V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En oo lääkäri, mut veikkaus on poika. Pallit näkyy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Kiitos teille kaikille! Tyttövastauksia tuli enemmän kuin poikavastauksia ja oikea vastaus on, että tyttö. Tai niin meille ainakin luvattiin. Eli häpyhuulet pitäisi olla siinä reisien välissä ne hieman soikiot. Ja ekassa kuvassa näkyy valkoisena viivana myös klitoris. Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihviKorjatkaa kätilöt ja lääkärit jos olen väärässä.
Pelottaa vaan, että veikkaus onkin väärä. Olen hommannut kaikki vaaleanpunaista ja tyttöä on hartaasti odotettu vaikkakin on ihan selvää, että kummasta tahansa ollaan onnellisia..
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:http://pregnancy.about.com/cs/ultrasounds/l/bluspic2aaaaaii.htm
tältä näyttää poika, ei ole oma ultrakuva mutta samalta näyttää. ja tytöstä oli juuri tuollaisia mitä sulla ap, luota vaan että tyttö se on, mutta riski tottakai on näissä että silti voi erehtyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi![]()
Meillä näytti kans ultrakuvassa tolta vauvan alapää. 2 lääkäriä sanoi, että tyttö siellä on ja itsekin katoin kuvaa, että ihan selvä pimppi. Poika kuitenkin tuliNiin ja toinen ultra tehtiin tavan ultralla ja toinen 4D:llä ja siinäkin muka näkyi tyttö
Ja meiän pojalla on ihan normikokoset munat, ettei se siitäkään pitäs olla kiinni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viima:Siis sanokaa mulle esikoista odottavalle nyt pliis, että missä tässä kuvassa on reidet ja missä se (tyttö)viiva?? Kun mä en häpeäksenikään nää noissa mitään, en edes päätä.![]()