P
"Pete"
Vieras
Sitten et ole kyllä ihan valmis isäksi, jos sinulle on oikeasti ok, että 7-vuotiaan lapsen äiti käy "kaatamassa kuppia" 18vuotiaiden kanssa.. Jos sä puhut 80 prosentista jonkin ikäryhmän edustajista halveksivasti, niin kyllä sä kuule halveksit juurikin sen numeron perusteella![]()
Kun olen minäkin.
Parempihan se on, että ne meidän älyllisten ja vanhempien ihmisten seurassa liikkuu, kun makaa paleltuneena, sammuneena jossain katu-ojassa...
Ja hyvä vaan, että löytyy vanhempia luotettavia kavereilta joilta kysyä kinkkisiin tilanteisiin neuvoa jos tarvitsee ja asia on sellanen mitä ei kehtaa omalta vanhemmalta kysyä
Joten voi niiden ystävien kanssa juhlimaankin lähteä.
Ei ystävyys katso ikää. Mullakin on oman vanhempieni ikäsiä ystäviä eli about 60-vuotiaita. Ei tulis mieleen halveksia.