Kumman mekon laittaisin huomenna synttärijuhliin? :) (Varoitus: TAAS kuvia NIISTÄ mekoista!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
btw, mä oon itekki hurahtanu noihin mekkoihin, ne kun on siitä harvinaisia et istuu vaikka ei ihan tikkulaiha olekkaan...Toistaiseks oon saanu saldon pysyy vain kahdessa mut veikkaan et lisää tulee kun rikastun.. :D

Hei joku laitto jonkun linkin yhteen vaatekeskusteluun missä oli kans tälläsiä mekkoja, kyse tais olla isomman koon mekoista sillon tms..Muistaako kukaan?Mikä se kauppa oli?

Ostox.fi. Myyvät huutiksen kautta isojakin kokoja :)

Kiitos.

On muuten noiden mekkojen hinnat noussu vuoden aikana..Mä tilasin ebay.uk:sta viime kesänä yhden mekon joka makso rapiat parikymppiä posteineen ja nyt kun kävin kattoo niin alta 30 euron ei mitää..Ei sillä, suomessa maksat jokatapauksessa enemmän mut silti...Kai sitä on kuitenkin jotain pian tilattava.. :p

Kiitos.

On muuten noiden mekkojen hinnat noussu vuoden aikana..Mä tilasin ebay.uk:sta viime kesänä yhden mekon joka makso rapiat parikymppiä posteineen ja nyt kun kävin kattoo niin alta 30 euron ei mitää..Ei sillä, suomessa maksat jokatapauksessa enemmän mut silti...Kai sitä on kuitenkin jotain pian tilattava.. :p

Saman huomasin. Itse tilaan aina ostoxilta koska olen niin myöhässä aina että on pakko.

Kiitos.

Punta on kylla viime kesasta vahvistunut, tai euro heikentynyt, aika paljon. Mutta on kylla hinnatkin vahan nousseet.

Yhteistyössä