Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venakko valehtelee, tuo kuva minkä laitto väitti ite ottamaksi .laittakaa googleen meksiko cuty ja kuva haku niin löytyy kun jaksaa selata samanlainen kuva!!!! Juurikin samanlainen ite löysin vaan en osaa laittaa tänne!!!

Venakko valehtelee, tuo kuva minkä laitto väitti ite ottamaksi .laittakaa googleen meksiko cuty ja kuva haku niin löytyy kun jaksaa selata samanlainen kuva!!!! Juurikin samanlainen ite löysin vaan en osaa laittaa tänne!!!

no joku viisampi voi tänne tulla ja tarkista milloin kuva oli otettu ja että oli otettu IphoneS:lta ;)...... tai omg... miks mun pitää edes jotain todista, kun taas lapsellinen porukka tänne tuli

[QUOTE="vieras";26277440]Iphonella ei tule noin hyviä kuvia. Mene kuvaan mukaan ja pidä kylttiä jossa lukee; "Olen Venakko Milanna".[/QUOTE]

no wau mulla sitten huippu Iphone apua:D tottakai mä pidän kyltin kuin idiotti että olen venakko milanna, ootko ihan tosissaan? Kyllä olen jonkin verran riipuvainen kirjoitamaan tänne, mutta en ihan sekaisin vielä ainakin, mutta ei muuta kun tarkista vaan mistä kuv otettu, jos on niin pahaa uskoa

Itse olet huijari. Onhan Venakko postannut jo eilen kuvan itsestä ja miehestä aika eksoottisessa paikassa palstalle.

Tuokin kuva on otettu iPhonella 2012:05:15 14:56:00 eli ei voi olla vanha kuva.

semmosta vaan utelen,että nyt kun sulla on kerrankin mahdollisuus viettää aikaa miehen kanssa kahden kesken,niin miksi sä palstailet sieltä Meksikosta käsin joka päivä?nauttikaa toisistanne,levätkää ja kierrelkää kaupunkia,palsta ei katoa mihinkään sillä välin..

semmosta vaan utelen,että nyt kun sulla on kerrankin mahdollisuus viettää aikaa miehen kanssa kahden kesken,niin miksi sä palstailet sieltä Meksikosta käsin joka päivä?nauttikaa toisistanne,levätkää ja kierrelkää kaupunkia,palsta ei katoa mihinkään sillä välin..

Miksi sinä palstailet joka päivä ja vielä Milannan ketjuissa? Ihan tämmöstä vaan utelen, kun voisit tämänkin ajan viettää miehesi kanssa. Ja nauttia toisistanne, eihän tämä palsta mihinkään katoa.

[QUOTE="vieras";26278878]Miksi sinä palstailet joka päivä ja vielä Milannan ketjuissa? Ihan tämmöstä vaan utelen, kun voisit tämänkin ajan viettää miehesi kanssa. Ja nauttia toisistanne, eihän tämä palsta mihinkään katoa.[/QUOTE]

enpä ole ap:n ketjuun vähään aikaan kirjotellu,mies kattoo tossa sohvalla jotain ihme leffaa,mikä ei mua kiinnosta..jos olisin miehen kanssa kaksin matkalla,niin enpä kyllä palstalla päivittäin ( jos ollenkaan ) kävisin..eikä tuo ollut vittuilua ( kuten sä näemmä oletit ) vaan ihan vaan uteliaisuudesta kyselin..

enpä ole ap:n ketjuun vähään aikaan kirjotellu,mies kattoo tossa sohvalla jotain ihme leffaa,mikä ei mua kiinnosta..jos olisin miehen kanssa kaksin matkalla,niin enpä kyllä palstalla päivittäin ( jos ollenkaan ) kävisin..eikä tuo ollut vittuilua ( kuten sä näemmä oletit ) vaan ihan vaan uteliaisuudesta kyselin..

Nii-in. Siitä uteliaisuudestahan sä sait bannin palstalle. =)

Eli sun uteliaisuutes on kyllä tuttu taattua tavaraa.

• Tykkää
Reactions: Wolt ja rops
Johtuisko tästä miksi MEL-2 ei ole hyväksytty rokote.
Product Overview: MEL-2 is a human embryonic stem cell line that has been approved for stem cell derivation by the Australian National Health and Medical Research Council. They are provided at passage 12, which is ideal for maximizing the stable lifespan of the cell line. Later passage cell lines (>20) can have a limited workable shelf-life, since karyotype stability may decrease, and pluripotent characteristics (morphology, marker expression) may shift to reflect a multipotent state. The early passage MEL lines provide extended research time in a stable, pluripotent state. The MEL cell lines grow as well defined colonies, with compact cells displaying high nuclear to cytoplasmic ratios and prominent nucleoli. They have been extensively tested with HEScGRO Animal-Component-Free Medium from Millipore, and have been shown to maintain complete pluripotency. MEL-2 has a stable XX karyotype

Product Overview: MEL-1 is a human embryonic stem cell line that has been approved for stem cell derivation by the Australian National Health and Medical Research Council. The cells are provided at passage 10-12, which is ideal for maximizing the stable lifespan of the cell line. Later passage cell lines (>20) can have a limited workable shelf-life, since karyotype stability may decrease, and pluripotent characteristics (morphology, marker expression) may shift to reflect a multipotent state. The early passage MEL lines provide extended research time in a stable, pluripotent state. The MEL cell lines grow as well defined colonies, with compact cells displaying high nuclear to cytoplasmic ratios and prominent nucleoli. They have been extensively tested with HEScGRO Animal-Component-Free Medium from Millipore, and have been shown to maintain complete pluripotency. MEL-1 has a stable XY karyotype.« Collapse

ja nyt puhutaan eri rokotteesta:), kun mel-1 ja 2 ja 3... nimeltä on myös joku uus melanooma rokote.....

niin voi hurja päivää taas oli, kohta mennään pitämään hauska, katsomaan illalla Mexico:D ja hyvään ravintolaan...

ai niin Bonaire, onko se susta pois että ilmoitan jotain palstalle? Mulla ainakin on aika kirjoittaa aamuisin... sekä se on mun henkilökohtainen asia, haluanko mä kirjoittaa tänne vai en, näen tarpeeks täällä miestä ja vielä yli 3vkoa pakko olla sen kaa joka päivää, haha:D.... Vietää sä itse aika oman miehen kaa ja vauvan kaa, se on jo sen verran iso sun vauva, että tuskin nukku päivät vaan. Nytkin tulin palstalle vain siks, kun tulimme kotiin ja mun olisi pitänyt tulla sähköpostille, samalla halusin lukea mitä kuka mulle on vastannut

[QUOTE="vieras";26279481]Siis onko jotain kantasoluja/sikiösoluja rokotteessa, en jaksa sanakirjan kanssa selvittää?[/QUOTE]

ja vaikka jos olisi ei se mulle haita, kun mitä pahaa tässä on?:) mutta eri juttu sä mulle googletat nyt, ota asiasta selvä ja sitten laita tänne, kiitos.... älä googleta Mel-1 tai 2 jos et osaa vaan laita sitten sinne vielä ,,la vacuna+vph,, mutta tulos espanjaks, mutta kai sä osaat google kääntäjän käyttää, sekä Oncovac, Mva-e2 voit laita googlettavaksi... mutta en tiedä löydätkö kaikki totutta, kun google on google, netissä ei kaikki totta ole....mutta osa...

Minnuu kans huvittaa, että yx on toisella puolella maailmaa, ja mitä se tekee -roikkuu kaksplussalla. :ashamed:

ja nyt puhutaan eri rokotteesta:), kun mel-1 ja 2 ja 3... nimeltä on myös joku uus melanooma rokote.....

niin voi hurja päivää taas oli, kohta mennään pitämään hauska, katsomaan illalla Mexico:D ja hyvään ravintolaan...

ai niin Bonaire, onko se susta pois että ilmoitan jotain palstalle? Mulla ainakin on aika kirjoittaa aamuisin... sekä se on mun henkilökohtainen asia, haluanko mä kirjoittaa tänne vai en, näen tarpeeks täällä miestä ja vielä yli 3vkoa pakko olla sen kaa joka päivää, haha:D.... Vietää sä itse aika oman miehen kaa ja vauvan kaa, se on jo sen verran iso sun vauva, että tuskin nukku päivät vaan. Nytkin tulin palstalle vain siks, kun tulimme kotiin ja mun olisi pitänyt tulla sähköpostille, samalla halusin lukea mitä kuka mulle on vastannut

Voi hyvä luoja.

ja vaikka jos olisi ei se mulle haita, kun mitä pahaa tässä on?:) mutta eri juttu sä mulle googletat nyt, ota asiasta selvä ja sitten laita tänne, kiitos.... älä googleta Mel-1 tai 2 jos et osaa vaan laita sitten sinne vielä ,,la vacuna+vph,, mutta tulos espanjaks, mutta kai sä osaat google kääntäjän käyttää, sekä Oncovac, Mva-e2 voit laita googlettavaksi... mutta en tiedä löydätkö kaikki totutta, kun google on google, netissä ei kaikki totta ole....mutta osa...
vittu mä en tajuu täst yhtään mitään... :headwall: poistun siis.

• Tykkää
Reactions: päätön
Kiitos Milanna kun oot olemassa! Kirjoita vaan palstalle itsestäsi niin paljon kuin haluat. Mua ainakin kiinnostaa sun jutut ja erityisen paljon kiinnostaa sun meksikon matka.Ihan kuin jotain matkablogia lukisi :)

no wau mulla sitten huippu Iphone apua:D tottakai mä pidän kyltin kuin idiotti että olen venakko milanna, ootko ihan tosissaan? Kyllä olen jonkin verran riipuvainen kirjoitamaan tänne, mutta en ihan sekaisin vielä ainakin, mutta ei muuta kun tarkista vaan mistä kuv otettu, jos on niin pahaa uskoa

Kuva otettu Iphone 4s:llä ja digitoitu 15.5 Salamaa käytetty. Nämä asiat on helppo selvittää.

[QUOTE="ninniäiti";26280638]Kiitos Milanna kun oot olemassa! Kirjoita vaan palstalle itsestäsi niin paljon kuin haluat. Mua ainakin kiinnostaa sun jutut ja erityisen paljon kiinnostaa sun meksikon matka.Ihan kuin jotain matkablogia lukisi :)[/QUOTE]

Ou kiitos, hani:) niin ja huomenta meille ja teille iltapäivää :hug:

Yhteistyössä