Että tuntuu pahalta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilalle tais mennä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilalle tais mennä

Vieras
Pistettiin sitten pillit pussiin ihastuksen kanssa:( Yhessä sovittiin mutta tuntuu silti pahalta,olis se voinut vielä nähdä koska mussa ei mitään vikaa mut hän ei vaan ollut sitten valmis vaikka luuli niin. Sano vaan kun on niin tottunut olee yksin et ei hän itekään tiedä mitä haluaa. Sano et voidaan me sovita vielä et nähdään ,mutta sanoin et ei siinä sit taida olla järkeä kun ei tunneta samalla lailla et en mä sitten pysty kun mulla on nää tunteet suuremmat mitä se sit tuntee.
Pyysin anteeksi ja sano et ei mulla ole mitään anteekspyydettävää.En mä edes tiedä miks pyysin anteeks mut tuli tunne et pakko pyytää.

Nyt tuntuu ihan suunnattoman pahalta mut kai se sit oli parempi tapahtua nyt kuin myöhemmin. Monenlaista miestä tässä pyöriny ja tää oli eka jota kohtaan tunsin näin oman eron jälkeen. Tuntuu et en saa henkeä ja itku ei lopu.

Tiedän tunteen :( Aika auttaa, ei oikein muuta osaa sanoa.. Anna itkun tulla vaan, se helpottaa vähäsen, yritä keksiä kaikkee puuhaa, vaikka tiedän että se ei silti ole helppoa.

[QUOTE="Mii";26935252]Tiedän tunteen :( Aika auttaa, ei oikein muuta osaa sanoa.. Anna itkun tulla vaan, se helpottaa vähäsen, yritä keksiä kaikkee puuhaa, vaikka tiedän että se ei silti ole helppoa.[/QUOTE]

Niinhän se auttaa,auttohan se oman eronkin jälkeen vaikka en olis uskonut. Mutta tuntuu ihan äärettömän pahalta ja kun todellakin oli ensimmäinen mies johon näin suuret tunteet tuli. Jotenkin ei jaksais taas käydä näitä tunteita läpi kun niitä eron jälkeen jo käynyt ja nyt sit taas. Tää olis ollut niin ihana mies.

Kylläpä alko sunnuntai kivasti..:( Ei olis tehnyt mieli ees nousta ylös. Ihan tajuton ikävä!
Ei tule itkusta loppua ollenkaan,ihan itekin yllätyin miten suuret tunteet sitä kohtaan ja nyt kun se pahin tapahtu et loppu tuli niin tuntuu ihan ärettömän kamalalta. Ei herätty yhessä ja luettu pöydän ääressä päivän lehtiä eikä menty lehtien luvun jälkeen köllimään vierekkäin. ja nyt sit katon sunnuntai ohjelmia yksin kun viime viikolla katottiin niitä yhessä.

Miksi mä taas satutuin itseäni?! ei oo reilua. Tiedän et se loppu mut silti toivon et se tajuis joku aamu kun herää et mun kuuluis herätä sen vierestä.

Ei juma, ollaankohan tapailtu samaa miestä. Luin sen ap:n aiemman ketjun ja kuulosti niiiiin tutulle! Meidän "erosta" aikaa nyt 4 kk ja vieläkin välillä pyörii mielessä mutta yli pääsin. Itse olin se joka laittoi poikki, juurikin siksi kun mies ei oikein tiennyt mitä haluaa ja oli niin pitkään jo ollut yksin. Itse olisin ollut kiinnostunut enemmästäkin.

[QUOTE="vieras";26940330]Ei juma, ollaankohan tapailtu samaa miestä. Luin sen ap:n aiemman ketjun ja kuulosti niiiiin tutulle! Meidän "erosta" aikaa nyt 4 kk ja vieläkin välillä pyörii mielessä mutta yli pääsin. Itse olin se joka laittoi poikki, juurikin siksi kun mies ei oikein tiennyt mitä haluaa ja oli niin pitkään jo ollut yksin. Itse olisin ollut kiinnostunut enemmästäkin.[/QUOTE]

En usko kyllä et on sama ihminen kyseessä. Usein täällä saa lukea samantapaisia juttuja ja sitten tulee mieleen et olis sama ihminen kyseessä mutta kai näitä tapauksia nyt on joka puolella.

Eikä me olla oltu kumipaan nyt niin kauan yksin,suurinpiirtein saman verran.mies vähän kauemmin.

sanokaa nyt miten tän itkun saa loppumaan.Olen käynyt lenkillä,kaupassa ja nyt rupesin ruokaa tekemään vaikka yhtään ei nälkä ole. kaipaan jopa sitä kun yhessä kokattiin ja mies kutsu usein luokseen syömään ja nyt sit yksin pitäs toi ruoka syödä ja kiinnosta yhtään.

mä elän ihan haavemaailmassa kun odotan et se tajuaa nyt parin viikon aikana miten paljon se mua kaipaa ja soittaa mulle et hänen on ikävä mua vaikka niinhän ei tietenkään tule tapahtumaan ,sen tiedän. tää on ihan perseestä!
Enkä mä voi tätä kavereillekaan itkeä kun ne ei tiedä et mulla oli tällänen juttu kun en viitsinyt kertoa juuri tän takia et jos tästä ei mitään tule ni turhaa sitten kertoa. Nyt olen sit kertonut mutta en mä voi tätä niille kuitenkaan itkeä sen kummemmin. Tänne helpompi itkeä vaikka kukaan ei lukiskaan.

Ei sitä itkua tarvitse saada loppumaan. Itket kun itkettää. Nyt alussa itket ja suret ihan täysillä ja sitten alat pikku hiljaa jatkamaan elämää ja pääsemään asiasta yli. Valitettavasti ei siinä oikein muu auta kuin aika. Pystyt sentään hiemaan nopeuttamaan prosessia kun käsittelet ja suret nyt asiaa, puhu ystäville jne.

[QUOTE="vieras";26941372]Ei sitä itkua tarvitse saada loppumaan. Itket kun itkettää. Nyt alussa itket ja suret ihan täysillä ja sitten alat pikku hiljaa jatkamaan elämää ja pääsemään asiasta yli. Valitettavasti ei siinä oikein muu auta kuin aika. Pystyt sentään hiemaan nopeuttamaan prosessia kun käsittelet ja suret nyt asiaa, puhu ystäville jne.[/QUOTE]

Ja hulluinta on et olen tälläsen prosessin jo käynyt läpi,vielä pahemman ja siitäkin pääsin yli. Nyt vaan tuntuu lohduttomalta et en kelvannut loppupeleissä. Vaikka yhessä se päätös sit tehtiin kun ei siinä muutakaan voinut mut silti olisin halunnut jatkaa. Ja tiedän kyllä et se tykkäs musta mut se ei nyt paljon lohduta.

Sitten kun törmään meijän yheteiseen(enempi miehen kavereita) tuttuun ni kiva siinä sittenk kun tiedä miten olisi ,sekun kuitenkin tietää miten paljon mä tuosta miehestä pidin jaa yritti olla vähän niinku meijän amor tosin loppujen lopuks oltiin kyllä itse itsemme ja toisemme amoreita(lopputulos vaan ei mennyt niinku piti).

Tosi raskaalta kuulostaa, kovasti voimia sulle nyt vaan. Itket kun itkettää, ei se mitään haittaa. Pikku hiljaa sitten se helpottaa.

Paljonhan tuossa on niitä omia odotuksia ja toiveita, joiden särkyminen on niin raskasta. Kun ajattelee kaikkia asioita joita vois olla edessä, ja sit ne ikään kuin viedään pois, vaikka ne on vain omaa mielikuvitusta... Sä saat ne asiat kyllä, tai jotain muuta yhtä hyvää, mutta jonkun toisen ihmisen kanssa!

Mun mielestä kertoo susta vain hyvää, että oot valmis laittamaan itsesi likoon. Uskallat, oot rohkea ja tunnet koko sydämellä. Siihen ei moni pysty. Nyt kävi näin, mutta joku kerta käy eri tavalla. Aina ei voi onnistua, tää juttu nähtiin ja kohta sit taas leuka pystyssä kohti uusia onnen mahdollisuuksia :)

Kivasti muotoili sen ettei ole kiinnostunut.

Kai se nyt on selvää ettei sit loppupeleissä ollut kiinnostunut vaikka alkuun olikin, kai se olis heittänyt mut mäkeen ajat sitten jos olisin ollut sille vaan pelkkä pano. Ja jos muotoilikin sen tohon malliin niin ei se mua haittaa,parempi noin kun se et olis vaan vittumaisesti sanonut et ein ole kiinnostunut. Kyllä se nyt sit tietää miten voimakkaasti tunnen kun ruvettiin laittaa pillejä pussiin niin siinä näki ja kuuli miten mua sattuu.Ei se nyt kovin ilonen itekään ollut.
ja sanokoon kuka mitä haluaa mutta mä tiedän et en mä sille ihan yhdentekevä ollut ei vaan sitten ollut meidän aika. Monenlaista sikaa nähnyt ja tää ei ollut lähelläkään sitä.

Tosi raskaalta kuulostaa, kovasti voimia sulle nyt vaan. Itket kun itkettää, ei se mitään haittaa. Pikku hiljaa sitten se helpottaa.

Paljonhan tuossa on niitä omia odotuksia ja toiveita, joiden särkyminen on niin raskasta. Kun ajattelee kaikkia asioita joita vois olla edessä, ja sit ne ikään kuin viedään pois, vaikka ne on vain omaa mielikuvitusta... Sä saat ne asiat kyllä, tai jotain muuta yhtä hyvää, mutta jonkun toisen ihmisen kanssa!

Mun mielestä kertoo susta vain hyvää, että oot valmis laittamaan itsesi likoon. Uskallat, oot rohkea ja tunnet koko sydämellä. Siihen ei moni pysty. Nyt kävi näin, mutta joku kerta käy eri tavalla. Aina ei voi onnistua, tää juttu nähtiin ja kohta sit taas leuka pystyssä kohti uusia onnen mahdollisuuksia :)

Mä elän aina tosi tunteella ja kun mua sattuu ni se todellakin sattuu. Olin aluks tosi varovainen kun pelkäsin just tätä mutta kun mies kuitenkin ihan tosissaan halus treffailla mua(ei ees vongannut seksiä tai mitään) niin tietysti sitten hyppäsin kelkkaan mukaan vaikka vähän pelottikin. Pelottaa vaan et montako kertaa tulen satuttamaan itseäni vielä.

ja niin,ne omat haaveet ja odotukset,niitä on. Niitä oli exän kanssa ja ne murskautui tuhansiin osiin ja nyt kun luuli löytäneensä jonkun joka tuntee samalla tavalla ja kenellä oli omien sanojen mukaan samoja aatteita niin...ehtihän siinä jo ajatella et jospa se olis tässä...ei sitten ollut.

Minustakin olet fiksu kun et jäänyt roikkumaan. Itke vaan jos ja kun itkettää. Kyllä se helpottaa päivä päivältä. Ihan varmasti tapaat vielä kivan miehen joka onkin sulle juuri se oikea! :) Voimia :hug:

[QUOTE="vieras";26942387]Minustakin olet fiksu kun et jäänyt roikkumaan. Itke vaan jos ja kun itkettää. Kyllä se helpottaa päivä päivältä. Ihan varmasti tapaat vielä kivan miehen joka onkin sulle juuri se oikea! :) Voimia :hug:[/QUOTE]

Jos homma ei suju niin ei se sitten suju,olenhan mä itekin antanut pakkeja tyypeille jotka on ollut kiinnostuneita mutta itse en ole ollut. Ja tässä tapauksessa me kuitenkin sit lopetettiin yhessä kun asiasta puhuttiin et missä kohtaa tää meni väärille urille kun alkuun oltiin kumpikin samoilla laduilla.
pelkään vaan et miten mahtaa käydä kun tavataan jossain..tuleeko itku sit sen edessä.

Jännä miten ihmiset sanoo et olen vahva kun en itse tunne olevani. Kun tuli aikinaan ero exästä niin sillon mun lähipiiri sano samaa vaikka en tuntenut olevani sellainen enkä tunne olevani nytkään.
Nythän kukaan ei tiedä tästä kun en ole kertonut,paitsi yhdelle nyt sitten kerroin et oli tällänen juttu kun oli pakko itkeä asiaa jollekin tosin tämä ihminen oli kyllä aavistanut et mulla on jotain sutinaa jonkun kanssa vaikka en ollut sanonut. Tuntuu hölmöltä nyt sit itkeä tätä muille kun eivät ees tienneet asiasta.

[QUOTE="kuukeli";26942515]"pillit pussiin"... eikö se oo yhteen menemistä, eikä eroamista. Eiks pillien laittaminen samaan pussiin oo just sitä?[/QUOTE]

Täällä se on ainakin sitä et homma on loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26942309:
Kai se nyt on selvää ettei sit loppupeleissä ollut kiinnostunut vaikka alkuun olikin, kai se olis heittänyt mut mäkeen ajat sitten jos olisin ollut sille vaan pelkkä pano

Älä selitä, varapanona se sua on pitänyt...sellaisia ne pelimiehet on.

[QUOTE="vieras";26943114]Älä selitä, varapanona se sua on pitänyt...sellaisia ne pelimiehet on.[/QUOTE]

ei se kyllä mikään pelimies ollut eikä varmasti pitänyt varapanona. ja jos olikin ja pitikin ni mitä väliä sillä enää on kun lopputulos oli tämä ja se et mun sydän särkyi taas kerran.

ei nää pelimies ja varapano viestit voi satuttaa mua yhtään enempää,enempi mua satuttaa se et sydän särjettiin.

Rupes taas tulemaan sellanen kurja olo kun toi nukkumaanmeno aika lähestyy,tuskin tulee paljon nukuttua, viime yökin meni ihan pipariks. Illat on vaan niin pahoja aina. Väkisinkin tullee mieleen ne illat kun kömmittiin vierekkäin nukkumaan(ja siis todellakin nukuttiin,ei aina ollut seksiä) ja aamut kun herättiin.

pääkin ollut eilisestä asti kipee,ei auta pillerit eikä ulkoilma.

Tänään ollut aika kurja olo,outoa kun puhelin ei ole soinut tai piipannut viestiä. Aamu oli ihan tuskaa,työmatkalla itkin autossa ja töistä olis tehnyt mieli lähteä kesken pois. Piti sen lähettämät viestitkin poistaa mutta enpä ole sitä vielä tehnyt.lukenut niitä alkuajan viestejä kerta toisensa jälkeen ja en mä vaan saa niistä mitenkään sitä tunnetta et olis ollut pelimies.mä en vaan usko siihen.
Ja kuvaa pitää tuijottaa kokoajan.
jännä miten ilta ja aamu ajat on pahimpia, ja kaupungilla kuljin tosi varvaisesti kun pelkäsin et tulee vastaan.

Lyhyen ajan sisällä taas kävi näin toistamiseen joten olo on aika luuserimainen.

Yhteistyössä