N
nojust
Vieras
No toivottavasti se rastatukka ei sentään ole vielä kyllästynyt ja häipynyt vielä sieltä makkarista.Ei verhoja eikä mattoa makkarissa.
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No toivottavasti se rastatukka ei sentään ole vielä kyllästynyt ja häipynyt vielä sieltä makkarista.Ei verhoja eikä mattoa makkarissa.
![]()
Ei verhoja eikä mattoa makkarissa.
Ja pikkukaupunkilainen liian sliipattu, menestyvä, kepulainen ja hyvintienaava minun miehekseni.
SILTI voin ongelmitta arvostaa ajatuksiaan ja arvojaan sekä tapaansa palstailla.
![]()
No toivottavasti se rastatukka ei sentään ole vielä kyllästynyt ja häipynyt vielä sieltä makkarista.
Ei meillä ainakaan ja tokkopa Mummeliisallakaan.
Liian kepulainen.Naurahdin.
Niin minäkin ongelmitta arvostaa sinun ajatuksiasi, arvojasi ja palstailutapaasi.
Uskon, että jokainen mentaalisesti terve ihminen kykenee tähän.
Teille veikkaisinkin sellaisia sinisävyisiä, jotain kukkakuvioisia hobbyhall-verhoja... vähän sellaista kalsarikangasta. Sellaisia, joita makuuhuoneessa tyydyttämättömät vaimot aina ostavat masennuksissaan.
Oli kyllä - jos mahdollista - ruma "mies".Juu ei pelkoa moisesta.
Ja hiuksensakin meni mokoma kynityttämään (hautoi ikävästi allergista ihoa.)
![]()
Teille veikkaisinkin sellaisia sinisävyisiä, jotain kukkakuvioisia hobbyhall-verhoja... vähän sellaista kalsarikangasta. Sellaisia, joita makuuhuoneessa tyydyttämättömät vaimot aina ostavat masennuksissaan.
Jaa, muttako fyysisti ei-tervekö ei pysty?!?
Järkyttävää liikuntarajoitteisten ja sairaiden sorsimista. Häpeä.
Juu ei pelkoa moisesta.
Ja hiuksensakin meni mokoma kynityttämään (hautoi ikävästi allergista ihoa.)
![]()
Minä taas veikkaan kylmiltäni pikkukaupunkilaisen makkariin paneeliverhoja.
Tummaa ja jokin graafinen/tai jos kukkainen niinsuurikukkainen kuosi piristämässä?
Jotenkin kuvittelen vaimonsa "tyylikkääksi" sisustajaksi.
Osuiko oikeaan?
![]()
Äh, no voi ei!
Toivottavasti säästi ne pötkylät ja askartelit sen lapsikatraasi kanssa niistä vaikka unilelun itsellesi.
Minä taas veikkaan kylmiltäni pikkukaupunkilaisen makkariin paneeliverhoja.
Tummaa ja jokin graafinen/tai jos kukkainen niinsuurikukkainen kuosi piristämässä?
Jotenkin kuvittelen vaimonsa "tyylikkääksi" sisustajaksi.
Osuiko oikeaan?
![]()
Voit olla oikeassakin. Jos mies käyttää noin paljon hymiöitä, ei hän voi olla mikään peto makuuhuoneessa, joten vaimolle jää rutosti luppoaikaa selailla sisustuslehtiä ja ottaa niistä oppia.
Voit olla oikeassakin. Jos mies käyttää noin paljon hymiöitä, ei hän voi olla mikään peto makuuhuoneessa, joten vaimolle jää rutosti luppoaikaa selailla sisustuslehtiä ja ottaa niistä oppia.
Minä taas uskon, jotta pikkukaupunkilainen on yksi niitä harvoja palstalla jolla on minuakin aktiivisempi seksielämä - ja tyytytetympi kumppani.
![]()
Saattaisit yllättyä![]()
Minä taas uskon, jotta pikkukaupunkilainen on yksi niitä harvoja palstalla jolla on minuakin aktiivisempi seksielämä - ja tyydytetympi kumppani.
![]()
Hmmm... joku taitaa nähdä ensi yönä kosteita unia maalaisjortikasta, joka ilmestyy hymiön nopeudella graafisten paneeliverhojen takaa...