Mitä vittua tehdä pervon isän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Onko teistä normaalia että isä lähettelee mulle tälläsiä viestiä " me tullaan kohta ;-)<3 " niin kun silmänisku hymiöitä ja sydämmiä!?!?

mua ahdistaa toi sen seksuaalinen suuntautuminen omaan lapseen...

äitikin tietää sen et joskus kun olin pieni nii se kosketteli mua silleen ihme tavalla ja äiti sit joskus on kysyny multa et onko mua häirinny se eli sekin on kokenu/nähny sen jotenkin seksuaalisena...

ja joskus aistin minun ja isän välillä kun ollaan kahdestaan niin seksuaalista jännitettä. se ällöttää mua itteäniki!!!

häpeen tätä asiaa tosi paljon itekkin ja mun on vaikee puhua jopa kavereille siitä et mun isä on ihan tollanen epänormaali, mun äiti on ihan epänormaali, mun koko suku on koska se on täynnä vaan alkoholisteja ja mielenterveys ongelmaisia... kerran kysyin vaan isältä et miks meidän suku on vaan täynnä tollasia alkoholisteja, niin sen vastaus oli tää: se vaan nauro siihen. niin ja sillon puhuttiin mun kummista, semmonen yksinäinen mies ihminen jolla on lähtenyt kuppi taas vähän kädestä (eli ruvennut ryyppäämään enemmän) mutta sen työt pitää sitä jotenkin kuosissa.

siks musta tuntuu että mun isä suhde on vähän häiriintyny ja sen seurauksena omat suhteet vastakkaiseen sukupuoleen...

Oon riippuvainen mun vanhemmista, henkisesti että rahallisesti.

Mulla on menny tässä vähän huonosti. :(

Mutta joskus tuon varmasti teenkin kun pääsen jaloilleni!!

toivottavasti provo, muuten ulos vaan elämästä.

mutta kun ei oo...

tässä suvussa näköjään aika paskat kortit jaossa ja voin myöntää että mulla on menny jo itelläniki mielenterveys ihan sekasin kun kasvanu vauvasta aikuiseks naiseks tälläsissä epänormaaleissa perheympyröissä...

joskus pienenä jopa leikin että mun isä on mun poikaystävä? tsiisus... siihen mun isovanhemmat kerran vaan totes et " ei se mikään sun poikaystävä oo!! " eli nekin oli tajunnu ja nähny ajat sitten tuon homman

minä en tajua sitä, et miten mun isä vieläkin KEHTAA lähennellä vittu mua noin kun mä oon jo nuori nainen!!!! luuleeko se vittu oikeesti että minä menisin sen viiskymppisen miehen kanssa joku päivä vielä sänkyyn... oman isin kanssa, haloo... no musta kyllä tuntuu ettei sen suhde oikeen minuun oo koskaan varsin isälliseltä niinkään tuntunu -.-

[QUOTE="vieras";28065510]Aika lievätä kuulostaa. Useimmat miehet ovat naisen silmiin pervoja. Tunnet itsekin seksuaalista jännitettä ja se ahdistaa sinua? Niinpä niin...[/QUOTE]

sehän tässä hirveetä on kun ei tunne isällistä suhdetta isään, vaan seksuaalista. Mutta ihan siltä puolelta se hiplaaminen on lähteny.

Sitten kun se on joskus vitun kännissä ja silmät tapittaa päässä niin se kahtoo mua silleen oudosti ja huomannu kun sillä sitten seisoo...

Minä en tykkää tuosta yhtään.

Äitin kanssa niillä ei oo enää ollu seksielämää moneen vuoteen ja ikäisteni miesten mielestä olen vetävä pakkaus, niin kai mun isäkin mut vittu sellasena seksisymboolina sitten näkee, eikä tyttärenään josta pitäis kunnolla huolta, halittelis ja olis hyvä isä... mutta nyt kun sekin on ihan liian myöhästä, jos se alkas tekemään tota niin työntäsin sen ahdistavan sekopää pervon vaan pois...

[QUOTE="vieras";28065519]Useimmat miehet eivät ole homoja, mutta jotkut ovat.[/QUOTE]

tai sitten sais olla tosi, tosi, tosi piilo homo sillä minun äitin kanssa ne haukkuu aina homoja ja lesboja kilpaa...

en siis pystys ees ikinä sanoo olevani bi-seksuaali ehkä, kun mun vanhempien suhtautuminen on tuollanen niihin ihmisiin

[QUOTE="vieras";28065579]Ap voisi kasvaa aikuiseksi. Isä on mies siinä missä muutkin miehet.[/QUOTE]

ja sitä hiplata koska se on nuorta, tiukkaa, seksikästä lihaa...

hei, mua ei kiinnosta niin kauan vaikka mun isä flirttaisi kaikille kaupan parikymppisille myyjille ja hesburgerin muijille, mutta ois voinu pitää sen terveen suhtautumisen kuitenkin omaan tyttäreensä...

vittu kun tää on tää hyvin miehinen suomalainen mies tyyppi, joka kuvittelee olevansa miehuutensa ansiosta oikeen lahja kaikille suomen naisille! ikää jo lähemmäs viiskymmentä, eikä playboy meno rauhotu...

Hmm. Aloittajan kannattaisi mennä nyt juttelemaan ihan aikuiselle, vaikka tk:n kautta ensin.

Oma pää voi tehdä tepposia ja nuo jutut.. tyyli kirjoittaa asioista ei nyt ihan mene nappiin. :( En epäile, etteikö juoppoja tms olisi suvussa mutta osa asioista voi vääristyä todella pahasti nuoren päässä ja sitten.. hyi. Ehkä mielikuvitus on jo ottanut liikaa valtaa päässä.

Viranomaisten kanssa asiat on selvitettävä, olipa sitten kuviteltua tai varsinkin tosi kysees ollen!

sehän tässä hirveetä on kun ei tunne isällistä suhdetta isään, vaan seksuaalista. Mutta ihan siltä puolelta se hiplaaminen on lähteny.

Sitten kun se on joskus vitun kännissä ja silmät tapittaa päässä niin se kahtoo mua silleen oudosti ja huomannu kun sillä sitten seisoo...

Minä en tykkää tuosta yhtään.

Äitin kanssa niillä ei oo enää ollu seksielämää moneen vuoteen ja ikäisteni miesten mielestä olen vetävä pakkaus, niin kai mun isäkin mut vittu sellasena seksisymboolina sitten näkee, eikä tyttärenään josta pitäis kunnolla huolta, halittelis ja olis hyvä isä... mutta nyt kun sekin on ihan liian myöhästä, jos se alkas tekemään tota niin työntäsin sen ahdistavan sekopää pervon vaan pois...

Neuvoisin että otat asian puheeksi ja kerrot, että sinua ahdistaa esim. seksuaaliset vihjailut. Hyvässä lykyssä suhteenne voi tulevaisuudessa normalisoitua. Mies ei useinkaan ymmärrä naista, eikä edes sitä mikä on sopivaa sukulaisten kanssa.

Pelkistä hymiöistä en välittäisi, siis mun isä on 73 ja kun joskus yrittää jonkun hymyilevän hymiön laittaa niin varmasti valitsee jonkun omituisen ilmeen.

Mutta jos vähänkään tulee sellainen ikävä olo- lapsena tai nyt niin kyllä siihen puuttuisin. Jos en pystyisi sanomaan mitään niin ainakin itse olisin asiallinen ja jos olis lapsia niin en päästäisi kahden kesken mihinkään jne.

Yhteistyössä