Ylipainoiset naiset, kysymys teille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava vaimo, jolle näin kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihava vaimo, jolle näin kävi

Vieras
Miten suhtautuisitte, jos miehenne sanoisi teille, että runsas lihominen on vaikuttanut seksihaluihin etkä enää tunnu niin haluttavalta? Ja jos olisit lihonut viime vuosina vaikkapa 30 kiloa.

totuus satuttaa aina...
mä olen lihonut 40kg , tai ihan rehellisesti, 60 kg sitten tapaamisemme 25 v sitten
Jos toi sen sanoisi ääneen (haluaa kyllä, että kai se ei ällötä) mä pahoittaisin ensin mieleni
mutta , herranjestas,,, tottahan se on ..

• Tykkää
Reactions: Bitch
No kyllä munkin mies halusi ja haluaa, muttai niin paljoa eikä usein kuin ennen, ja sanoi, ettei paino enää siinä vaiheessa haittaa, kun vauhtiin pääsee :)
Mutta herättihän tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja lihava vaimo:
Miten suhtautuisitte, jos miehenne sanoisi teille, että runsas lihominen on vaikuttanut seksihaluihin etkä enää tunnu niin haluttavalta? Ja jos olisit lihonut viime vuosina vaikkapa 30 kiloa.

Ymmärtäisin yskän. Tosin hyvin vaikea kuvitella, että pääsisin lihomaan noin paljon...

Mies sanoi, että pitkään aikaan lihominen ei haitannut (80 kg -> 100 kg),koska pitää pyöreistä ja muodokkaista naisista (olin siis 80 kg kun tavattiin, mutta hyvin kaunisvartaloinen omastanikin mielestä, hoikkavyötäröinen, pyöreälanteinen ja isorintainen jne) ja alkuun läskit lihottivat minua tasaisesti, mutta sitten viime vuosien lihominen (100 kg -> 115 kg) teki minusta valaan, jonka muodot hävisivät ja sitä mies on kuulemma surrut.

Alkuperäinen kirjoittaja lihava vaimo:

Eiköhön vaikutus ole kummankin sukupuolen tapauksessa samanlainen. Vai väitätkö ettei kehon ulkomuoto vaikuta haluttavuuteen? Onhan se raadollista, mutta eihän seksuaalisuus ja parisuhteet ole pyyteettömiä.
Itse ajattelen näin että kropan pitäminen kuosissa ja hygienia eivät ole vain oma asia, vaan myös lähimmäisten kunnioittamista, siis partnerin ja lapsien(terveyden ja esimerkin puolesta).

No voithan sinäkin huomauttaa miehelle kaljuuntumisesta tms. meillä onneksi hyvä tilanne ei olla ulkonäkökeskeisiä ja kun tavattiin niin olin jo silloin ylipainoinen.

No ei munkaan mies ole ulkonäkökeskeinen mun mielestä, mutta niinkuin hän itsekin sanoo, hän on MIES, jolla on tietty naiskauneusihanne.
Ja kaljuuntuminen ja lihominen ovat sikäli kaksi eri asiaa, koska toiseen ei voi itse vaikuttaa.

No ei munkaan mies ole ulkonäkökeskeinen mun mielestä, mutta niinkuin hän itsekin sanoo, hän on MIES, jolla on tietty naiskauneusihanne.
Ja kaljuuntuminen ja lihominen ovat sikäli kaksi eri asiaa, koska toiseen ei voi itse vaikuttaa.

Ja siis ei todellakaan ole mua jättämässä tai lakannut rakastamasta tai lopettanut seksin haluamista tai siitä nauttimista, vaan pelkästään kokee minut vähemmän seksikkääksi ja haluttavaksi, ja suree sitä ja sen myötä vähentyneitä seksihaluja.

Ymmärtäähän sen, ettäniin voi käydä, jos toinen kovasti muuttuu. Mä olen lihonut reilusti ja mies ei ole sanonut mitään tai muutenkaan osoittanut että se haittaisi, mutta tunnen itse niin kovaa itseinhoa, ettei seksihaluista ole paljon jäljellä (ja niihin on vaikuttanut moni muukin asia tässä lähivuosina). Mun mielestä toiselle voi kyllä lihomisesta huomauttaa, mutta pitää varoa miten sanansa asettelee. Pahoittaisin mieleni, jos mies sanoisi, ettei enää pidä minua niin haluttavana kuin hoikempana. Todennäköisesti ei pidäkään, mutta ei sitä ääneen tarvitse sanoa.

Tiedän tuon kyllä ja miehelle sen sanoinkin, mutta hän sanoi, että toki ymmärtää sen ja ettei roikkuvat tissit, mahanahkat tai selluliitit häntä haittaisi, mutta kaipaa minun vyötäröä ja muotoja.

Ok itse laihduin 4v sitten n.25kg ja vaikka kovasti liikuin yms niin tietysti tissit roikkui jäi kauheasti löysää nahkaa yms eikä muuten mies edes huomannut että olen laihtunut.

Yhteistyössä