Älkää naiset aina mäkättäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkaa hiljaa välillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27478613:
:O
et sitte ole vielä selvän-näkijää löytäny. :D
En, enkä sentään selvännäkijää kaipaakaan. Riittää, että ei ole kuuro eikä älykkyysosamäärä ole pienempi kuin kengännumero. Mulla on sen verran kova ääni normaalistikin puhuttaessa, että normaalikuuloinen kyllä kuulee, mitä sanon. Yhden kerran sanon, toista kertaa en.

Mitä ootte ukot niin puupäitä ja -silmiä, ettette tajua siivota edes omia jälkiänne. Kunnon mäkätyskonsertti lyö vaikut korvista, kun asiat ei nätisti sanomalla mene perille.

Alkuperäinen kirjoittaja mäkäakka;27480240:
Mitä ootte ukot niin puupäitä ja -silmiä, ettette tajua siivota edes omia jälkiänne. Kunnon mäkätyskonsertti lyö vaikut korvista, kun asiat ei nätisti sanomalla mene perille.
Toisille tuo varmasti tehoaa :D Mä muistan omista teinivuosistani, miten äitini jatkuvasti mäkätti milloin mistäkin. Oman huoneeni siivoamisesta erityisesti. Yks kerta sitten isäni - joka ei yleensä asioihin puuttunut - paukahti huoneeni oven eteen ja sanoi, että "NYT sinä siivoat huoneesi tai sitten minä siivoan". Noh, mähän uhmakkaasti painuin pihalle kavereiden kanssa ja kun tulin kotiin, huoneessani ei ollut enää muuta kuin verhot, matto, sänky, koulupöytä ja koulutarvikkeet. Jep, faija oli siivonnut ja heittänyt kaiken muun roskikseen. Sinne meni meikkini, kirjeeni, kaikki askartelutarvikkeeni, koruni, kavereideni puhelinnumerot, päiväkirjani jne. Eipä tarvinnut faijan toista kertaa sanoa huoneen siivoamisesta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27480263:
Toisille tuo varmasti tehoaa :D Mä muistan omista teinivuosistani, miten äitini jatkuvasti mäkätti milloin mistäkin. Oman huoneeni siivoamisesta erityisesti. Yks kerta sitten isäni - joka ei yleensä asioihin puuttunut - paukahti huoneeni oven eteen ja sanoi, että "NYT sinä siivoat huoneesi tai sitten minä siivoan". Noh, mähän uhmakkaasti painuin pihalle kavereiden kanssa ja kun tulin kotiin, huoneessani ei ollut enää muuta kuin verhot, matto, sänky, koulupöytä ja koulutarvikkeet. Jep, faija oli siivonnut ja heittänyt kaiken muun roskikseen. Sinne meni meikkini, kirjeeni, kaikki askartelutarvikkeeni, koruni, kavereideni puhelinnumerot, päiväkirjani jne. Eipä tarvinnut faijan toista kertaa sanoa huoneen siivoamisesta :laugh:

Juu mut noin jos nykyaan teet on se rikos ties mita lasten yksityisyytta kohtaan ja kohta olet lasten suojelun kynsissa :D

[QUOTE="Vieras";27480275]Juu mut noin jos nykyaan teet on se rikos ties mita lasten yksityisyytta kohtaan ja kohta olet lasten suojelun kynsissa :D[/QUOTE]
Ei muuten ole, jos et lue sitä skidin päiväkirjaa. Ihan hyvin voi vanhempana vielä nykyäänkin kantaa roskikseen tavarat, jotka lojuvat missä sattuu.

Käyhän moni nainenkin töissä. Ei oo ukolla vara sanoa että miks sitä ja tätä kun itse jättää kaiken levälleen. Ei se nainen oo mikää orja. Mä en jaksa mäkättää suuremmin mutta mies kärsii kun ei saa puhasta päälleen jne. Mä siis en ala siivota aikusen jälkiä. 5v meillä osaa paremmin viiä vaatteet pyykkiin jne kun tuo ukko. Mulle tarvi mäkättää kun ei oo paitoja jne.

Miten niin ei olla orja?

Nyt alkoi houkutella tehdä sama miehen roinille. .. :D mitähän tuo tuumaisi kun olisin kantanut roskiin joka ikisen lattialla lojuvan sukan ja levälleen jätetyn pleikkarin. Huomaisikohan edes muuta paitsi sitä pelikonetta?

Meillä on tasan turha mäkättää mistään, väsytän vaan itteni turhaan. Teen sitä mukaa kun kerkiän. Opiskelen ja opinnot loppusuoralla ja tahti ollu kiivas... Sen verran kiivas että, hirvee stressi päällä, eipä ole meillä mun mäkätystä kuulunu, sen verran toi stressi imee voimia. Kotona en oikeestaan arkisin tee mitään kotitöitä, en jaksa. vViikonloput meneekin sitten, pyykkivuoren, tiskien ja ruokien valmistamiseen, että saa arkena syödä ruokaa. Mies juoksee kavereissa, pelaa, istuu koneella, pelaa pleikkaa ja välillä riehuttaa ja lleikittää tytärtä. Mä hoidan kotitöitten lisäks tyttären ja passaan miehelle melki kaiken nenän eteen. Yhessä vaiheessa nalkutin, pauhasin ja valitin tosta, mutta en jaksa enää. Joten teen ne hommat ja otan hommien välissä huili aikaa ja nappaan tyttären kainaloon ja luetaan kirjoja. Sitten palaan taas kotitöitten pariin, joissa tytär on ihmeen paljon mua auttamassa ja on 2,5v ja ihan omasta vapaasta tahdosta. Tiskatessa ojentelee astioita huuhdeltavaks ja siivotessa hakee siivouskomerosta rätin ja tulee auttamaan. Jos ei saa rättiä, alkaa huutamaan ja riehumaan :D.

Miten oikein jaksat kattoa tuommosta ukkoa? Taitaa olla hyvä isä? Vai rikas? :D

Mä ja mun sisko nakeltiin partsilta alas huonekaluja,joista ei tykätty ja ei saatu uusia,kun kerran olivat vielä ehjiä :rolleyes:

Saatiin hetkisen verran kuitenkin odottaa niitä uusia tavaroita :whistle:

Yhteistyössä