V
"vieras"
Vieras
Mummeliisan ihanista traktorisynttäreistä heräsi kiinnostus nähdä kuvia juhlista. Eli nyt tänne kakkujen, koristeiden ja muiden juhlaihanuuksien kuvia
ehkä saadaan inspiraatiota toisiltamme!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä ihmettä? Olet käynyt salaa kuvaamassa mua ruuanlaittopuuhissa ja nyt käytät kuvaani noissa pienissä kylteissä?Halloweenjuhlia:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27396871:Just ehdin laittaa toisen läppärin kiinni, mutta tältä löytyi muutamia kuvia menneistä jouluista:
Joulu 2007
![]()
![]()
![]()
Joulu 2008
![]()
![]()
Joulu 2009
![]()
![]()
![]()
![]()
Joulu 2010
![]()
![]()
![]()
Kaikissa kinkku&laatikko-kuvisa näkyy ihmisiä, joten nuo kuvat siis vain alkupalapöydistä ennenkuin porukka on raahannut luunsa pöydän ääreen
Mun synttäreiltä on pari kuvaa:
![]()
![]()
Mulla on kaikki lasten synttärikuvat sellaisia, että niissä näkyy niin omat lapset kuin vieraatkin. Ei ollut vielä tietoa, että joskus tulisi laittamaan synttärikuvia julkisiksi ja siten ei tullut otettua pelkistä tarjoiluista kuvia. Harmi
Kun muistaisAlkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27397031:keittiönoita, mitä täytettä nois pikkusissa kipoissa on ton joulu 2009 ekassa kuvassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27397037:Mulla on kaikki lasten synttärikuvat sellaisia, että niissä näkyy niin omat lapset kuin vieraatkin. Ei ollut vielä tietoa, että joskus tulisi laittamaan synttärikuvia julkisiksi ja siten ei tullut otettua pelkistä tarjoiluista kuvia. Harmi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27396871:Just ehdin laittaa toisen läppärin kiinni, mutta tältä löytyi muutamia kuvia menneistä jouluista:
Joulu 2007
![]()
![]()
![]()
Joulu 2008
![]()
![]()
Joulu 2009
![]()
![]()
![]()
![]()
Joulu 2010
![]()
![]()
![]()
Kaikissa kinkku&laatikko-kuvisa näkyy ihmisiä, joten nuo kuvat siis vain alkupalapöydistä ennenkuin porukka on raahannut luunsa pöydän ääreen
Mun synttäreiltä on pari kuvaa:
![]()
![]()
Juu ei kuulu. Tarkoitinkin sitä, että mua harmittaa, että ei tullut koskaan otettua kuvia pelkistä tarjoiluista. Vaan eipä ollut silloin vielä Kaksplussan palstaakaan, joten mistäpä moista olisi tullut edes ajatelleeksi. Nyt jo useamman vuoden olen ottanut - tai ainakin pyrkinyt ottamaan - kuvia myös pelkistä tarjoiluista, mutta enää ei ole lastenjuhlia.Mulla on kyllä niitä juhlijakuviakin, mutta ajattelin ettei kuulu tähän ketjuun.
![]()
Keittiönoita: mitä tuossa maljassa (sinun syntymäpäiviltä) on missä punasipulia ja appelsiinia?
Ihan älyttömän ihania juttuja teillä. Odotan jo kovasti mun tammikuisia synttäreitä ja laitan kyllä taas pöydän koreaksi! Laittakaa lisää kuvia!
Mummeliisa on keksinyt hauskoja kylttejä; "kastematojen ruumisarkkuja"![]()
TervetuloaKeittiönoita:
Mä tuun teille ens jouluna syömään.
Sovittu!
Ei tule. Se tarjoilee tequilaa mun tytölle joulunaKeittis, eihan se Alapaertti tule Sulle jouluvieraaksi? Eihan!