V
"vieras"
Vieras
Meillä meni hyvin, kunnes toi mies kuuli vähän juttuja joihin en oo enää ite voinut vaikuttaa pitkään aikaan. Mulle tehtiin todella pahasti, todella. Sit tolla herralla loppu mun arvostus kun seinään kun se kuuli ja alko oikeastaan jatkuva vittuilu. Se oli sellasta.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan... Eli koko ajan toistu toi kaava, vaikka minä oisin halunnu ihan jotain muuta. Rakastaa, olla hyvä ja onnellinen ja että musta pidettäisiin myös huolta. Mutta kun ei. Minä olen arvoton ja otassa ihan kun lapulla lukisi se ja näin ollen, mun osuus on vain olla aina ihmisten sylkykuppina. Sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua... mulla rupee tostakin paskasta menee pää ihan sekasin. Pahimmillaan uhkaa hakata ja tapattaa. Sitten on muka olevinaan taas hyvä ihminen, eikä ole tehnyt mulle mitään pahaa ja pyytelee tekopyhämaisesti anteeksi.. " sori jos sä sait sellasen käsityksen " ja ei jätä mua koskaan rauhaan !! Aina alkaa puhumaan uudestaan, vaikka lupas ettei enää ikinä. Mä oon taas ruvennu tuntee tätä ihmistä kohtaan niin syvää vihaa ettei tosikaan. Mun päässä liikkuu nii sairaita ajatuksia mitä mä haluaisin tollekin tyypille tehdä ettei tosikaan. Mikään ei saa mulla enemmän kiehumaan kun se, et herra servaa mut kerta toisensa jälkeen ja pyytelee tekopyhämäisesti multa anteeksi!!! ja on muka hyvä ihminen, kun on oikeesti naisten kanssa tunteeton ja kylmä Ilkka Kanervan tapainen paskiainen. Sitten kun mä kohtaan sen kaiken tuon paskan jälkeen kadulla, vittu että musta tuntuu pahalta. Mua ahdistaa ja mun on koko ajan hirveen paha olla siinä tilanteessa, se näkee sen, käyttää hyväks ja naureskelee kaverinsa kanssa mulle. Se tulee jatkuvasti iholle, vaikka mä kuinka näyttäsin että muhun sattuu ja sen pitäis jotain tajuta eli = lopettaa. Mietin vaan mikä oli senkin kohtaamisen tarkoitus, tuskin mikään, se nyt sattui vaan... mut silti mun päässä vilisee kaikkea paskaa ja mä olen kyllästynyt siihen että mua aina haukutaan ties millä nimillä, siksi mä kuljen pää maassa koska en kyenny kahtoo sitä silmiin, häpesin omaa rumuutta ja likasuutta