Olin prostituoitu ennen kuin tapasin nykyisen mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilolintusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327069:
No anaaliseksin harrastaminen ei ole minun ammattini (eikä kyllä harrastuksenikaan), joten se on yksityisasiani. Jos tuollaista tekee ihan ammatikseen, niin se kai vaikuttaa elämään vähän laajemmin. Pystytkö sinä esimerkiksi käymään töissä niin, ettei kukaan huomaa sitä, eikä kysy mitään työasioita tai ammattiasi koskaan.

Ammatti ei voi olla yksityisasia? Ihminen ei voi vetää rajaa keskustelunaiheisiin sen perusteella mistä haluaa puhua kenenkin kanssa? Se että SINÄ hyväksyt jonkun asian ei automaattisesti pistä muita hyväksymään sitä, mutta ilmeisesti sinun mielestä ihmisten pitää tehdä jotain työtä mitä ei muut tuomitse.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327069:
No anaaliseksin harrastaminen ei ole minun ammattini (eikä kyllä harrastuksenikaan), joten se on yksityisasiani. Jos tuollaista tekee ihan ammatikseen, niin se kai vaikuttaa elämään vähän laajemmin. Pystytkö sinä esimerkiksi käymään töissä niin, ettei kukaan huomaa sitä, eikä kysy mitään työasioita tai ammattiasi koskaan.

Minä käyn siis tekemässä näitä "töitä" n. 3-6h viikossa, yhtenä tai kahtena päivänä viikossa. Olen sanonut läheisille että käyn keikkailemassa edellisessä työpaikassani, josta olen siis nyt hoitovapaalla. Kukaan ei ole epäillyt tai esittänyt lisäkysymyksiä, joten miksi mun pitäisi alkaa juuri nyt järkyttämään omia sukulaisiani ja ystäviäni...

Ammatti ei voi olla yksityisasia? Ihminen ei voi vetää rajaa keskustelunaiheisiin sen perusteella mistä haluaa puhua kenenkin kanssa? Se että SINÄ hyväksyt jonkun asian ei automaattisesti pistä muita hyväksymään sitä, mutta ilmeisesti sinun mielestä ihmisten pitää tehdä jotain työtä mitä ei muut tuomitse.

Niin eihän sitä ole tietysti pakko kertoa, mutta pitääkö siitä sitten valehdella, jos joku kysyy? Yleensä tällaiset asiat ovat ihan kahvipöytäkeskustelukamaa, joten voi kyllä herättää ihmetystä, jos kieltäytyy kertomasta yhtään mitään.

Ja se olikin kysymykseni pointti, että mitäs salaamistakaan siinä sitten on, jos tämä on vain ammatti muiden joukossa ja hyvä juttu, että rahaa tulee ja asia on vain ap:n ja hänen miehensä välinen sopimus ja mitä kaikkea muuta tässä nyt on tullut. Kyllä siihen liittyy aika monia muitakin näkökulmia, joita kannattaisi miettiä.Eli tuo asian salaaminen mielestäni kertoo juuri sen, että ei se nyt ole ihan vain ammatti muiden joukossa.

[QUOTE="vieras";26327075]Eikö ap sinua häiritse lainkaan nämä ajatukset? Etkö pidä mitenkään erikoisena sitä, että miehesi mielestä on täysin ok, että makaat muiden kanssa ja hän joutuu jakamaan vaimonsa? Tai sitä, että hän vielä vihjailee, että voisit enemmänkin myydä?[/QUOTE]

No on se musta vähän erikoista, ja tajuan ettei tää mikään normaali parisuhdetilanne ole. Saanen nussia pilkkua, mutta mä en vielä ole hänen vaimonsa. En silti osaa nähdä asiaa niin että mun mies olis mun kanssa vaan hyötymielessä, koska nämä tähänastiset neljä vuotta me ollaan oltu molemmat korkeintaan pienituloisia.

Minä käyn siis tekemässä näitä "töitä" n. 3-6h viikossa, yhtenä tai kahtena päivänä viikossa. Olen sanonut läheisille että käyn keikkailemassa edellisessä työpaikassani, josta olen siis nyt hoitovapaalla. Kukaan ei ole epäillyt tai esittänyt lisäkysymyksiä, joten miksi mun pitäisi alkaa juuri nyt järkyttämään omia sukulaisiani ja ystäviäni...

Entä jos käy ilmi, että et ole käynyt keikkailemassa? Mutta ei se tietysti minulle kuulu, mutta turha minusta sanoa, että asian ei pitäisi kuulua kenellekään muulle eikä asiassa ole mitään pahaa, jos sitä kuitenkin pitää viimeiseen asti yrittää salailla.

[QUOTE="vieras";26327086]Hups mitä vastasit. Tässähän se just on, en kerro. :D En myöskään kertoisi jos työkseni jakaisin rahasta. Vaikka siinähän ei mitään kummeksuttavaa olekaan? Vai saattaisiko olla jotain?
Kaikki toki tietää nykyisen ammattini (jopa verottaja).[/QUOTE]

Onko joku väittänyt että seksin myyminen olisi jotenkin niin normaalia että siinä ei ois mitään kummeksuttavaa? Mä en tajua mitä sä nyt väännät...

Mun mielestä sitä sörsselssöniä valuu nyt aika tasaseen jonkun muun näppikseltä kuin kepsiksen. Onko sulle kukaan koskaan kertonut millaista on rakentava keskustelu?

Sitä tässä yritetään. Et ole tyytyväinen siihen miten sinuun suhtauduttaan tai sinusta keskustelussa puhutaan. Määrittele se sinun ammattinimikkeesi niin voimme kutsua sinua sillä, puhuessamme työstäsi.
Se mikä muita kiinnostaa tai ei kiinnosta ei ole sinun määriteltävissäsi.
Jätät myös vastaamatta hyvinkin oleellisiin seikkoihin. Keskustele, kun aloitit.
Miten ilmoitat tulosi verottajalle? Miten olet ajatellut hoitaa tilanteen jossa lapsesi kuulevat uravalinnastanne ja joutuvat vastailemaan koulussa epämiellyttäviin kysymyksiin ?
Äläkä oikaise vastaamalla, että sinunlaisesi vanhemmat ne ongelmat aiheuttavat, kuten tapana on.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327116:
Niin eihän sitä ole tietysti pakko kertoa, mutta pitääkö siitä sitten valehdella, jos joku kysyy? Yleensä tällaiset asiat ovat ihan kahvipöytäkeskustelukamaa, joten voi kyllä herättää ihmetystä, jos kieltäytyy kertomasta yhtään mitään.

Ja se olikin kysymykseni pointti, että mitäs salaamistakaan siinä sitten on, jos tämä on vain ammatti muiden joukossa ja hyvä juttu, että rahaa tulee ja asia on vain ap:n ja hänen miehensä välinen sopimus ja mitä kaikkea muuta tässä nyt on tullut. Kyllä siihen liittyy aika monia muitakin näkökulmia, joita kannattaisi miettiä.Eli tuo asian salaaminen mielestäni kertoo juuri sen, että ei se nyt ole ihan vain ammatti muiden joukossa.

Onneksi kaikki eivät elä elämäänsä sen mukaan mitä muut sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327090:
No jos mieheltäsi vaikka kysytään, mitä teet työksesi, pitääkö hänen valehdella vai olla vastaamatta? Entä jos sukulaiset kysyvät oletko ajatellut mennä töihin, mitä vastaat? Entä mitä vastaat lapsille, kun he kysyvät, missä olet töissä?

Mieheni vastaa samalla tavalla, teen pari vuoroa viikossa entisessä työpaikassani, saman voin sanoa sukulaisille ja lapsillekin, miksi pitäisi olla kaikille eri selitys? Tosiaan molemmat lapseni ovat alle 4v, ja heidän koulun alkuunsa ajattelin tehdä näitä hommia, en sen pidempään.

[QUOTE="vieras";26327101]Eikö käy raskaaksi salailla ja peitellä asiaa? Aina keksiä peitetarinoita ja selitellä lähipiirille jotain juttuja, jotta eivät vain arvaisi. Minä en jaksaisi tuollaista kaksoiselämää.[/QUOTE]

No mä olen nyt monta kertaa maininnut että se on yksi huonoista puolista tässä työssä, siihen on vain totuttava. EIkä mun tarvii aina keksiä uutta peitetarinaa, pysyn vaan samassa niin kaikki on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327186:
No eikös ap juuri nyt joudu ajattelemaan sitä, mitä muut sanoo, koska joutuu tätä asiaansa salaamaan.

Se että elät ja et kerro elämästäsi ei taida olla sama asia kuin että teet elämänvalintasi sen perusteella miten oletat muiden reagoivan siihen. Sinulla on ollut ennenkin näitä ymmärtämisvaikeuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327175:
Ja luotat siihen, etteivät lapset saa koskaan tietää tästä asiasta?

Se mitä tästä koko jutusta näkyy on, että kumpikaan aikuinen ei oikeasti ajattele tai pahemmin välitä toisistaan tai lapsistaan tai kanna vastuuta tulevaisuutta ajatellen.
Me voidaan klikata ruksia ja tää juttu unohtuu. Ap jatkaa. :)

[QUOTE="vieras";26327139]Sitä tässä yritetään. Et ole tyytyväinen siihen miten sinuun suhtauduttaan tai sinusta keskustelussa puhutaan. Määrittele se sinun ammattinimikkeesi niin voimme kutsua sinua sillä, puhuessamme työstäsi.
Se mikä muita kiinnostaa tai ei kiinnosta ei ole sinun määriteltävissäsi.
Jätät myös vastaamatta hyvinkin oleellisiin seikkoihin. Keskustele, kun aloitit.
Miten ilmoitat tulosi verottajalle? Miten olet ajatellut hoitaa tilanteen jossa lapsesi kuulevat uravalinnastanne ja joutuvat vastailemaan koulussa epämiellyttäviin kysymyksiin ?
Äläkä oikaise vastaamalla, että sinunlaisesi vanhemmat ne ongelmat aiheuttavat, kuten tapana on.[/QUOTE]

Öh, mun mielestä sä nyt aika pahasti ylitulkitset. Missä kohtaa mä olen loukkaantunut siitä miten musta tässä puhutaan? Itsehän mä olen itseäni huoraksi nimitellyt, ja joku muu epäili etten siksi olisi oikea maksullinen nainen. Ei mua kiinnosta mitä termiä käytätte, ei mun työ siitä muuksi muutu. Mihin oleellisiin seikkoihin olen jättänyt vastaamatta? Olen pyrkinyt vastaamaan kaikkiin esitettyihin kysymyksiin parhaani mukaan.

Olen vastannut vero-kysymykseen, sekä siihen mitä ajattelen jos joku tunnistaa minut huoraksi siviilissä. Olen myös kertonut etten aio kertoa lapsille ammatistani, enkä oikein näe miksi kukaan muukaan kokisi tarpeelliseksi kertoa. Olethan ottanut huomioon, että mun huoraamisesta ei tosiaan tiedä muut kuin mieheni ja asiakkaani, ja heistä molemmille asia olisi varmaan vaikea myöntää ulkopuolisille, koska silloin myöntäisivät myös oman osallisuutensa siihen toimintaan. En siis näe todennäköisenä että kukaan tulee kyselemään lapsiltanikaan mitään, vai meinaatko että useat miehet kertoo lapsilleen että "isi kävi vähän huorissa ja tuossa se huora muuten just menee"?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327116:

No mun mielestä seksin myyminen on yksityinen asia, en mä levittele mun muutakaan seksielämää kaikille ulkopuolisille. Jos kysytään mun töistä, mä tosiaan tällä hetkellä valehtelen. Sitten kun palaan töihin, ei tarvitse enää valehdella, voin sanoa että käyn omalla työpaikallani töissä. Mistä sinä nyt keksit että tää aihe ois musta ihan normaali ja kahvipöytäkeskustelukamaa? En ole sanonut että tämä olisi ammatti muiden joukossa, vaan sinä itse olet vääntänyt sanani siihen muotoon.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327186:
No eikös ap juuri nyt joudu ajattelemaan sitä, mitä muut sanoo, koska joutuu tätä asiaansa salaamaan.

Kerro mulle miksi se harmittaa SINUA niin paljon että salaan tämän asian? Eikö se ole mun oma valinta? Mitä se oikeastaan sua pitäis edes liikuttaa?

[QUOTE="vieras";26327246]Se mitä tästä koko jutusta näkyy on, että kumpikaan aikuinen ei oikeasti ajattele tai pahemmin välitä toisistaan tai lapsistaan tai kanna vastuuta tulevaisuutta ajatellen.
Me voidaan klikata ruksia ja tää juttu unohtuu. Ap jatkaa. :)[/QUOTE]

Ihanaa kun annetaan näitä diagnooseja ilman mitään perusteluita. :)

[QUOTE="vieras";26327291]Haluatko ap vielä kertoa, (minulta meni ohitse, jos olet jo kertonut) että miksi tahdoit avata tästä aiheesta keskustelun tänne?[/QUOTE]

Vastasin jo tähänkin, mutta vastaan vielä uudestaan. Siksi että ajattelin että voisin keskustella ihmisten kanssa, avata aiheeseen liittyviä tabuja, kertoa omista kokemuksistani uteliaille, sekä ehkä myös vähän kaipasin keskustelua tästä aiheesta molemmilta kanteilta, tästä kun ei voi oikein kahvipöydässä keskustella. :)

[QUOTE="vieras";26327291]Haluatko ap vielä kertoa, (minulta meni ohitse, jos olet jo kertonut) että miksi tahdoit avata tästä aiheesta keskustelun tänne?[/QUOTE]

Huomiohuora.

Yhteistyössä