Mitä ajattelet minusta / mitä on jäänyt mieleen?

Sä olet vähän kajahtanut.

Olit ennen sanavalmis ja miehinen mies. Sulla oli menestyvä firma, teit paljon duunia ja taoit hyvin rahaa. Olit mukana politiikassa ja monessa muussa. Mä jotenkin näin sut sellaisena pukumiehenä, joka ei turhia nöyristele, vaan tietää paikkansa olematta silti kuitenkaan liian ylimielinen. Tietyllä tapaa voisin sanoa, että olit älyllisesti (ja ehkä asemallisestikin) seksikäs.

Vaan mitä menitkään sitten tekemään...sä kajahdit ihan totaalisesti. Liekö se vauvauutinen (joka sitten päättyikin valitettavat traagisesti) ollut se asia, joka sai ukon pään pehmenemään.

Susta tulikin joku hippiäinen. Lopetit duunin, myit osuutesi firmasta ja aloit pureksimaan heinää. Menit jonnekin tavis "tienaan 30 000 vuodessa" duuniin ja susta tuli tavis. Ihan harmaa ja tylsä. Tuommosia ukkeleita nyt on joka kulmassa ja kuppilassa.

Jotta sillälailla :D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Semmonen iso teini, joka kehuskelee, rähjää ja on aina oikeasssa. Rasittavia ihmisiä.

Olisit potilaana mahdollisimman epäkiitollinen ja äärimmäisen itsekäs tapaus. Semmoinen, jonka huoneen oven takana kiristellään hampaita, ennen kuin mennään kysymään, että no mikä hätänä. Juuri semmoinen pikkurillinsä tyhmyytensä vuoksi loukannut äijä, joka on maailman kipein ja sairain.

Sä olet vähän kajahtanut.

Olit ennen sanavalmis ja miehinen mies. Sulla oli menestyvä firma, teit paljon duunia ja taoit hyvin rahaa. Olit mukana politiikassa ja monessa muussa. Mä jotenkin näin sut sellaisena pukumiehenä, joka ei turhia nöyristele, vaan tietää paikkansa olematta silti kuitenkaan liian ylimielinen. Tietyllä tapaa voisin sanoa, että olit älyllisesti (ja ehkä asemallisestikin) seksikäs.

Vaan mitä menitkään sitten tekemään...sä kajahdit ihan totaalisesti. Liekö se vauvauutinen (joka sitten päättyikin valitettavat traagisesti) ollut se asia, joka sai ukon pään pehmenemään.

Susta tulikin joku hippiäinen. Lopetit duunin, myit osuutesi firmasta ja aloit pureksimaan heinää. Menit jonnekin tavis "tienaan 30 000 vuodessa" duuniin ja susta tuli tavis. Ihan harmaa ja tylsä. Tuommosia ukkeleita nyt on joka kulmassa ja kuppilassa.

Jotta sillälailla :D

Jahans. :D
No niin siis, ideana tuossa firman myymisessä oli nimenoaan se, että sitä duunia oli aivan liikaa. Kyllä niihin 12 h työpäiviin kyllästyy 18 vuodessa ja siinä ajassa ihminen kuluu jo luvattoman paljon.
Huomasin sen siitä, että saatoin oksentaa kaksi kertaa aamulla (ei siis mitään krapulaa) ennen töihin lähtöä, kun rasitti ja vitutti niin pirusti.
Ei ollut burn-out kaukana.

Mutta hippiäiseksi mua ei edelleenkään voi sanoa edes hyvällä tahdolla, kaikenlainen vihreys ja vasemmistolaisuus kaikella tavalla minusta pois ja äkkiä.
Olen edelleen kylmästi oikeistolainen ja mikään heinänpureksija minusta ei koskaan tule.

Ja mä olen mielelläni tavis, jos se estää mua kuolemasta nelikymppisenä. :D

Meillä samnatyyppiset arvot (yhteisvastuullisuus, lähimmäisenrakkaus, vastuullisuus jne) mutta taidat olla vähän minua sovinnaisempi. Olet hyvässä liitossa ja sitoutunut pitämään huolen siitä että liitto hyvänä pysyykin. Muilla elämänaloilla sen sijaan elät murrosvaihetta. Positiivista sellaista eli tuskin päädyt hankkimaan itsellesi liian isoa moottoripyörää ja mariongelmaa.
Pidän huumorintajustasi ja ystävällisyydestäsi.

:)

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Meillä samnatyyppiset arvot (yhteisvastuullisuus, lähimmäisenrakkaus, vastuullisuus jne) mutta taidat olla vähän minua sovinnaisempi. Olet hyvässä liitossa ja sitoutunut pitämään huolen siitä että liitto hyvänä pysyykin. Muilla elämänaloilla sen sijaan elät murrosvaihetta. Positiivista sellaista eli tuskin päädyt hankkimaan itsellesi liian isoa moottoripyörää ja mariongelmaa.
Pidän huumorintajustasi ja ystävällisyydestäsi.

:)

Kiitos!
Enpä usko, että moottoripyörää tulen ostamaan ikinä, mutta ehkä liian tehokkaan moottorikelkan. :D Tuota maria epäilen vahvasti.

Minä ajattelen hyvinkin samoin sinusta ja myöskin sinulle annan mielelläni positiivisia kehuja.

Ja tuosta sovinnaisuudesta, se riippuu hyvin paljon keskusteltavasta asiasta. Siis se, kuinka sovinnainen olen. En oikein osaa valaa itseäni missään asiassa tiettyyn muottiin.

Yhteistyössä