I
"ihmetteliä"
Vieras
Itse olen kahtena kesänä ollut kesätöissä siivoojana ja joka kesä törmää näihin nuoriin jotka kauhistuu työstä. Miksi hakea siivoojaksi jos ei pysty edes rättiä kädessä pitämään. Sitten valitetaan kuinka työ on huonosti palkattua. Itse pärjäsin sillä palkalla vaikka asuin itse pois kotoa ja vanhemmilta ei herunut mitään avustusta. Niin nää jotkut 15-16v valitti siä et kuinka perseestä on tienata vaan 900-1000e/kk. Miten sillä muka elää???? kun vanhemmat kuitenkin makso laskut ja asumisen. Mitä nuoret oikein kuvittelee että kesätyöstä siivoojana maksetaan
ei tuntunu olevan mitään käsitystä tosielämästä!!! Ja sitte ne viä ihan suoraan valitti siä pomolle kun niille oli laitettu jonain festarivkloppuna työvuoro: en mä voi tulla sillon kun oon jo sopinu meneväni festareille..voi luoja..monet jopa jätti työn ilmottamatta siitä pomolle mitään..niin ja jätti töitä tekemättä. En pysty oksennusta siivoon oli selitys kun vessa lillu oksennuksessa ku asiakkaat tuli..NO ÄLÄ SITTEN HAE SIIVOOJAKS..ite en saanut niin nuorena mitään töitä ja olisin siivonnu vaikka vaan paskahuusseja jos joku olis vaan ottanu töihin..hehe..
Sit sielä oli yks nuori myös joka oli ollu toisessa työpaikassa töissä edellisenä kesänä ja saanut parempaa palkkaa..Niimpä se heti rupes esittään palkkavaatimuksia pomolle. Et kuitenki siinä työssä maksettiin enemmän että kyl mun tästäki pitäs väh.sen verran tienata..ei kannata allekirjotella sopimuksia jotka ei miellytä.
Tuli tää vaan mieleen kun törmäsin vanhaan työkaveriin ja se kerto että sama meno jatkuu!!!
Tuli tää vaan mieleen kun törmäsin vanhaan työkaveriin ja se kerto että sama meno jatkuu!!!