Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

Ei verhoja eikä mattoa makkarissa.
Ja pikkukaupunkilainen liian sliipattu, menestyvä, kepulainen ja hyvintienaava minun miehekseni.

SILTI voin ongelmitta arvostaa ajatuksiaan ja arvojaan sekä tapaansa palstailla.

:)

Liian kepulainen. :D Naurahdin.
Niin minäkin ongelmitta arvostaa sinun ajatuksiasi, arvojasi ja palstailutapaasi.
Uskon, että jokainen mentaalisesti terve ihminen kykenee tähän.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";26622694]Eikö ole olemassa miesvaltaista vastaavaa keskustelupalstaa? Luulisi siellä olevan järkevämpiä juttuja ajankuluksi kuin mammojen kälätys ja nahistelu.
[/QUOTE]

:O Miksi vähättelet ja haukut naisia? Oletko itse nainen? Onneksi Pikkukaupunkilainen ei vähättele naisia ja naisten juttuja vaan tykkää keskustella naistenkin kanssa. Niinkuin oikeat miehet. :) Mutta sun mies ei taida olla sellainen vaan naisia halveksiva sovinisti... :(

[QUOTE="Siiri";26623075]:O Miksi vähättelet ja haukut naisia? Oletko itse nainen? Onneksi Pikkukaupunkilainen ei vähättele naisia ja naisten juttuja vaan tykkää keskustella naistenkin kanssa. Niinkuin oikeat miehet. :) Mutta sun mies ei taida olla sellainen vaan naisia halveksiva sovinisti... :([/QUOTE]
No ainahan tätä naisten päännollaus/-tuuletusketjua on pidetty pälpätysfoorumina ;)

Teille veikkaisinkin sellaisia sinisävyisiä, jotain kukkakuvioisia hobbyhall-verhoja... vähän sellaista kalsarikangasta. Sellaisia, joita makuuhuoneessa tyydyttämättömät vaimot aina ostavat masennuksissaan.

Minä taas veikkaan kylmiltäni pikkukaupunkilaisen makkariin paneeliverhoja.
Tummaa ja jokin graafinen/tai jos kukkainen niinsuurikukkainen kuosi piristämässä?

Jotenkin kuvittelen vaimonsa "tyylikkääksi" sisustajaksi.
Osuiko oikeaan?

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Tummaa ja jokin graafinen/tai jos kukkainen niinsuurikukkainen kuosi piristämässä?

Osuiko oikeaan?

Voit olla oikeassakin. Jos mies käyttää noin paljon hymiöitä, ei hän voi olla mikään peto makuuhuoneessa, joten vaimolle jää rutosti luppoaikaa selailla sisustuslehtiä ja ottaa niistä oppia.

Osuiko oikeaan?

Tumma juu, mutta ei kukallinen.
Piti oikein googlettaa, mikä on paneeliverho ja hyvin samankaltaiset ovat meidän makuuhuoneessa, jotka tuolla hakusanalla löysin.
Ikeasta ne on ostettu - jäi mieleen, kun niiden kanssa piti taistella, että ne sai oikein tuohon kiinni.

Voit olla oikeassakin. Jos mies käyttää noin paljon hymiöitä, ei hän voi olla mikään peto makuuhuoneessa, joten vaimolle jää rutosti luppoaikaa selailla sisustuslehtiä ja ottaa niistä oppia.

Minä taas uskon, jotta pikkukaupunkilainen on yksi niitä harvoja palstalla jolla on minuakin aktiivisempi seksielämä - ja tyydytetympi kumppani.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Minä taas uskon, jotta pikkukaupunkilainen on yksi niitä harvoja palstalla jolla on minuakin aktiivisempi seksielämä - ja tyytytetympi kumppani.

Ollaan varmaan aika samalla tasolla aktiivisuudessa.
Tai ainakaan sillä perusteella, mitä olen sinun kanssasi täällä seksiasioista keskustellut.
Tietysti nytkin voitaisiin siitä aihepiiristä keskustella, mutta harmaa kanssapalstailijamme paheksuisi sitä niin kauheasti, että taidetaan jättää väliin - ainakin tässä ketjussa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa