M
Minunko vika?
Vieras
Mies puhui aamulla että tahtoo ottaa pikavipin että saa käyä ostamassa jotain hyvää. Sanoin että en tahdo että otetaan velkaa. Ruokaa on ja kaikki mitä tarvitaan, ja rahaa tulee ihan parin pv sisällä. Tahtoi kuitenki jotain tiettyä just nyt, ja halusi vipin. Sanoin etten haluais. Mies sitten otti sen salaa eikä kertonut minulle, oli lähdössä ostamaan maitoa ym. mihin oli lompakossa rahaa ja kertoi että käy kaveriltaan lainaamassa, sanoin ettet todellakaan mene! ja sitten kertoi ottaneensa vipin.. Kyse vain 20e mutta silti loukkaannuin todella paljon että otti sen salaa eikä kertonut ja valehteli ensin. En halua mitään pikavippikierteitä.
Tuli tosi pahamieli, vaikka kyse ei olekaan kovin isosta asiasta. Mies käyttäytyi tosi inhottavasti sitten kokoajan, oli melkeen vihanen minulle ja sanoi että kun en antanut lupaa.. ja ei suostunut puhumaan, sanoo vain ettei jaksa tapella. tuntuu ettei mulla ole enää mitään arvoa
Tuli tosi pahamieli, vaikka kyse ei olekaan kovin isosta asiasta. Mies käyttäytyi tosi inhottavasti sitten kokoajan, oli melkeen vihanen minulle ja sanoi että kun en antanut lupaa.. ja ei suostunut puhumaan, sanoo vain ettei jaksa tapella. tuntuu ettei mulla ole enää mitään arvoa