V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sauli on bb-voittaja vuodelta jotain. Adam on American idolsissa jonain vuonna kakkoseksi tullut laulajamies.Homoja kumpainenkin. Ja bb on siis bigbrother, turhanpäivänen tositv-ohjelma joka tulehduttaa tv:tä sub-kanavalla loppukesästä alkutalveen.Siellä nippu turhiksi julkkiksiksi hinkuvia tyyppejä örveltää kännissä viikosta toiseen ja halii toisiaan millon mistäkin syystä ja sitten itkevät kaikkea.Yleensä ovat suhteellisen tyhmän tuntuisia.
Joo en ole pahemmin BB:a seurannut....Taitaa olla miespuolinen Tuksu =D
Julkkistyrkky. Voitti Big Brotherin vuonna 2007 ja nyt häntä onnisti, kun löysi rikkaan miehen.
Eipäs nyt taas olla tuollaisia. Sauli on BB-voittaja, hyvätapainen ja ystävällinen nuori mies, ei homo vaan BI ja seurustelee Adam Lambertin kanssa.
Tyrkky hän ei ole, eikä ahne. Sattuu nyt vaan seurustelemaan suuremman luokan tähden kanssa, mutta mielestäni on senkin pitänyt yksityisasianaan. Vai oletteko nähneet montakin "Minä ja Adam" -juttua ulkomaisissakaan lehdissä? Niistä maksettaisiin maltaita.
Symppis tyyppi.
Julkkistyrkky. Voitti Big Brotherin vuonna 2007 ja nyt häntä onnisti, kun löysi rikkaan miehen.
On BB-voittonsa jälkeen pyörinyt vain julkisuudessa lehtien sivuilla. Jäänyt julkisuuteen roikkumaan.
On BB-voittonsa jälkeen pyörinyt vain julkisuudessa lehtien sivuilla. Jäänyt julkisuuteen roikkumaan.
Joo en ole pahemmin BB:a seurannut....Taitaa olla miespuolinen Tuksu =D
Enpä kutsuisi häntä maailmanluokan julkkikseksi. Suurin osa maailman ihmisistä ei kyllä tunnista Sauli Koskista, jonka ainoa saavutus on olla jonkun julkkiksen mies.
BB:hen haki oma-aloitteisesti ja jäi oma-aloitteisesti julkisuuteen. Yritti kaikin keinoin pysytellä julkisuudessa, julkkisblogia, ohjelmaa Niko Nousiaisen kanssa, oli kaikissa julkkisbileissä, siellähän tutustui Adamiinkin. Aika vaikea nähdä, ettei olisi ollut tyrkky. Moni muu BB:ssä ollut on jäänyt itse pois julkisuudesta, ei ole juossut kaiken maailman kissanristiäisissä.
Jajos ei henkilökohtaisesti pitäisikään tyypistä niin ei pidä kertoa omia antipatioitaan faktoina.
Sauli ei todellakaan ole julkkistyrkky vaikka julkisuutta sivuten tekeekin työtään (mm bloggari ja malli).