yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja jos ei vastaa, niin tiiät ainakin ettei kannata siihen mieheen tuhlata enää enempää sun aikaasi!
Meilläkin muuten alkoi yhden illan jutusta suhde, loppua ei näy :)

Tuo kuumeen ilmaantuminen juuri kun teidän ois pitäny tavata, kieltämättä tuntuu tekosyyltä. Jos mies ois todella tosissaan niin ois syöny vaikka buranapaketin ja tullut ainakin pikaisesti tapaamaan. Ja ikävä kyllä tuo ettei heti vastaa viestiin niin kertoo kyllä ettei varmaan ole kiinnostunut sinusta. Tai sitten se viesti lähti taivaan tuuliin. Millaisen viestin muuten laitoit?

En ole saanut, ja aikaa viestin laittamisesta on kulunut jo reipas tunti. En kovin todennäköisenä pidä että hän vielä klo21 ois ollut nukkumassa..ja sen tiedän et se mies kiikuttaa puhelintaan taattu mukana. Voin sanoa että vastausta ei varmasti tule, kun ei sitä vielä ole tullut. Joten joo, eipä sitä näytä kiinnostavan. Viestiin laitoin jotain tyyliin et oli kiva nähdä ja viettää aikaa..ja et nähtäiskö joku päivä viikolla? Nyt oikeesti tekis mieli itkee ja parkua, mutta en kyl kehtaa näin muiden nähden.

no nyt tuli viesti... ja ei mitään intoa pursuava viesti ollut.. mut otapa nyt miesten aivoituksista sit selvää. Itse tämän nyt tulkitsen kuitenkin niin ettei sitä OIKEESTI vähääkään kiinnosta enää tavata. Eli viesti menee kutakiuinkin näin "oli joo kiva nähdä. Voishan sitä joku ilta viikolla koittaa taas nähdä." Mitä mieltä olette? en oo laittanut mitään, mitä kannattais laittaa vai jätänkö vain tähän?

Toisaalta, en nyt vielä sinuna heittäisi kirvestä kaivoon. Miehet on vähän hitaita noissa asioissa. Saattaa olla että myöhemmin tänään vielä saat vastauksen, toivon että saat!

[QUOTE="Aloittaja";26540661]no nyt tuli viesti... ja ei mitään intoa pursuava viesti ollut.. mut otapa nyt miesten aivoituksista sit selvää. Itse tämän nyt tulkitsen kuitenkin niin ettei sitä OIKEESTI vähääkään kiinnosta enää tavata. Eli viesti menee kutakiuinkin näin "oli joo kiva nähdä. Voishan sitä joku ilta viikolla koittaa taas nähdä." Mitä mieltä olette? en oo laittanut mitään, mitä kannattais laittaa vai jätänkö vain tähän?[/QUOTE]

No olihan tuo jo jotain. Kaikki vaan eivät osaa (tai uskalla) tuntemuksiaan laittaa viestiin. Ole aktiivinen ja ehdota jotain päivää rohkeasti! Et menetä ainakaan mitään.

Niin, mutta kyl siitä mun viestistä paistoi läpi se et mä oikeesti haluan tavata.. tuo kuullosti siltä et on jo tossun alla ja myöntelee vaan tai sit ei vaan halua pahastuttaa mun mieltä. Ja mä laitoin yhden hymiön, se ei yhtään..joten siinä on iso ero.

[QUOTE="Aloittaja";26540661]no nyt tuli viesti... ja ei mitään intoa pursuava viesti ollut.. mut otapa nyt miesten aivoituksista sit selvää. Itse tämän nyt tulkitsen kuitenkin niin ettei sitä OIKEESTI vähääkään kiinnosta enää tavata. Eli viesti menee kutakiuinkin näin "oli joo kiva nähdä. Voishan sitä joku ilta viikolla koittaa taas nähdä." Mitä mieltä olette? en oo laittanut mitään, mitä kannattais laittaa vai jätänkö vain tähän?[/QUOTE]

Tulkinnanvaraista. Esim. jos oli kaverien ympäröimänä ja heitti vain jotain nopeasti ja tuo oli ainut mitä sai irti. Voisin kertoa pari esimerkkiä meidän alkutaipaleesta, mutta emmie nyt kuitee. Luota sanaani, kun sanon, että miehet voivat kirjoittaa hyvin eriskummallisia asioita vaikkeivat edes tarkoita. :p

Tunnen itseni tosi hölmöksi, olin viime yön ihastukseni luona yötä... Ja sanomattakin selvää mitä siellä tapahtui. Olimme vähän molemmat ottanut. Joten mietin että onko enään mitään mahiksia kyseisen miehen suhteen vai oonko pilannut kaiken? vai olinko tosiaan vaan yks pano muiden joukossa (tosin hänen naistilannetta en sen kummemmin tiedä)?

Mies on itse tehnyt aloitteen vuosia sitten, silloin treffattiin muutaman kerran.. mutta aloin seukkaamaan "helpomman" kanssa, mutta pian tajusin ketä oikeasti rakastan. Koko tämän ajan meillä on ollut silmäpeliä ja se tunne kun sen ihmisen näkee..

Ja eilen se mies teki itse aloitteen.. mut ongelma on se että en tiedä miten tämän miehen kanssa juttelis, etten hämmennä ja pelota sitä pois. Mulla on kuitenkin sellainen tunne, et sillä on myös tunteita mua kohtaan. Mies on tosi ujo ja sen vuoksi koen että on hankala alkaa puhua syvällisemmin. Olemme aikuisia ihmisiä, molemmat 25 +.

Hei! Ei todellakaan ole mitkään "mahdollisuudet" menneet. Jos kiinnostatte toisianne molemmin puolin niin varmasti kiinnostatte edelleen. Jos kiinnostus ei ollut molemmin puolista niin silloin juttu ei olisi onnistunut, harrastitte sitä seksiä tai ette.

Eikä tartte odottaa, että mies ottaa yhteyttä. Hyvin voit ottaa yhteyttä ja ehdottaa, että tapaisitte.

Oisko ihan hirveetä ehdottaa jo huomista? Meinaan et sit jos se ei onnistuis, niin ois ainakin ehkä toinen mahis nähdä loppuviikosta.. Kahta kertaa se ei kehtaa kieltäytyä. Ja se osallistuu erääseen tapahtumaan viikonloppuna facen mukaan, niin ei sit ehkä ? ole edes täällä suunnalla.

[QUOTE="aloittaja";26540761]Oisko ihan hirveetä ehdottaa jo huomista? Meinaan et sit jos se ei onnistuis, niin ois ainakin ehkä toinen mahis nähdä loppuviikosta.. Kahta kertaa se ei kehtaa kieltäytyä. Ja se osallistuu erääseen tapahtumaan viikonloppuna facen mukaan, niin ei sit ehkä ? ole edes täällä suunnalla.[/QUOTE]

Ei ois. Mitä pikemmin, sen parempi. Mutta soita tällä kertaa, älä lähetä viestiä, joohan?

[QUOTE="aloittaja";26540718]Niin, mutta kyl siitä mun viestistä paistoi läpi se et mä oikeesti haluan tavata.. tuo kuullosti siltä et on jo tossun alla ja myöntelee vaan tai sit ei vaan halua pahastuttaa mun mieltä. Ja mä laitoin yhden hymiön, se ei yhtään..joten siinä on iso ero.[/QUOTE]

miehet ei todellakaan mieti mitään hymiöitä tai niiden merkityksiä... raaka yleistys ehkä mut ihan oikeesti, ne vaan usein vastaa viestiin eikä tavaa jokaista sanamuotoa erikseen. mie yrittäisin sopia treffit, mut jos menis sopiminen miehen puolelta jotenkin vaikeaksi niin sit ehkä antaisin olla.

[QUOTE="susu";26534775]neljän päivän sääntö,sitten saa soittaa.Suosittelen tekstaria jos sinä teet aloitteen.[/QUOTE]

Mitä ihmeen sääntöjä nämä neljät päivät on???!!! Ei sydän toimi minkään sääntöjen mukaan, ja minusta on aika vanhanaikaista ajatella että nyt meni mahkut kun harrastimme seksiä. Ethän AP itsekään ajattele niin, miksi miehen pitäisi? Senkun laitat viestiä vaikka että olisi kiva mennä vaikka kahville joku päivä. Pientä cooliutta kannattaa toki vaalia. Luultavasti mies pähkäilee omalla tahollaa perhoset vatsassa ja ilahtuu yhteydenotosta :D Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Kuules, tottakai mies on kiinnostunut! Miehet vastaa usein just tolla tyylillä. Mä luulin alkuun, et mun miestä ei kiinnosta, kun se vastas just tohon tyyliin. Mutta oikeasti se olikin ihan innoissaan ja ei meinannut pysyä housuissaan, että olin siitä kiinnostunut ;) Joten älä panikoi äläkä ylitulkitse. Vaan kerro vaikka, että minä iltoina sulla olis vapaata (siis sille miehelle).

Yhteistyössä