Järkyttävän aggressiivisia vastauksia "korvikemammoilta" ?

salli mun nauraa, vittuillaan, arvostellaan tietämättä tilanteita ja tuomitaan minkä keretään ja sitten tulee pari uunoa inisemään aggressiivisista vastauksista.
Täytyy olla hyvin yksinkertainen ihminen jos ei tajua että kun stereotyyppisesti hyökkäät itse jotain kipeää asiaa kohtaan, josta syyllistetään niin itse itseään kuin yhteiskunta tasolla, tulet saamaan aika kipakoita vastauksia.
Ei tämä ole mikään "olen oikeassa, sinä väärässä" tyylinen asia, täysin yksilökohtainen juttu johon vaikuttaa moni asia. Silti nämä muutamat totaaliset vajukit esittää asian niinkuin se olisi sama kaikille.
Eihän siinä, jos näin asia on niin kehittyyhän teidän lapsenne täysin tilastojen normaalin mukaan? Varmasti teet jotain väärin jos et kykene kasvattamaan lastasi niin henkisesti kuin fyysisesti keskiarvojen mukaan.
Ei varmana löydy yhtäkään ihmistä joka kaikessa on ollut keskivertoa tai sen yläpuolella. Imetyksen kulminoiminen tämmöiseen "normaali" ilmiöön ei todellakaan ole kenellekkään hyväksi, turhaa ahdistusta ja pahaa mieltä sillä aiheutetaan, mutta hei, eihän se ole sulle paska juttu, kun sulla onnistui imetys, kärsiköön ne epäkelvot ihmiset jotka ei sitä saa onnistumaan.
Kannattanee jonkin verran sitä perustietoutta ihmisen biologiasta tankata jos vaikka joskus tulisi mieleen että kaikkien kehot ei toimi samalla tavalla.
Vissiin ensiavussa ja polilla kuuluu lekurienkin arvioida meidät kaikki saman kaavan mukaan, ottamatta huomioon mitään muuttujia, samat lääkkeet ja hoidot. "Ai se kuoli? No ei normaalisti ihmisella ole allergiaa tuolle lääkkeelle, no se ei vaan osannut yrittää parantua tarpeeksi".
(Ja tiedän valmiiksi että jotkut ei tajua esimerkin yhteyttä aloitukseen. Säästä minut sinun yksinkertaisuudelta ja jätä sanomatta jos et tajunnut.)