Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole kateellinen. Haluaisin että esim. kaikki asumistuet poistettaisiin jos ei ole rahaa maksaa vuokraa niin sitten ei ole ei yh.ita tarvitse muiden elättää,suurin osa on valinnut itse osansa.
Mä inhoan homejuustoa.
Päiväkotiin kuten muutkin ja esim. siivoustöitä löytyy aina.
Aina valittavat vaikka sossu maksaa kaikki koko elämäsin. Yksikin yh-äiti valittaa koko ajan asumisestaan yms. vaikka sossu maksaa kaiken,tiedän kun se ei käy töissä. Ja omaa tyhmyyttään on yh kun teki juopolle 2 lasta.

En ole katkeroitunut enkä tee mitään paska duunia.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26268302:Minä taas vihaan lähinnä itseäni, kun säännöllisesti näköjään klikkaan tällaisia ketjuja. :headwall:
"en ole katkera mutta kuitenkin..."
Minusta tuttavani joka oli tehnyt 2lasta juopon kanssa olisi saanut pysyä hänen kanssaan niin kauan että itse pystyy vuokransa maksamaan ja sama muilla. Pitäisi laskea onko varaa erota.
mutta kerros et millä pysyt naimisissa jos se juoppo aviomies löytää uuden, pettää ja lähtee vaan...vähän on vaikeeta sinnitellä kun toista ei näy eikä kuulu...Ja voin sanoa että ei ne tuet nyt niin isoja ole et yhoot niillä juhlii...sorry vaan mutta kyllä kahden ihmisen palkka on suurempi kuin yhoon palkka ja ne suuret tuet...
No miksi otit juopon miehen?
ollut 15 vuotta sitten vielä juoppo...Milläs kiellät aikuista ihmistä juomasta ja pidät kotona jos toinen haluaa mennä...huutaminen ja uhkailu ei nyt ainakaan auta. Ihmiset muuttuu vuosien kuluessa ja sille ei voi mitään...