Jos kokee tarvetta tehdä LASTENSUOJELUILMOITUKSEN palstalaisesta, miten sen voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
netissä voi käsittääkseni tehdä ilmoituksen nimettömänäkin. kyllähän jokaisen nikin ja vieraankin kirjoittelijan pystyy jäljittämään jos siihen tosiaan aihetta on

No itseasiassa niinpäin, kun kysyin itse täällä tietynlaista asiaa.. joka koski ystävääni tai hänen perhettään. Siinä keskustelussa joku sanoi että tekee musta ilmoituksen ja joudun sitten lastensuojelulle kertomaan tän ystäväni perheen jne... Ni jäin miettimään, voiko näin todella tehdä. Ja tästä tulis kauhee juttu, jos tosiaan joutuisin kaverini käräyttämään :O

No itseasiassa niinpäin, kun kysyin itse täällä tietynlaista asiaa.. joka koski ystävääni tai hänen perhettään. Siinä keskustelussa joku sanoi että tekee musta ilmoituksen ja joudun sitten lastensuojelulle kertomaan tän ystäväni perheen jne... Ni jäin miettimään, voiko näin todella tehdä. Ja tästä tulis kauhee juttu, jos tosiaan joutuisin kaverini käräyttämään :O

Ei se kyllä noin toimi. Silloin ilmottaja joutuu vastuuseen jos siis tekee sinusta ilmoituksen joka ei pidä paikkansa. Sinusta ei voi tehdä ilmoitusta siitä, että ystäväsi perheellä menee huonosti.

Ei se niin mene. Kunhan vaan lämpimikseen uhitteli.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ei se kyllä noin toimi. Silloin ilmottaja joutuu vastuuseen jos siis tekee sinusta ilmoituksen joka ei pidä paikkansa. Sinusta ei voi tehdä ilmoitusta siitä, että ystäväsi perheellä menee huonosti.

Mainitsin siinä keskustelussa että asia koskee ystävääni ja hänen perhettään. Itselläni ei ole mitään pelättävää, mutta eikai ne voi painostaa että alan puhua ystäväni asioista??

Kai se toimii ihan samalla tavalla kuin tekisit ilmoituksen ihmisestä joka EI palstaile mamma-palstalla. Miten tämä netissä roikkuminen määrittää yhtään mitään tai ketään????
Vai tarkoitatko, että palstalaisesta voisi tehdä ilmon palstan kautta palstapoliiseille?????????????

Ystävä kaltoinkohtelee lapsiaan(?) ja sinä olet huolissasi siitä että jos joudut sen käräyttämään???? :O Olet kyllä "ihan mahtava ihminen"! että et sitten voi pahoittaa ystäväsi mieltä ja lapset kärsii sen takia?

Yhteistyössä