Mä oon tyhmä, en tiedä kuka on Sauli Koskinen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sauli on bb-voittaja vuodelta jotain. Adam on American idolsissa jonain vuonna kakkoseksi tullut laulajamies.Homoja kumpainenkin. Ja bb on siis bigbrother, turhanpäivänen tositv-ohjelma joka tulehduttaa tv:tä sub-kanavalla loppukesästä alkutalveen.Siellä nippu turhiksi julkkiksiksi hinkuvia tyyppejä örveltää kännissä viikosta toiseen ja halii toisiaan millon mistäkin syystä ja sitten itkevät kaikkea.Yleensä ovat suhteellisen tyhmän tuntuisia.
 
Sauli on bb-voittaja vuodelta jotain. Adam on American idolsissa jonain vuonna kakkoseksi tullut laulajamies.Homoja kumpainenkin. Ja bb on siis bigbrother, turhanpäivänen tositv-ohjelma joka tulehduttaa tv:tä sub-kanavalla loppukesästä alkutalveen.Siellä nippu turhiksi julkkiksiksi hinkuvia tyyppejä örveltää kännissä viikosta toiseen ja halii toisiaan millon mistäkin syystä ja sitten itkevät kaikkea.Yleensä ovat suhteellisen tyhmän tuntuisia.

Kiteytit bb-idean hienosti! :D
Lisätään vielä, että kaikki n***vat kaikkien kanssa ja joukossa on vähintään aina yksi pikkurilli pystyssä sössöttävä hinttari. Yhden kauden katsoin (olisko ollut just tuo missä tää sauli oli mukana) ja se riitti.
 
Eipäs nyt taas olla tuollaisia. Sauli on BB-voittaja, hyvätapainen ja ystävällinen nuori mies, ei homo vaan BI ja seurustelee Adam Lambertin kanssa.

Tyrkky hän ei ole, eikä ahne. Sattuu nyt vaan seurustelemaan suuremman luokan tähden kanssa, mutta mielestäni on senkin pitänyt yksityisasianaan. Vai oletteko nähneet montakin "Minä ja Adam" -juttua ulkomaisissakaan lehdissä? Niistä maksettaisiin maltaita.

Symppis tyyppi.
 
Julkkistyrkky. Voitti Big Brotherin vuonna 2007 ja nyt häntä onnisti, kun löysi rikkaan miehen.

Kertookohan tuonyt enemmän susta kuin Saulista? Rikkausko sun onnen määrittelee? Adamhan se oli, joka rakastui Sauliin ja on kertonut, että Sauli on ensimmäinen hänelle, joka on tuonut hänen elämäänsä turvallisen ja hyvän rakkauden. He ovat onnellisia yhdessä.

Julkkistyrkky rahan perässä kuolaava tyyppi olisi lyönyt rahaksi mediassa. Vaan ei Sauli. Ei kertaakaan nyt jo avoliitoksi muuttuneen suhteen aikana, jota on kestänyt 2 vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: kattimarri
Eipäs nyt taas olla tuollaisia. Sauli on BB-voittaja, hyvätapainen ja ystävällinen nuori mies, ei homo vaan BI ja seurustelee Adam Lambertin kanssa.

Tyrkky hän ei ole, eikä ahne. Sattuu nyt vaan seurustelemaan suuremman luokan tähden kanssa, mutta mielestäni on senkin pitänyt yksityisasianaan. Vai oletteko nähneet montakin "Minä ja Adam" -juttua ulkomaisissakaan lehdissä? Niistä maksettaisiin maltaita.

Symppis tyyppi.

On homo, mm. BB:ssä ensin sanoi, että on bi-seksuaali, mutta myöhemmin paljasti siellä, että on homo eikä voisi kuvitellakaan olevansa naisen kanssa.
 
[QUOTE="vieras";26692313]Kertookohan tuonyt enemmän susta kuin Saulista? Rikkausko sun onnen määrittelee? Adamhan se oli, joka rakastui Sauliin ja on kertonut, että Sauli on ensimmäinen hänelle, joka on tuonut hänen elämäänsä turvallisen ja hyvän rakkauden. He ovat onnellisia yhdessä.

Julkkistyrkky rahan perässä kuolaava tyyppi olisi lyönyt rahaksi mediassa. Vaan ei Sauli. Ei kertaakaan nyt jo avoliitoksi muuttuneen suhteen aikana, jota on kestänyt 2 vuotta.[/QUOTE]

On BB-voittonsa jälkeen pyörinyt vain julkisuudessa lehtien sivuilla. Jäänyt julkisuuteen roikkumaan.
 
Julkkistyrkky. Voitti Big Brotherin vuonna 2007 ja nyt häntä onnisti, kun löysi rikkaan miehen.

Toisin kuin moni muu julkkispari, Sauli ja Adam taitavat olla aidosti ja oikeasti rakastuneita. Sauli ei levittele hediän elämäänsä juorolehdille ja sekös sinua, tämän palstan virallista seiska-lehteä, harmittaa.

Joko olet ehtinyt arvostella Madeleinen osallistumisen Vickanin 35-juhliin? Kai sulla nyt jotain negatiivista sanottavaa löytyy siitäkin?
 
On BB-voittonsa jälkeen pyörinyt vain julkisuudessa lehtien sivuilla. Jäänyt julkisuuteen roikkumaan.

Julkkistyrkky on ihminen, joka pyrkii julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. On aivan eri asia olla julkisuudessa, koska media on kiinnostunut henkilöstä ja nostaa henkilön mediaan.

Sori nyt, Akaatti, mutta tuosta sun kommentoinnista paistaa läpi se, ettei sulla ole mitään käsitystä siitä, kuka Sauli Koskinen oikeastaan on ja mitä hän tekee.
 
  • Tykkää
Reactions: kattimarri
On BB-voittonsa jälkeen pyörinyt vain julkisuudessa lehtien sivuilla. Jäänyt julkisuuteen roikkumaan.

Nyt olikin kyse Saulin ja Adamin suhteesta. Kyllä, Sauli oli Suomessa jonkun tason julkkis BB-voiton jälkeen. Nyt hän on maailmanluokan julkkis, mutta ei rahasta sillä. Sanoisin että yllättävän tyylikkäästi on Sauli asiansa hoitanut sen jälkeen kun alkoi seurustella Adamin kanssa.

Minä en ole katsonut jaksoakaan BB:tä, en tajua moista roskaa.
 
[QUOTE="Muru";26692389]Nyt olikin kyse Saulin ja Adamin suhteesta. Kyllä, Sauli oli Suomessa jonkun tason julkkis BB-voiton jälkeen. Nyt hän on maailmanluokan julkkis, mutta ei rahasta sillä. Sanoisin että yllättävän tyylikkäästi on Sauli asiansa hoitanut sen jälkeen kun alkoi seurustella Adamin kanssa.

Minä en ole katsonut jaksoakaan BB:tä, en tajua moista roskaa.[/QUOTE]

Enpä kutsuisi häntä maailmanluokan julkkikseksi. Suurin osa maailman ihmisistä ei kyllä tunnista Sauli Koskista, jonka ainoa saavutus on olla jonkun julkkiksen mies.
 
[QUOTE="vieras";26692375]Julkkistyrkky on ihminen, joka pyrkii julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. On aivan eri asia olla julkisuudessa, koska media on kiinnostunut henkilöstä ja nostaa henkilön mediaan.

Sori nyt, Akaatti, mutta tuosta sun kommentoinnista paistaa läpi se, ettei sulla ole mitään käsitystä siitä, kuka Sauli Koskinen oikeastaan on ja mitä hän tekee.[/QUOTE]

BB:hen haki oma-aloitteisesti ja jäi oma-aloitteisesti julkisuuteen. Yritti kaikin keinoin pysytellä julkisuudessa, julkkisblogia, ohjelmaa Niko Nousiaisen kanssa, oli kaikissa julkkisbileissä, siellähän tutustui Adamiinkin. Aika vaikea nähdä, ettei olisi ollut tyrkky. Moni muu BB:ssä ollut on jäänyt itse pois julkisuudesta, ei ole juossut kaiken maailman kissanristiäisissä.
 
[QUOTE="vieras";26692375]Julkkistyrkky on ihminen, joka pyrkii julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. On aivan eri asia olla julkisuudessa, koska media on kiinnostunut henkilöstä ja nostaa henkilön mediaan.

Sori nyt, Akaatti, mutta tuosta sun kommentoinnista paistaa läpi se, ettei sulla ole mitään käsitystä siitä, kuka Sauli Koskinen oikeastaan on ja mitä hän tekee.[/QUOTE]

Jajos ei henkilökohtaisesti pitäisikään tyypistä niin ei pidä kertoa omia antipatioitaan faktoina.

Sauli ei todellakaan ole julkkistyrkky vaikka julkisuutta sivuten tekeekin työtään (mm bloggari ja malli).
 
BB:hen haki oma-aloitteisesti ja jäi oma-aloitteisesti julkisuuteen. Yritti kaikin keinoin pysytellä julkisuudessa, julkkisblogia, ohjelmaa Niko Nousiaisen kanssa, oli kaikissa julkkisbileissä, siellähän tutustui Adamiinkin. Aika vaikea nähdä, ettei olisi ollut tyrkky. Moni muu BB:ssä ollut on jäänyt itse pois julkisuudesta, ei ole juossut kaiken maailman kissanristiäisissä.

No mitä sitten? Mitä se sinua rassaa? Sauli ponnahti julkisuuteen BB-ohjelmasta ja on tienannut elantonsa julkisuudesta. Se ei liene kiellettyä.

Miksi olet niin katkera siitä, että Saulin kaltainen pikkujulkkis löysi poikaystäväkseen rikkaan supertähden? Ja se vielä taisi mennä niin, että Adam ihastui Sauliin.
 
[QUOTE="Muru";26692466]No mitä sitten? Mitä se sinua rassaa? Sauli ponnahti julkisuuteen BB-ohjelmasta ja on tienannut elantonsa julkisuudesta. Se ei liene kiellettyä.

Miksi olet niin katkera siitä, että Saulin kaltainen pikkujulkkis löysi poikaystäväkseen rikkaan supertähden? Ja se vielä taisi mennä niin, että Adam ihastui Sauliin.[/QUOTE]

Eikai Akaattia tässä mikään rassaakkaan, kunhan totesi että Sauli oli ennen suhdetta Adamiin julkkistyrkky.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Jajos ei henkilökohtaisesti pitäisikään tyypistä niin ei pidä kertoa omia antipatioitaan faktoina.

Sauli ei todellakaan ole julkkistyrkky vaikka julkisuutta sivuten tekeekin työtään (mm bloggari ja malli).

akaatilla nyt on mielikuva tästä pariskunnasta mikä ei faktaa olekaan joten se siittä:D itse seurannut bb kaikki kaudet ja sauli fiksuin pertun ohella voittajista joka osaa pitää jalat maassa.
 

Yhteistyössä