Miten se alapää sitten muuttuu synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minea"

Vieras
Eli yksinkertainen kysymys, te jotka olette synnyttäneet.
Miten ja millaiseksi alapää muuttuu kun on synnyttänyt alakautta?
Jos joskus tulen raskaaksi niin haluan varmasti sektion.. :)
Täälläkin palstalla on joskus joku laittanut kuvia miten on tullut jotain laskeumaa yms.. :/

Eipä tuo miksikään ole mennyt. Pieni arpi on epparin jäljiltä, mutta se ei kyllä olehaitannut mitään.
Ainakin omalta kohdaltani sanon että "opin tuntemaan" alapääni paremmin synnytysten jälkeen. Tietysti jumpattua on tullut enemmän kuin ennen lapsia joten siellä on lihakset kunnossa, hyvä puristusvoima.
Lisäksi orgasmiherkkyys ja orgasmien voimakkuus on parantunut huomattavasti synnytysten jälkeen.
Itsellä (eikä miehelläkään) ole mitään valittamista. Hyvin on hoitanut hommansa ;)

Mulla on vaan kamalat kauhukuvat kun jotkut sanoo et löystyy muodottomaks eikä kukaan halua sinne enää keppiään kastaa :D Hyvä kuulla näitä sunlaisiakin kommentteja, ei näköjään pidä kaikkea uskoa mitä kuulee..

Mul ei mielestäni pahemmin muuttunut, eikä miehenkään sanojen mukaan juuri mitään eroa. Ekan synnytyksen jälkeen ommeltiin 2 tikkiä, tokan ei yhtään. Mitään laskeumaakaan en oo huomannut. Ehkä mul sit oli jotenkin löysät paikat valmiiksi, kun ihan normikokoisia vauvoja oli ja noin helpolla pääsin. :D

Sektio oli oikeestaan se asia mikä mua pelotti raskausaikana, siis se et pitäis tehdä sektio, kun siitä toipuminen on yleensä hitaampaa, mut onneks ei tarvinnut.

Ei mitenkään. Näin minulle sanottiin ja näin voin sanoa myös sinulle. Itseasiassa seksi alkoi tuntumaan paremmalta. Liekö sitten syynä se jumppaaminen yms. mitä tein, jottei vain tulisi mitään peruuttamattomia muutoksia.

Alkaa muistuttaa ulkonäöltään käsikranaatin nielleen bokserin naamaa ja seksi tuntuu hyvinvarustetullekin miehelle samalta kuin nakkelisi nakkeja rappukäytävään.

Kolme synnytystä ja seksielämä ehdottomasti parempaa kuin koskaan :p Tunnen herkemmin, saan voimakkaampia orgasmeja ja haluan seksiä paljon enemmän kuin ennen lapsia. Mieskin kirkkain silmin väittää minun tuntuvan koko ajan paremmalta, hyvin se kyllä valehtelee jos totuus onkin toinen :D

Uskon että kauhukertomukset juontavat juurensa muutamasta katastrofitapauksesta joiden tarina leviää kulovalkean tavoin.
Valitettavaa on myös se että nuoret, lapsettomat naiset naureskelevat "mammoille" joilla on löysä vittu, varsinkin jos ovat rakastajattaren roolissa. Toinen ääripää on tärkeät aviomiehet jotka vaimoaan satuttaakseen haukkuvat alapään kunnon ja ulkonäön loukatakseen, vaikka asiassa ei ole perääkään. Kyllä alistettu ja lytätty nainen uskoo värkkinsä olevan perseellään jos siitä hänelle jatkuvasti kerrotaan. Olen nähnyt tällaistakin ja voin sanoa että vinkkini oli ko. vaimolle että kokeile jumalauta sormella, jos voit sitä puristaa niin emätin on hyvässä kunnossa. No, sormea oli voinut puristaa.
Ikävää todella tuollainen että annetaan kuvaa että äideillä on löysät ja surkeat värkit.

Jos laskeumia on tullakseen, niitä tulee kyllä jo raskausaikanakin, vaikka miten valitsisi sektion. Ei mun alapääni sen kummemmalta näytä 2 lapsen jälkeen, eikä muuttunut edes messuhalliksi. Isoisoäiti tokaisi aikoinaan, että 8 lapsen jälkeen väri on tumman violetti. :D Mutta on sen silti täytynyt toimia, kun eivät ne loput seitsemänkään pyhästä hengestä alkuaan saaneet.

Uskon että kauhukertomukset juontavat juurensa muutamasta katastrofitapauksesta joiden tarina leviää kulovalkean tavoin.
Valitettavaa on myös se että nuoret, lapsettomat naiset naureskelevat "mammoille" joilla on löysä vittu, varsinkin jos ovat rakastajattaren roolissa. Toinen ääripää on tärkeät aviomiehet jotka vaimoaan satuttaakseen haukkuvat alapään kunnon ja ulkonäön loukatakseen, vaikka asiassa ei ole perääkään. Kyllä alistettu ja lytätty nainen uskoo värkkinsä olevan perseellään jos siitä hänelle jatkuvasti kerrotaan. Olen nähnyt tällaistakin ja voin sanoa että vinkkini oli ko. vaimolle että kokeile jumalauta sormella, jos voit sitä puristaa niin emätin on hyvässä kunnossa. No, sormea oli voinut puristaa.
Ikävää todella tuollainen että annetaan kuvaa että äideillä on löysät ja surkeat värkit.
Ja sitten on näitä sinunkaltaisiasi mammoja jotka valehtelevat itselleen ja muille että synnyttäneen reva on yhtä hyvässä kunnossa kuin synnyttämätön värkki.

Löysä vittu on löysä vittu. Se hinta siitä lapsesta maksetaan.

[QUOTE="huoh";28572408]Ja sitten on näitä sinunkaltaisiasi mammoja jotka valehtelevat itselleen ja muille että synnyttäneen reva on yhtä hyvässä kunnossa kuin synnyttämätön värkki.

Löysä vittu on löysä vittu. Se hinta siitä lapsesta maksetaan.[/QUOTE]

Harmi jos sulle tai sun naiselle tuli löysä pimppi :( noh, voimia teille! <3

[QUOTE="huoh";28572408]Ja sitten on näitä sinunkaltaisiasi mammoja jotka valehtelevat itselleen ja muille että synnyttäneen reva on yhtä hyvässä kunnossa kuin synnyttämätön värkki.

Kuinka hirvittävän pieni muna sulla sitten on jos siihen ei tehoja saa vaikka sormea saa puristettua niin että tuntuu?
Sairas ihminen olet ja aikalailla naurettava, et ainakaan millään tavalla sinut naiseuden kanssa. Synnytyselimet palautuvat kyllä. Ei se varmasti entisensä vielä viikon kuluttua synntyksestä ole mutta aika parantaa, jumppa tiukentaa. Puhumattakaan niistä tehoista mitä siinä monille naisille tulee; ne taivaalliset orgasmit!

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Itsellä ei ole kuin pieni arpi sivussa. Ensimmäisen lapsen jälkeen vielä ei ainakaan ole sen löysempi kuin aiemminkaan.

Ja ihan yhtä lailla se pillu löystyy kun joka ilta panee eri miestä. Mieluummin mä olen sen yhden miehen kanssa ja saan ihanan lapsen. Jos se siitä nyt sitten vähän löystyy niin mitä sitten? Kukaan tuskin jättäisi oman lapsensa äitiä tästä syystä.

Ei ole yhtä hyvässä kunnossa vaan parempi :) Monen naisen kohdalla. Ikävää jos sinä koet toisin.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
No en saanut orgasmia yhdynnässä kolmeen vuoteen ennen synnytystä, synnytyksen jälkeen olen saanut monesti... Mies ja tekniikka eivät ole vaihtuneet välissä, vaan olen jotenkin kai löytänyt ne lihakset tms. Eikä oo mieskään valittanut, koko aikaa se tuossa ympärillä pörrää ja lämmittelee.

Palautumiseen meni muutama kuukausi.

Et ole sattunut koskaan tietämään, että nainen voi treenata lihaksensa takaisin tiukiksi, jopa tiukemmiksi kuin ennen, koska ei ole aiemmin tullut mieleen treenata.

Itsellä ei ole kuin pieni arpi sivussa. Ensimmäisen lapsen jälkeen vielä ei ainakaan ole sen löysempi kuin aiemminkaan.

Ja ihan yhtä lailla se pillu löystyy kun joka ilta panee eri miestä. Mieluummin mä olen sen yhden miehen kanssa ja saan ihanan lapsen. Jos se siitä nyt sitten vähän löystyy niin mitä sitten? Kukaan tuskin jättäisi oman lapsensa äitiä tästä syystä.

Ööö.. eli siis, jos joka ilta on eri mies, niin se löystyttää paikkoja enemmän kuin se, että paneskelee yhtä miestä joka ilta? :D Älä nyt viitti, ensinnäkin vilkas seksielämä ja orgasmit pitävät lihakset kunnossa, ei sillä ole merkitystä onko se yksi ja sama vai aina eri tyyppi.

Joo ja olen naimisissa eli ei kolahtanut tai mitään sellaista. :)

[QUOTE="heh";28572497]Ööö.. eli siis, jos joka ilta on eri mies, niin se löystyttää paikkoja enemmän kuin se, että paneskelee yhtä miestä joka ilta? :D Älä nyt viitti, ensinnäkin vilkas seksielämä ja orgasmit pitävät lihakset kunnossa, ei sillä ole merkitystä onko se yksi ja sama vai aina eri tyyppi.

Joo ja olen naimisissa eli ei kolahtanut tai mitään sellaista. :)[/QUOTE]

No kuinka moni naimisissa oleva pari jolla on lapsia paneskelee yhtä usein kuin ikuinen sinkku joka on 25 vuotta pannut ympäriinsä kaiken kokosta ja kaiken muotosta.. :) En sanonut että enemmän löystyy, sanoin vaan että ei se synnytys sen enempää paikkoja pilaa kun täällä kävi joku mies huutelemassa!

No kuinka moni naimisissa oleva pari jolla on lapsia paneskelee yhtä usein kuin ikuinen sinkku joka on 25 vuotta pannut ympäriinsä kaiken kokosta ja kaiken muotosta.. :) En sanonut että enemmän löystyy, sanoin vaan että ei se synnytys sen enempää paikkoja pilaa kun täällä kävi joku mies huutelemassa!

Nyt en oikein ymmärrä, siis kyllä tässä avioliitossa ainakin seksiä harrastetaan 5-7 kertaa viikossa ihan lapsista huolimatta. Enemmänhän se treenaa alapäätä kun sitä samalla tulee hyvin jumpattua, mies ihanana treenikaverina ;)

Saa aikalailla sinkku etsiä seksiseuraa että noin usein viikossa saisi, ainakaan laadukasta.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Nyt en oikein ymmärrä, siis kyllä tässä avioliitossa ainakin seksiä harrastetaan 5-7 kertaa viikossa ihan lapsista huolimatta. Enemmänhän se treenaa alapäätä kun sitä samalla tulee hyvin jumpattua, mies ihanana treenikaverina ;)

Saa aikalailla sinkku etsiä seksiseuraa että noin usein viikossa saisi, ainakaan laadukasta.

Sit teillä on just sellanen avioliitto kun tulee meilläkin olemaan. Yleensä kuulee lähinnä valitusta siitä kuinka lapset on pilannu suhteen ja seksielämän.

Yhteistyössä