Hys nyt. Eihän meitä sikeäunisia voi ja saa olla. Pitää olla jokaisen ihmisen samanlainen.
Kyllä. Jokainen ihminen nukkuu koiran unta. Jos ei niin on vähintään epänormaali. Luultavasti narkkari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hys nyt. Eihän meitä sikeäunisia voi ja saa olla. Pitää olla jokaisen ihmisen samanlainen.
Tarpeeksi väsyneenä se puhelin ei yhtään välttämättä herätä. Kuten ei muakaan. Jos on pakko herätä ja kamala väsy ni laitan kellon ja puhelimen hälyttämään. Mut soittoon en reagoi. Mistäs me tiietään miten väsy se mies oli ja miksi.
Mulla soi puhelin joka aamu 5 minuutin välein torkun takia jonkun reilu puoli tuntia yhteensä. Ja minä en herää, vaikka puhelin on ihan vieressä. Mies sit soittaa mulle töistä JOKA AAMU ja soittaa niin kauan, että herään. Onneks on liukuva työaika, muuten olisin myöhässä varmaan joka aamu...
Ja onneksi toi esikoinen herää kouluun silleen, että mä en sit niin hirveesti "myöhästy", vaikka mies ei pystyisikään soittamaan
Pointti siis, että tosiaan voi olla heräämättä herätykseen. Helposti. Mä oon joskus miettinyt, että en varmaan heräisi edes palohälyttimeen![]()
Mutta onpahan sitten vastaavasti haettu tuplasti, kun lapsi on jo haettu ja toinen puolisko tulee sit kans vielä hakemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä kenellekin normaalia;27936259:Mun mielestä ei ole normaalia, että joku nukkuu ja unohtaa hakea lapsensa. Mutta kai se palstalaisten mielestä on.
Varahakijat on meillä ainakin sitä varten, että jos vaikka auto tai juna hajoaa eikä pääse itse hakemaan, tai jos on muuten pyydetty hakemaan. Mutta ei siksi että meillä nukuttaisi ja unohdettaisi hakea.
No eihän se olekaan normaalia jos jatkuvasti on torkuilla kun muksut pitäisi hakea, mutta harva sitä nukkuessaan omia menojaan muistaa, eli eiköhän tässä nyt ole sattunut sellainen kömmähdys, että on nukahtanut vahingossa tai unohtanut hälytyksen. Sallitaanko tämä kerran elämässä myös lasten vanhemmille?
Mulla soi puhelin joka aamu 5 minuutin välein torkun takia jonkun reilu puoli tuntia yhteensä. Ja minä en herää, vaikka puhelin on ihan vieressä. Mies sit soittaa mulle töistä JOKA AAMU ja soittaa niin kauan, että herään. Onneks on liukuva työaika, muuten olisin myöhässä varmaan joka aamu...