Tein syntiä. Luin miehen tekstarit. Jäi kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petetty ja sekaisin

Vieras
Olen jo pitkään epäillyt miestäni pettämisestä ja nyt sain käsiini miehen puhelimen kun tämä oli nukkumassa. Yleensä pitää puhelinta joka paikassa mukanaan.. se onkin yksi asia joka on herättänyt epäilykseni pettämisestä...

Sieltähän sitten löytyi viestejä toiselta naiselta (joka on kaikenlisäksi miehen työkaveri), joista ilmeni muunmuassa se että mieheni on ollut sen toisen naisen luona silloin kun on väittänyt olevansa miespuolisella kaverillaan.. Lisäksi oli ainakin yksi hyvänyön viesti sekä hehkutusta onnesta.. mieheni oli sanonut tätä naista ihanaksi yms.. naiselta myös "en halua nukkua yksin" viestiä...

En oikein jaksa uskoa että he ovat ainoastaan ystäviä...

Nyt en uskalla kertoa miehelle että tiedän tästä naisesta... ja mahdollisesta pettämisestä...

mitenhän tässä pitäisi nyt toimia...? Mies on aivan kuin mitään ei puuhaisikaan selkäni takana.. meillä oli juuri tosi mukava viikonloppu yhdessä..

Nyt en uskalla kertoa miehelle että tiedän tästä naisesta... ja mahdollisesta pettämisestä...

...

meillä oli juuri tosi mukava viikonloppu yhdessä..
Pelkäät siis että onnenne on mennyttä jos otat asian esiin? Tavallaan ymmärrän tämän mutta oletko oikeasti valmis elämään jatkossakin petetyn roolissa sillä eihän tuo miehen touhu tuosta lopu?
Kissa pöydälle vaan.

Voit joko nostaa metelin ja kissat pöydälle, tai jättää asia hautumaan ja miettiä mitä sen kanssa pitäisi tehdä.

Esimerkiksi haluatko vielä olla tämän miehen kanssa, kun hän tekee tuollaista, vai haluatko ehkä lähteä pikku hiljaa omille teillesi. Mikä suhteessanne tai miehen omassa psyykessä on nyt mahtanut olla syynä tähän aidan yli loikkimiseen. Voiko suhdettanne jatkaa, jos tästä yli päästään? Haluatko ehkä laittaa itsesi hemaisevaksi, ottaa omaa aikaa ja lähteä myös kokeilemaan sivusuhdetta...

Voimia.

Minä en suosittelisi sivusuhdetta vaan kertoisin suoraan että tiedän miehen pettävän. Tyynen rauhallisesti. Haluaisin kyllä eron mitä todennäköisimmin, luottamus olisi mennyt jos ei ole mikään yhden kerran moka. Kyllä nuo viestit nyt aika selkeesti kertoo että aika pitkälle miehesi on toisen naisen kanssa mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26792986:
Pelkäät siis että onnenne on mennyttä jos otat asian esiin? Tavallaan ymmärrän tämän mutta oletko oikeasti valmis elämään jatkossakin petetyn roolissa sillä eihän tuo miehen touhu tuosta lopu?
Kissa pöydälle vaan.

Tavallaan juu... meillä on tässä ollut aika vaikeaa jo jonkun aikaa ja olen yrittänyt parhaani mukaan korjata tilannetta. Nyt meillä oli pitkästä aikaa tosi mukava yhteinen viikonloppu, mies tuntui taas samalta ihanalta itseltään mikä on ennen ollut.

Ei niissä viesteissä mitään rakkaus tai panojuttuja ollut.. joten vielä taidan elätellä toiveita että he olisivat vain ystäviä.. joka tapauksessa mieheni on kyllä valehdellut minulle.. ystäviä tai ei :(

En tiedä miten ottaisin asian esille.. en kehtaisi kertoa että olen mennyt lukemaan ne viestit, koska tiedän että sekin on jonkun mielestä väärin.

Ite laittaisin puhelimen hiljaa pois, en mainitsisi asiasta koskaan enkä ikinä penkoisi mitään lisätodisteita epäilyilleni ja ne epäilytkin yrittäisin hiljentää mielessäni. Oon varmasti poikkeava tässäkin suhteessa. En kestä sitä vaihtoehtoa, että lähtisin tai mies vaihtaisi minut toiseen.

[QUOTE="vieras";26792997]Enemmän se miehes on teheny syntiä, ku on pettännyt. Katson vähäisemmäksii teoksi tuon tekstiviestien lukemisen.[/QUOTE]

No samaa mieltä minäkin olen. Mielestäni on ihan oikeutettua tehdä hieman salapoliisityötä kun toinen käyttäytyy oudosti ja lähes kaikki merkit viittaavat siihen että salailee jotain.

Yleensä vaan täällä palstallakin on lytätty heti se joka on mennyt viestejä lukemaan.

Minä en suosittelisi sivusuhdetta vaan kertoisin suoraan että tiedän miehen pettävän. Tyynen rauhallisesti. Haluaisin kyllä eron mitä todennäköisimmin, luottamus olisi mennyt jos ei ole mikään yhden kerran moka. Kyllä nuo viestit nyt aika selkeesti kertoo että aika pitkälle miehesi on toisen naisen kanssa mennyt.

Paljon ne viestit kertoo joo... :( varsinkin kun mies on ollut öitäkin pois kotoa... "kaverilla"...

Mä en vaan tiedä.. musta tuntuu että jos se tunnustaisi ja kertoisi mitä on tapahtunut.. niin voisin ehkä antaakin anteeksi. Tämän yhden kerran.

Ite laittaisin puhelimen hiljaa pois, en mainitsisi asiasta koskaan enkä ikinä penkoisi mitään lisätodisteita epäilyilleni ja ne epäilytkin yrittäisin hiljentää mielessäni. Oon varmasti poikkeava tässäkin suhteessa. En kestä sitä vaihtoehtoa, että lähtisin tai mies vaihtaisi minut toiseen.

Totta kai kysyisit suoraan, mutta eihän sinun ikinä tarvitse epäillä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mulle käynyt samoin. Luin myös miehen tekstarit kun epäilin pettämistä ja samansuuntaista viestiä oli. Pahin oli kun oli viestitellyt tän kohteen kanssa ja nainen oli pyytänyt heille saunomaan. Mieheni ensin kielteli, koska meillä oli muuta ohjelmaa ja sitten nainen siihen, että "eiks pillu kelpaa vai...?". Myöhemmin kun tarkistin päivämäärän, niin mies oli tona päivänä sanonut menevänsä miespuoliselle kaverilleen saunassa käymään nopeasti... Oltiin just kotiuduttu reissusta samana iltana. No mies kuitenkin väittää ettei todellakaan ole sänkyyn mennyt, että pientä pussailua on ollut ja pientä ihastumista. Tiedä sitten. Iso kriisi tosta nousi ja mulla oli jo asuntohakemuskin vetämässä, ajattelin tosissani muuttavani lasten kanssa pois. Kerran aiemminkin on nimittäin ollut kepeähköä ihastumista, siitä on varmuus ettei sänkyyn asti mennyt, mutta ihastunut oli ja nainen ties sen. Todella ahdistavaa. Yhdessä ollaan kuitenkin, mutta minä kärsin ja olen väsynyt. Lapset on sen ikäisiä (alakoululaisia) että ero olis aika kova paikka heille tässä vaiheessa. Mies on kyllä yrittänyt paikkailla käytöstään ja olla huomaavainen yms. Jos lapsia ei olis, niin olisin jo eronnut.

Ei niissä viesteissä mitään rakkaus tai panojuttuja ollut.. joten vielä taidan elätellä toiveita että he olisivat vain ystäviä.. joka tapauksessa mieheni on kyllä valehdellut minulle.. ystäviä tai ei :(
Kaikki avausviestissäsi kirjoittama viittaa kyllä hyvin vahvasti oikeaan pettämiseen.

En tiedä miten ottaisin asian esille.. en kehtaisi kertoa että olen mennyt lukemaan ne viestit, koska tiedän että sekin on jonkun mielestä väärin.
Tämä on tietysti vaikea tilanne sillä toisen puhelintahan ei tulisi ratsata ja mahdollista onkin että miehesi tekee yhtäkkiä sinusta syyllisen. Vainoharhaisen kyylääjän.
Sinun pitää olla tiukkana ja sanoa että se oli sinun ainoa mahdollisuutesi todistaa asia itsellesi sillä kaikki miehen käytöksessä on viitannut pettämiseen.

Tavallaan juu... meillä on tässä ollut aika vaikeaa jo jonkun aikaa ja olen yrittänyt parhaani mukaan korjata tilannetta. Nyt meillä oli pitkästä aikaa tosi mukava yhteinen viikonloppu, mies tuntui taas samalta ihanalta itseltään mikä on ennen ollut.
Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ

Yhteistyössä