P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, siis on se ajatus ollut varmasti olemassa aiemminkin, mutta ainakin tuossa vaiheessa lyötiin paljon näitä oppiasioita (muistaakseni tuokin) "kiveen."
Hörhöt ja hihhulit hiphei!
Yhdessa barrikadeille vaatimaan oikeuksiamme! Tiukkapipot (edustivatpa mita tahansa suuntausta) vaviskoon!![]()
En ole ollut enkä koskaan haluakaan olla. Ihan tarpeeksi läheltä olen joutunut seuraamaan kuinka uskonnon nimissä ja uskon varjolla ollaan viety ihmisiltä itsetunto, mielipiteet ja oma tahto sekä olen joutunut kuuntelemaan kuinka mitätöntä tämä maallinen ystävyys on sielujen sisaruuden rinnalla.
Vastaan vielä: näitä on, jotka on kolunneet muita uskontoja ensin, sitten pamahtavat uskoon ja ovat satavarmoja siitä että nyt oikea löytyi (niiku löytyiki). Kaikki on niin kuin vastarakastuneella voi olla konsanaan. Jos heitä haastattelisi sillä hetkellä niin vastaus on että NYT löytyi oikea. Mutta jos haastatellaan 10 vuoden päästä vaikka kahta tällaista ihmistä, niin toinen joka on pysytellyt Jeesuksen lähellä sanoo että juu, Hän on suurin, mutta se toinen joka ei vaikka ole pysynyt Hänen luonaan niin on sitten alttiimpi sielunvihollisen jutuille ja voi olla semmoinen "joo, emmä tiiä...kaaai ne kaikki muutki hyviä on".
Vaikka on löytänyt sen oikean, niin ihminen tuppaa vuosien varrella unohtamaan sen ensirakkauden fiilikset ja kokemuksen. Mä tiedän erittäin varmasti olevani mulle oikean puolison kanssa naimisissa, mutta kyllä mä voin rehellisesti sanoa että joskus kun en ole hoitanut tätä avioliittoa, niin se "oikean kokeminen" on väljähtynyt. Juu, on välillä muutkin miehet vaikuttaneet oikein passeleilta, enemmän kuin pitäisi. Mutta sitten kun olen keskittynyt tuohon mieheeni niin huomaan että tässähän tää paras on ollu koko ajan.
Sä et vastannut ollenkaan kysymykseen. Mikä sokaisee niin täydellisesti ettei pysty näkemään että toiset saattavat ihan aidosti ajatella ja tuntea yhtä voimakkaasti kuin sinä, mutta eri asiasta? Usko voi olla vahva vaikkei vähättelisi toisten uskoa tai mielipiteitä.
Nimenomaan niin pain, etta jos usko on vahva, ei ole tarvetta korostaa sita tai lytata muita.
Olen ollut uskossa 15vuotta (eri uskossa kuin valtaväestö).
Ihan mielenkiintoista sinällään että kun puhutaan uskosta niin ensimmäisenä ajatellaan että perus kristin usko.
Vaikka palstalla on varmasti muihinkin uskontoihin kuuluvia.
Musta se on hieno juttu jos on löytänyt sisäisen rauhan ja elämän jostakin uskosta itselleen oli se sitten mikä tahansa usko.
Nimenomaan niin pain, etta jos usko on vahva, ei ole tarvetta korostaa sita tai lytata muita.
Luultavasti on, mutta ehka en ole pudonnut siihentai olen jaarituksillani saanut ihmiset kyllastymaan ennen sita. Tai sitten minulla on vain sattunut olemaan siihen tilanteeseen looginen vastaus.
Minut leimataan suoraan horhoksi, eika yleensa se aiheuta niin suuria tunnereaktioita kuin hihhuliksi leimaaminen. Kristityt, joita nyt siis kaikella kunnioituksella kutsun hihhuleiksi, katsotaan olevan samasta muotista ja yleistieto antaa jonkinmoista osviittaa heista ja uskonnostaan. Horhot, johon siis katson itsekin kuuluvani, ovat niin laaja ja kirjava joukkio, etta heidan hiillostamisensa vaatisi liikaa asiaan perehtymista.
Nykymaailmassa on sallitumpaa olla horho kuin hihhuli?
Sä et vastannut ollenkaan kysymykseen. Mikä sokaisee niin täydellisesti ettei pysty näkemään että toiset saattavat ihan aidosti ajatella ja tuntea yhtä voimakkaasti kuin sinä, mutta eri asiasta? Usko voi olla vahva vaikkei vähättelisi toisten uskoa tai mielipiteitä.
Olen ollut uskossa 15vuotta (eri uskossa kuin valtaväestö).
Ihan mielenkiintoista sinällään että kun puhutaan uskosta niin ensimmäisenä ajatellaan että perus kristin usko.
Vaikka palstalla on varmasti muihinkin uskontoihin kuuluvia.
Musta se on hieno juttu jos on löytänyt sisäisen rauhan ja elämän jostakin uskosta itselleen oli se sitten mikä tahansa usko.
VAROITUS!!!
huonoa huumoria, tai ainakin ala-arvoista, sulkekaa silmat, jos pelkaatte loukkaantuvanne...
Ja sitten... kuvitelkaa Mielen tilalle Usko.
![]()
Tuli Uskoon...