P
pilalle tais mennä
Vieras
Pistettiin sitten pillit pussiin ihastuksen kanssa
Yhessä sovittiin mutta tuntuu silti pahalta,olis se voinut vielä nähdä koska mussa ei mitään vikaa mut hän ei vaan ollut sitten valmis vaikka luuli niin. Sano vaan kun on niin tottunut olee yksin et ei hän itekään tiedä mitä haluaa. Sano et voidaan me sovita vielä et nähdään ,mutta sanoin et ei siinä sit taida olla järkeä kun ei tunneta samalla lailla et en mä sitten pysty kun mulla on nää tunteet suuremmat mitä se sit tuntee.
Pyysin anteeksi ja sano et ei mulla ole mitään anteekspyydettävää.En mä edes tiedä miks pyysin anteeks mut tuli tunne et pakko pyytää.
Nyt tuntuu ihan suunnattoman pahalta mut kai se sit oli parempi tapahtua nyt kuin myöhemmin. Monenlaista miestä tässä pyöriny ja tää oli eka jota kohtaan tunsin näin oman eron jälkeen. Tuntuu et en saa henkeä ja itku ei lopu.
Pyysin anteeksi ja sano et ei mulla ole mitään anteekspyydettävää.En mä edes tiedä miks pyysin anteeks mut tuli tunne et pakko pyytää.
Nyt tuntuu ihan suunnattoman pahalta mut kai se sit oli parempi tapahtua nyt kuin myöhemmin. Monenlaista miestä tässä pyöriny ja tää oli eka jota kohtaan tunsin näin oman eron jälkeen. Tuntuu et en saa henkeä ja itku ei lopu.