T
tuholainen
Vieras
Olen 30v neljän lapsen äiti (viime vuodesta yh kun lasten isä kuoli) ja olen ammatiton. En halua kouluun, tiedän jo kokemuksesta ettei koulut sovi minulle, oppisopimus olisi ok mutta täältä ei niitä paikkoja saa, miltään kolmelta alalta mistä olisin kiinnostunut. Edes siivoojaksi en kelpaa. Työkkäri laittoi taas karenssia kun en halua nuorimmille jopa 16h päivähoitopäiviä jos kävisin töissä toisella paikkakunnalla.
Mistä voisin hakea töitä? Edes osa-aikaista... en haluasi olla sosiaalitoimiston asiakaskaan... Ja koulu ei sovi koska en pysy mukana enkä kestä painetta ja olen todellakin saamaton sen suhteen. Ainoa oppisopimuspaikkanikin kaatui, jossa viihdyin kun paikka meni konkkaan. Toista samanlaista tai oikeastaan miltään muultakaan alalta ei löydy...
Mistä voisin hakea töitä? Edes osa-aikaista... en haluasi olla sosiaalitoimiston asiakaskaan... Ja koulu ei sovi koska en pysy mukana enkä kestä painetta ja olen todellakin saamaton sen suhteen. Ainoa oppisopimuspaikkanikin kaatui, jossa viihdyin kun paikka meni konkkaan. Toista samanlaista tai oikeastaan miltään muultakaan alalta ei löydy...