V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No itseasiassa niinpäin, kun kysyin itse täällä tietynlaista asiaa.. joka koski ystävääni tai hänen perhettään. Siinä keskustelussa joku sanoi että tekee musta ilmoituksen ja joudun sitten lastensuojelulle kertomaan tän ystäväni perheen jne... Ni jäin miettimään, voiko näin todella tehdä. Ja tästä tulis kauhee juttu, jos tosiaan joutuisin kaverini käräyttämään :O
Ei se niin mene. Kunhan vaan lämpimikseen uhitteli.No itseasiassa niinpäin, kun kysyin itse täällä tietynlaista asiaa.. joka koski ystävääni tai hänen perhettään. Siinä keskustelussa joku sanoi että tekee musta ilmoituksen ja joudun sitten lastensuojelulle kertomaan tän ystäväni perheen jne... Ni jäin miettimään, voiko näin todella tehdä. Ja tästä tulis kauhee juttu, jos tosiaan joutuisin kaverini käräyttämään :O
Ei se kyllä noin toimi. Silloin ilmottaja joutuu vastuuseen jos siis tekee sinusta ilmoituksen joka ei pidä paikkansa. Sinusta ei voi tehdä ilmoitusta siitä, että ystäväsi perheellä menee huonosti.
No itseasiassa niinpäin, kun kysyin itse täällä tietynlaista asiaa.. joka koski ystävääni tai hänen perhettään. Siinä keskustelussa joku sanoi että tekee musta ilmoituksen ja joudun sitten lastensuojelulle kertomaan tän ystäväni perheen jne... Ni jäin miettimään, voiko näin todella tehdä. Ja tästä tulis kauhee juttu, jos tosiaan joutuisin kaverini käräyttämään :O