minkä edellisessä pinossa esitinkin, eli että itse miettisin todella tappiin asti ja haluaisin tietää myös todennäköiset tulevaisuuden visiot lapselle ennenkuin antaisin häntä tuommoiseen toimenpiteeseen tuollaisella prosentilla, eivät ole muuttuneet.

Lapsi on muuten terve ja ennusteet ovat hyviä tulevaisuden varten. Mutta se helvetin teratooma on vaan monilokeroinen ja kurkussa että vauva tukehtu aika äkkiä kun synty. Mä veikan jos sulla olisi sama tilanne ja olisit tietoinen että tulevaisuus on vauvalla hyvää jos vaan joku osaisi leikata sen vitun teratooman pois kurkusta, niin olisit tehnyt kaiken, tuskin olisit iloinen menemään synnytämään vauvan jos olisi tieto että vauva tukehtu tai annetaan tukehtua, eikä kukaan tee mitään, siks kun lääkärit on pepusta eikä ne osaa ja olisit vielä tietoinen että jossain muualla siitä hoidetaan...

Sun Bonaire-vaino alkaa mennä jo yli.

Mitä pahaa se nyt muka on tässäkään ketjussa kirjoittanut sulle?

Köyhä elämä...no, se on suhteellista. Joku raportoi tänne joka ikisen elämässään tapahtuvan asian. Sitäkin voisi köyhänä pitää jos tahtoo.
Mun Bonaire-vaino:laugh:. Tiedätkö ettei mua kiinnosta koko henkilö. Mutta hänellä on se joku pakko tarve olla mun jokaisessa ketjussa vittuilemassa... Ja miks sä nyt niin vihainen, ai siks kun mä kerrankin sanoin sulle suoraan? No voi voi, kun et osaa ota kriitikkia vastaan

Mun Bonaire-vaino:laugh:. Tiedätkö ettei mua kiinnosta koko henkilö. Mutta hänellä on se joku pakko tarve olla mun jokaisessa ketjussa vittuilemassa... Ja miks sä nyt niin vihainen, ai siks kun mä kerrankin sanoin sulle suoraan? No voi voi, kun et osaa ota kriitikkia vastaan

Mä en oo vihainen, en todellakaan (miksi niin kuvittelit?).

Enkä oo huomannut Bonairen vittuilevan sulle tässä(kään) ketjussa. Siksi ihmettelin tuota sun kommenttia. Ekalla sivulla olin aistivinani pientä vittuilua sua kohtaan, mutten suinkaan Bonairelta.

Muoks...siis mä en näe tässä ketjussa yhtään viestiä Bonairelta?! Onko mun näössä vikaa vai missä se vittuilu on? :D

Viimeksi muokattu:
ja Anatolia, miks sä haluat kaikille todista että vain SÄ oot niin helvetin viisas? rehellisesti sanottua mä en sua pidä viisana naisena, koska sulla on tarve sen näyttää ja todista että vain sä oot tietoinen kaikista ja sä oot niin viisas, kaikki muut ovat tyhmiä. Viisas ihminen ei plussalla roikku siitä todistamassa

Mä en oo vihainen, en todellakaan (miksi niin kuvittelit?).

Enkä oo huomannut Bonairen vittuilevan sulle tässä(kään) ketjussa. Siksi ihmettelin tuota sun kommenttia. Ekalla sivulla olin aistivinani pientä vittuilua sua kohtaan, mutten suinkaan Bonairelta.

pilo vittuilu se on, kun hän viime aikoina laita jokaisen just sinun tapaisen tekstin alle,, TYKKÄÄN,,. Kysyy myös häneltä miks se bannissa on ollut?

ja Anatolia, miks sä haluat kaikille todista että vain SÄ oot niin helvetin viisas? rehellisesti sanottua mä en sua pidä viisana naisena, koska sulla on tarve sen näyttää ja todista että vain sä oot tietoinen kaikista ja sä oot niin viisas, kaikki muut ovat tyhmiä. Viisas ihminen ei plussalla roikku siitä todistamassa
En oo koskaan hetkeäkään kuvitellut, että mä olisi ylivertaisen viisas ja muut tyhmiä.

Mutta siitä oon varma, että sulla menee kielimuurin takia aika paljon ohi (ja ehkä myös koulutuksen puutteen takia?), koska sun tarinat mm. lääkäreistä on niin epäjohdonmukaisia ja sekavia. Tai sitten et vaan kielimuurin takia osaa pukea niitä ymmärrettävästi sanoiksi.

Yhteistyössä