S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä nyt vielä luovuta, viestiin vastaaminen voi joskus kestää![]()
Tunnen itseni tosi hölmöksi, olin viime yön ihastukseni luona yötä... Ja sanomattakin selvää mitä siellä tapahtui. Olimme vähän molemmat ottanut. Joten mietin että onko enään mitään mahiksia kyseisen miehen suhteen vai oonko pilannut kaiken? vai olinko tosiaan vaan yks pano muiden joukossa (tosin hänen naistilannetta en sen kummemmin tiedä)?
Mies on itse tehnyt aloitteen vuosia sitten, silloin treffattiin muutaman kerran.. mutta aloin seukkaamaan "helpomman" kanssa, mutta pian tajusin ketä oikeasti rakastan. Koko tämän ajan meillä on ollut silmäpeliä ja se tunne kun sen ihmisen näkee..
Ja eilen se mies teki itse aloitteen.. mut ongelma on se että en tiedä miten tämän miehen kanssa juttelis, etten hämmennä ja pelota sitä pois. Mulla on kuitenkin sellainen tunne, et sillä on myös tunteita mua kohtaan. Mies on tosi ujo ja sen vuoksi koen että on hankala alkaa puhua syvällisemmin. Olemme aikuisia ihmisiä, molemmat 25 +.
Ei ois. Mitä pikemmin, sen parempi. Mutta soita tällä kertaa, älä lähetä viestiä, joohan?