R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä luulet;26345831:mitä sanoisit lapselle, oi sori mut en mä voi auttaa sua kun määä lupasin iskälles etten kerro kellekään, sun täytyy ny vaa nauttii, ei se sit enää sua vanhempana haluu. Voi helerprklfkalgjdlgj#"#¤!!! Raahaisin perkeleen itse tukasta poliisille!!
Samaa mieltä. Ei vain tunnu kaikille olevan itsestään selvää.
Mikäs se lestadiolaisilla oli tässä käytäntö?
Riippuu. Jos kyse on seksistä 15-vuotiaan kanssa, en välttämättä. Jos kyse on ihan kunnon pedofiliasta, niin totta helvetissä. Oli sitten oma sisarus tai vanhempi tai paras ystävä.
Siis jos isä nussii 15v tytärtään et kertos??
Riippuu. Jos kyse on seksistä 15-vuotiaan kanssa, en välttämättä. Jos kyse on ihan kunnon pedofiliasta, niin totta helvetissä. Oli sitten oma sisarus tai vanhempi tai paras ystävä.
Alkuperäinen kirjoittaja ämmmä;26346082:Ei kai missään sanottu että se oli oma tytär? Pointtina varmaan tilanne jossa 15 vuotias nuori nainen itse viettelee ja vaatii seksiä ja aikuinen mies tekee niinkuin pyydetään, en kertois poliisille. Muissa tapauksissa tietty kertoisin ja heti!
Tekeekö se asiasta jotenkin hyväksyttävämmän, jos lapsi on syystä tai toisesta ollut ns. juonessa mukana?