Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Me tehtiin niin. Ja en tosiaan edes osaa sanoa syytä. Se salailu jäi vain jotenkin päälle :ashamed:Joka kerta ollaan molemmat haluttu tietää etukäteen. Mua ihmetyttää kyllä semmoset tapaukset, että ite halutaan tietää ja sitten ei kerrota sukulaisille kumpi tulee. En siis ymmärrä miksi se pitää pitää varjeltuna salaisuutena. Jos joku on näin toiminut niin olisi kiva jos valaisisitte asiaa mulle.![]()
Joka kerta ollaan molemmat haluttu tietää etukäteen. Mua ihmetyttää kyllä semmoset tapaukset, että ite halutaan tietää ja sitten ei kerrota sukulaisille kumpi tulee. En siis ymmärrä miksi se pitää pitää varjeltuna salaisuutena. Jos joku on näin toiminut niin olisi kiva jos valaisisitte asiaa mulle.![]()
Joka kerta ollaan molemmat haluttu tietää etukäteen. Mua ihmetyttää kyllä semmoset tapaukset, että ite halutaan tietää ja sitten ei kerrota sukulaisille kumpi tulee. En siis ymmärrä miksi se pitää pitää varjeltuna salaisuutena. Jos joku on näin toiminut niin olisi kiva jos valaisisitte asiaa mulle.![]()