[QUOTE="vieras";26886505]Millä tavalla isä on se väkivaltainen yksilö jos nainen on se kuka aloittaa tönimisen?[/QUOTE]
En vaivaudu edes vastaamaan tätä enempää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eri tasolla liidätte;26886503:Väkivalta ei ole koskaan oikein, mutta kunten aloituksessakin luki niin naisen ja miehen voimat väkivallassa on yleensä aivan ihan eri luokkaa. Ei keskivertonainen pärjää mitenkään keskivertomiehelle tappelussa. Se miehin tulisi ottaa huomioon, että nainen on aina alakynnessä.
Tällä palstalla mies on aina viime kädessä yksin syyllinen vaikka väkivalta olisi aloitettu naisen puolelta. Ja nämä tarinat ovat aina niin voimakkaasti värittyneitä ja yksipuolisia mutta täällä huudetaan tukea kilpaa kuorossa silti usein kyseenalaistamatta mitään. Tässä yhteiskunnassa myös oletetaan että mies on aina se pahoinpitelijä ja kaiken pahan aloittaja ja siksi myös viranomaisten silmissä usein suurin syyllinen, usein oikeutetusti mutta usein myös ei.
Väkivalta ei ole koskaan oikeutettua mutta sillä kuka sen aloittaa - jos aloittaa - on merkitystä. Minä en ikinä ole lyönyt naista enkä lyö ellei minua lyödä ensin. Siinä vaiheessa tulee kyllä samalla mitalla takaisin, se on varma mutta toivon ettei tuollaista tilannetta ikinä tule.
No kun mä tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä, ja sitä olenkin, mutta olen miettinytkin turvakotia, mutta mies sanoi että jos nyt menen sinne tai soitan poliiseille tai mitä ikinä vaan, niin sosiaalityöntekijät alkavat seuraamaan tilannetta ja voivat katsoa tilanteen niin pahaksi että minä muka voisin tehdä lapselle jotain ja että hänet huostaanotettaisiin pian syntymästään.
Asuntoa on vaikea saada kun on työtön ja luottotiedoton. :/
No kyllä löytyy puolustelijoita. Edelleen sanon, että jos hento nainen tönii lähes 40 cm pidempää miestä, ei miehen puolustuksekseen tarvitsisi kuristaa niin että tulee jäljet, ja hakata naisen päätä lattiaan. Voisi vaikka korkeintaan tönäistä kevyesti olkapäästä, jos on pakko.
Miehen ja naisen välillä vallitsee usein iso fyysinen ero, usein mies on isompi ja vahvempi. Se pitäisi miehen ottaa huomioon. Itsepuolustuksen takia ei tarvitse toimia noin kuin ap:n mies.
Ihmetyttää nämä puolustelijat. Toki nainenkin tekee väärin, mutta tässä on kyse siitä että kumpikin voi suhteessa huonosti kun riidat äityvät käsikähmäksi. Ja se että mies puolustautuu suhteettoman väkivaltaisesti hennon naisen tönimistä vastaan.
Lapsenkin takia naisen kannattaisi lähteä turvakotiin tai sukulaisille pikimiten.
Vaikeinta tässä on se että vieläkin rakastan miestäni kaikesta tästä huolimatta vaikka se ei taida enään välittää musta. Kai mä oon niin tyhmä että vaan aina ootan ja seuraan sitä.
Ja lisäksi kun joskus olen pariksi-muutamaksi päiväksi pois lähtenyt ja vannotellut itselleni, etten enään ikinä tule takaisin, mä löydan itteni aina täältä sen luota. Se saa vaan aina uskoteltua mulle että kaikki muuttuu lopulta paremmaksi jne..
Me tapellaan miehen kanssa nykyään aika väkivaltaisesti. Yleensä se menee niin että riitelyn tietyssä vaiheessa mies alkaa provosoimaan ja haukkumaan minua ja saatan tönäistä häntä (nii kuitenkin ettei siitä mitään vahinkoa tule) ja lopulta se tilanne menee aina siihen että mies hakkaa päätäni lattiiaan ja kuristaa mua. Tai siis en minä sitä "tönimistä" aina aloita, mutta miten vaan niin se on väärin. Mies vaan ei muista sitä että on minua liki 40 cm pitempi ja minä pieni/hentorakenteinen. Miehellä sata kertaa kovemmat voimat.
Lisäksi mä oon raskaana nyt.. Musta tuntuu että mies haluais että tappelun vuoksi tulisi keskenmeno.
Katotaas alotusta parin sanan verran tarkemmin...
Henkinen väkivalta lienee yhtä pahaa kuin fyysinenkin. Mies alottaa suullisen osuuden, oikein kerjää taistelua. Ainakin itselleni tälläinen käsitys aloitustekstistä jäi.
Kun nainen tarttuu koukkuun ja tönäisee mitä lie, siitähän mies saa lisä pontta hakkaamiseen. Ja nainenhan sen sitten aloitti, kun tönäisi, vai mitä? Olis ollu tönimättä, vaikka mies latelee suustaan ties mitä... Näinkö?
Vaikeinta tässä on se että vieläkin rakastan miestäni kaikesta tästä huolimatta vaikka se ei taida enään välittää musta. Kai mä oon niin tyhmä että vaan aina ootan ja seuraan sitä.
Ja lisäksi kun joskus olen pariksi-muutamaksi päiväksi pois lähtenyt ja vannotellut itselleni, etten enään ikinä tule takaisin, mä löydan itteni aina täältä sen luota. Se saa vaan aina uskoteltua mulle että kaikki muuttuu lopulta paremmaksi jne..
Katotaas alotusta parin sanan verran tarkemmin...
Henkinen väkivalta lienee yhtä pahaa kuin fyysinenkin. Mies alottaa suullisen osuuden, oikein kerjää taistelua. Ainakin itselleni tälläinen käsitys aloitustekstistä jäi.
Kun nainen tarttuu koukkuun ja tönäisee mitä lie, siitähän mies saa lisä pontta hakkaamiseen. Ja nainenhan sen sitten aloitti, kun tönäisi, vai mitä? Olis ollu tönimättä, vaikka mies latelee suustaan ties mitä... Näinkö?
Ja mites asia silloin on, kun ap ei tönäisekkään (kuten aloitusviestissä sanoi, ettei aina tönäise), ja silti mies hakkaa riidellessä?
Siis voi vittu... meinaatko tosissasi, että suullinen riitely on sama kuin fyysinen väkivalta...
No kun mä tiedän että tämä kuulostaa tyhmältä, ja sitä olenkin, mutta olen miettinytkin turvakotia, mutta mies sanoi että jos nyt menen sinne tai soitan poliiseille tai mitä ikinä vaan, niin sosiaalityöntekijät alkavat seuraamaan tilannetta ja voivat katsoa tilanteen niin pahaksi että minä muka voisin tehdä lapselle jotain ja että hänet huostaanotettaisiin pian syntymästään.
Asuntoa on vaikea saada kun on työtön ja luottotiedoton. :/
Siis voi vittu... meinaatko tosissasi, että suullinen riitely on sama kuin fyysinen väkivalta...
Niin ja mä yritin soittaa mun ystävälle äsken, se ei vastannut mutta lähetin viestin. Täytyy toivoa että pääsisin sen luokse, kun toinen vaihtoehto sisar, mutta hänellä pieni lapsi ja ovat jo nukkumassa..
Niin ja nyt se mieskin lähetti jonkun viestin. En tahdo edes katsoa sitä, kun tuntuu että siellä pelkkää haukuntaa ja uhkailua. Asunto kun on alunperin hänen nimissään, niin on monesti käskenyt mut yöksi pois. Keskellä yötä, oli sitten -30 'C pakkasta tai satoi kaatamalla, niin aina vaan pihalle ilman avaimia.
Alkaapa kyllä nyt niin ottamaan päähän tuo jätkä. Olen minäkin käyttäytynyt kuin idiootti häntä kohtaan, mutta nyt mä vasta tajusin miten tyhmä vasta olenkin jos en lähde.
Vaikeinta tässä on vaan se ikävä jota tunnen häntä kohtaan sitten pian taas..
henkinen pahoinpitely on joskus jopa pahempi kuin fyysinen
Missä kirjoitin noin? Luepa uudelleen. Tottakai se on väkivaltaa, mutta ei töniminen edellytä kuristamista ja pään hakkaamista lattiaan, vaikka se toinen olisi aloittanut.
Jos mies tönäisisi ensin naista, ja nainen sitten kuristaisi miestä ja hakkaisi päätä lattiaan, olisiko se sinusta oikein? Ihan yhtä väärin se olisi.
Väkivalta on aina väärin, riippumatta siitä kuka sen aloittaa. Ja ap:n ja miehensä suhde on sairas ja väkivaltainen ja pitää lopettaa ennen kuin tulee ruumiita.