Laittakaa kuvia juhlatarjoiluistanne, koristeluista yms. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mummeliisan ihanista traktorisynttäreistä heräsi kiinnostus nähdä kuvia juhlista. Eli nyt tänne kakkujen, koristeiden ja muiden juhlaihanuuksien kuvia :) ehkä saadaan inspiraatiota toisiltamme!
 
Toy Story bileet:

jeren4vkakku1.jpg


DSC_0114.jpg


DSC_0070.jpg


walkoffame.jpg
 
Just ehdin laittaa toisen läppärin kiinni, mutta tältä löytyi muutamia kuvia menneistä jouluista:

Joulu 2007

joulu2007_1.jpg


joulu2007_2.jpg


joulu2007_3.jpg


Joulu 2008

joulu2008_1.jpg


joulu2008_2.jpg


Joulu 2009

joulu2009_2.jpg


joulu2009_1.jpg


joulu2009_3.jpg


joulu2009_4.jpg


Joulu 2010

joulu2010_1.jpg


joulu2010_2.jpg


joulu2010_4.jpg


Kaikissa kinkku&laatikko-kuvisa näkyy ihmisiä, joten nuo kuvat siis vain alkupalapöydistä ennenkuin porukka on raahannut luunsa pöydän ääreen :)

Mun synttäreiltä on pari kuvaa:

IMG_2345.JPG


IMG_2350.JPG
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27396871:
Just ehdin laittaa toisen läppärin kiinni, mutta tältä löytyi muutamia kuvia menneistä jouluista:

Joulu 2007

joulu2007_1.jpg


joulu2007_2.jpg


joulu2007_3.jpg


Joulu 2008

joulu2008_1.jpg


joulu2008_2.jpg


Joulu 2009

joulu2009_2.jpg


joulu2009_1.jpg


joulu2009_3.jpg


joulu2009_4.jpg


Joulu 2010

joulu2010_1.jpg


joulu2010_2.jpg


joulu2010_4.jpg


Kaikissa kinkku&laatikko-kuvisa näkyy ihmisiä, joten nuo kuvat siis vain alkupalapöydistä ennenkuin porukka on raahannut luunsa pöydän ääreen :)

Mun synttäreiltä on pari kuvaa:

IMG_2345.JPG


IMG_2350.JPG

Hitto, pitikin avata, tuli niin nälkä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27397031:
keittiönoita, mitä täytettä nois pikkusissa kipoissa on ton joulu 2009 ekassa kuvassa?
Kun muistais :D Jommassa kummassa (hillosipuli tai viinirypäle) on savuporoa. Veikkaan hillosipulilla koristettuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27397037:
Mulla on kaikki lasten synttärikuvat sellaisia, että niissä näkyy niin omat lapset kuin vieraatkin. Ei ollut vielä tietoa, että joskus tulisi laittamaan synttärikuvia julkisiksi ja siten ei tullut otettua pelkistä tarjoiluista kuvia. Harmi :(

Mulla on kyllä niitä juhlijakuviakin, mutta ajattelin ettei kuulu tähän ketjuun.
:)
 
Keittiönoita: mitä tuossa maljassa (sinun syntymäpäiviltä) on missä punasipulia ja appelsiinia?

Ihan älyttömän ihania juttuja teillä. Odotan jo kovasti mun tammikuisia synttäreitä ja laitan kyllä taas pöydän koreaksi! Laittakaa lisää kuvia!

Mummeliisa on keksinyt hauskoja kylttejä; "kastematojen ruumisarkkuja" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27396871:
Just ehdin laittaa toisen läppärin kiinni, mutta tältä löytyi muutamia kuvia menneistä jouluista:

Joulu 2007

joulu2007_1.jpg


joulu2007_2.jpg


joulu2007_3.jpg


Joulu 2008

joulu2008_1.jpg


joulu2008_2.jpg


Joulu 2009

joulu2009_2.jpg


joulu2009_1.jpg


joulu2009_3.jpg


joulu2009_4.jpg


Joulu 2010

joulu2010_1.jpg


joulu2010_2.jpg


joulu2010_4.jpg


Kaikissa kinkku&laatikko-kuvisa näkyy ihmisiä, joten nuo kuvat siis vain alkupalapöydistä ennenkuin porukka on raahannut luunsa pöydän ääreen :)

Mun synttäreiltä on pari kuvaa:

IMG_2345.JPG


IMG_2350.JPG


VOI RISTUS!!!


Katselin että kaikki on juuri sitä mikä mulle just maistuis!

Keittis, bravo! Ei tuu nyt enempää sanoja, kuola valuu!
 
  • Tykkää
Reactions: tägi
Mulla on kyllä niitä juhlijakuviakin, mutta ajattelin ettei kuulu tähän ketjuun.
:)
Juu ei kuulu. Tarkoitinkin sitä, että mua harmittaa, että ei tullut koskaan otettua kuvia pelkistä tarjoiluista. Vaan eipä ollut silloin vielä Kaksplussan palstaakaan, joten mistäpä moista olisi tullut edes ajatelleeksi. Nyt jo useamman vuoden olen ottanut - tai ainakin pyrkinyt ottamaan - kuvia myös pelkistä tarjoiluista, mutta enää ei ole lastenjuhlia.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Keittiönoita: mitä tuossa maljassa (sinun syntymäpäiviltä) on missä punasipulia ja appelsiinia?

Ihan älyttömän ihania juttuja teillä. Odotan jo kovasti mun tammikuisia synttäreitä ja laitan kyllä taas pöydän koreaksi! Laittakaa lisää kuvia!

Mummeliisa on keksinyt hauskoja kylttejä; "kastematojen ruumisarkkuja" :D

Se on ihan "turkkilainen salaatti" eli punasipulia, appelsiinia ja kastike oliiviöljystä, valkopippurista ja suolasta.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="jojo";27397018]Miunäkin osallistun, vaikka en ylläkään palstan mestareiden tasolle. Tyytyväinen olen silti, kerta se on ensimmäinenkin. :)



[/QUOTE]

Hyvännäkösiä! Ja pesee mennentullen mun bravuurini eli muotopuolen mansikkakermakakun :D
 
[QUOTE="jojo";27397018]Miunäkin osallistun, vaikka en ylläkään palstan mestareiden tasolle. Tyytyväinen olen silti, kerta se on ensimmäinenkin. :)



[/QUOTE]
Kauniita kakkuja! Mä en edes yritä tehdä kakkuja, koska mulla on jauhopeukalo keskellä kämmentä : /
 

Yhteistyössä