Mitä liikkuu jätkän päässä jonka pitää jatkuvasti kiduttaa toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28624465]Tavallaan totta... Mut se syy miks mun mieli on janonnu sen ihmisen läheisyyteen ees jotenkin, on se että mä oon ollu ihastunu.. Siks tuun ja meen ja salaa toivon että meillä onnistuis ja satutan itteeni uudelleen .. Haaveilin yhteisestä elämästä ...[/QUOTE]

No niin... eli sä olet ihan itse hakeutunut sen seuraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624460:
No sitten vaan ignooraat sen. Lakkaat olemasta masokisti ja kyttäämästä, mitä se kirjoittelee. Sä et tule sen ihmisen kanssa enää toimeen ja piste. Turhaan kiusaat itseäsi asialla yhtään enempää. Sillä ei ole mitään merkitystä, miksi se tyyppi on sellainen kuin on,koska et aio ikinä koskaan enää olla missään tekemisissä sen kanssa.

Niin, totta. Harmi ettei meillä tämänkään miehen kanssa tiet kohdanneet... Joskus mä toivoin sellasta pelastavaa enkeliä, pelkästään vaan ja toivon mä nyt kanssa, ihmistä joka tekis mut onnelliseks ja pitäis musta huolta, mut tahdon myös itse nyt rakastaa. Haluan uskaltaa rakastaa! ja mä en tosiaan näytä tulevan sen ihmisen kanssa toimeen... valitettavasti koskaan... se jää mulle niin kaukaseks jotenkin ajatusmaailmaltaan, ettei tosikaan. Kylmä ja etäinen. Sen kaa ei oo helppo olla oma ihtesä.

[QUOTE="minn";28624479]Ei kannata tuhlata aikaansa tuollaiseen pässiin. Ota etäisyyttä, älä vastaa mitään, se vaan intoutuu siitä lisää ja jatkaa. Etsi itsellesi muuta tekemistä, keskity oman elämänilosi löytämiseen. Mikä asia tekee sinut iloiseksi?[/QUOTE]

No on yks juttu jonka toivon tuovan mun elämään paljon iloa, mutta ei oo tällä hetkellä varsinaisesti sellasta asiaa mikä tekis mut onnelliseks. Paitsi ehkä rakas koirani.

[QUOTE="vieras";28624494]Niin, totta. Harmi ettei meillä tämänkään miehen kanssa tiet kohdanneet... Joskus mä toivoin sellasta pelastavaa enkeliä, pelkästään vaan ja toivon mä nyt kanssa, ihmistä joka tekis mut onnelliseks ja pitäis musta huolta, mut tahdon myös itse nyt rakastaa. Haluan uskaltaa rakastaa! ja mä en tosiaan näytä tulevan sen ihmisen kanssa toimeen... valitettavasti koskaan... se jää mulle niin kaukaseks jotenkin ajatusmaailmaltaan, ettei tosikaan. Kylmä ja etäinen. Sen kaa ei oo helppo olla oma ihtesä.[/QUOTE]
Sun pitää etsiä sellainen mies, joka haluaa olla pelastava enkelisi ja haluaa ottaa vastuun sinun onnellisuudestasi ja pitää sinusta huolta. Kannattaisko etsiä vähän vanhemmista miehistä? Nuoret miehet ei välttämättä halua ottaa moista vastuuta kantaakseen.

[QUOTE="vieras";28624494]Niin, totta. Harmi ettei meillä tämänkään miehen kanssa tiet kohdanneet... Joskus mä toivoin sellasta pelastavaa enkeliä, pelkästään vaan ja toivon mä nyt kanssa, ihmistä joka tekis mut onnelliseks ja pitäis musta huolta, mut tahdon myös itse nyt rakastaa. Haluan uskaltaa rakastaa! ja mä en tosiaan näytä tulevan sen ihmisen kanssa toimeen... valitettavasti koskaan... se jää mulle niin kaukaseks jotenkin ajatusmaailmaltaan, ettei tosikaan. Kylmä ja etäinen. Sen kaa ei oo helppo olla oma ihtesä.[/QUOTE]

No justiinsa, kukaan muu ei voi sua pelastaa jos et sitä itse tee. Harvemmin kukaan oikea mies etsii naista joka on niin reppana ettei osaa elää itsensä kanssa ja olla tyytyväinen ja ylpeä itsestään, että ihan tuosta mä sinuna aloittaisin ja sitten vasta kun oot onnelinen ihan omana itsenäsi niin kannattaa vasta edes harkita jotain miestä.

[QUOTE="minn";28624510]Turha hankkia vaikeuksia, miten yhteiselämä voisi toimia tai olla onnellista? Kaikkien kanssa ei voi tulla toimeen. Nyt nokka kohti uusia tuulia![/QUOTE]

Ei varmasti mitenkään. Mutta kun mä en oikein tule niiden menneiden asioiden takia kenenkään kanssa toimeen.. niin ilkeää kun se voi ollakin mutta totta.. Mietin vaan, että oisko meillä menny sen jätkän kanssa hyvin jos ei ois noita juttuja. Luulen kyllä että ainakin paremmin, ainakin jonkin aikaa, ei siitä ois ehkä koko loppuelämän parisuhdetta muodostunu koska hänen tunteettomuus ja mun tunteellisuus, mut oltaisko me sit ees hyviä ystäviä tai kavereita. En minä vittu tiedä.

Menneet asiat selvästi vaikuttavat hallitsevasti tämänhetkiseenkin elämääsi. Oletko pystynyt puhumaan niistä luotettavan ihmisen kanssa? Ammattiapua kannattaa harkita, siellä saa puhua pahaa pois ja päästä ehkä yli pahasta olostaan.

Olisko kaiken sun paranemisesi alku nyt kuitenkin se, että irrotat itsesi IHAN kokonaan tuosta ihmisestä. Siltä suunnalta ei taida tulla kuin lisää tuota puuroa ja sekavuutta ja itsesi latistamista sun päähäsi. Sillä ei ole mitään väliä, mikä on ja oli kenenkin motiivi ja olisko josatin voinut tulla jotain, jos asiat olisivat olleet toisin. Asiat ovat niin kuin ovat, ja sillä mennään.

Kun olet tehnyt itsellesi selväksi, että tuota ihmistä et lähesty, et stalkkaa, et väijy facebookissa, niin alat rakentaa omaa olemistasi ja itseäsi ehjemmäksi. Nauti siitä koirasta, kesästä, ulkoile, tee kaikkea kivaa. Tuollaiset "olen olemassa vain muiden sylkykuppina" -jutut ovat aika turhia, tiedät itsekin, ettei niin ole. Ala ajatella positiivisemmin. Kaikilla meillä on jotain inhottavaa tai surullista takana, mutta eihän se sitä tarkoita, että pitäisi koko elämä kuluttaa niiden ikävien asioiden miettimiseen. Sullakinon varmaan kymmeniä vuosia vielä edessä, tee niistä itse hyviä.

Jossain vaiheessa tulee varmaan vastaan joku, joka rakastaa sua oikein. Kukaan ei jaksa olla toisen "pelastaja", ainakaan kaiken aikaa. Välillä kyllä. Ja välillä sä voit sitten olla pelastaja sille toiselle. Älä heittäydy uhriksi, vaan rakasta itseäsi niin paljon, että otat oman elämäsi ohjat omiin käsiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28624514:
Sun pitää etsiä sellainen mies, joka haluaa olla pelastava enkelisi ja haluaa ottaa vastuun sinun onnellisuudestasi ja pitää sinusta huolta. Kannattaisko etsiä vähän vanhemmista miehistä? Nuoret miehet ei välttämättä halua ottaa moista vastuuta kantaakseen.

No sinähän sen sanoit. Vanhempi mies vois kyllä olla hyvä juttu, mutta emmä varsinaisesti iän perusteella jaksa etsiä ketään. Tulee vastaan kuka tulee ja sit jos kolahtaa niin kolahtaa ja näillä mennään. Minä en usko et se on kuitenkaan tuon yhden kohdalla sen iästä kiinni, vaan luonne on kylmä. Isänsä kai vähän samantapanen, niin siihen se tulee koska daddy is her hero!

[QUOTE="vieras";28624519]No justiinsa, kukaan muu ei voi sua pelastaa jos et sitä itse tee. Harvemmin kukaan oikea mies etsii naista joka on niin reppana ettei osaa elää itsensä kanssa ja olla tyytyväinen ja ylpeä itsestään, että ihan tuosta mä sinuna aloittaisin ja sitten vasta kun oot onnelinen ihan omana itsenäsi niin kannattaa vasta edes harkita jotain miestä.[/QUOTE]

No osittain samaa mieltä, mutta kyllä se rakkauskin vois auttaa paljon. Nostaa mielialaa ja siitä vois saada puhtia. Ymmärrätkö, niitä hyviä kokemuksia elämään... ja kyllä mä tosiaan jonkun toisenkin apua tarviisin, ei tästä yksin jaksa oikein selvitä.

[QUOTE="minn";28624573]Menneet asiat selvästi vaikuttavat hallitsevasti tämänhetkiseenkin elämääsi. Oletko pystynyt puhumaan niistä luotettavan ihmisen kanssa? Ammattiapua kannattaa harkita, siellä saa puhua pahaa pois ja päästä ehkä yli pahasta olostaan.[/QUOTE]

Olen.

Alkuperäinen kirjoittaja bujä;28624686:
Olisko kaiken sun paranemisesi alku nyt kuitenkin se, että irrotat itsesi IHAN kokonaan tuosta ihmisestä. Siltä suunnalta ei taida tulla kuin lisää tuota puuroa ja sekavuutta ja itsesi latistamista sun päähäsi. Sillä ei ole mitään väliä, mikä on ja oli kenenkin motiivi ja olisko josatin voinut tulla jotain, jos asiat olisivat olleet toisin. Asiat ovat niin kuin ovat, ja sillä mennään.

Kun olet tehnyt itsellesi selväksi, että tuota ihmistä et lähesty, et stalkkaa, et väijy facebookissa, niin alat rakentaa omaa olemistasi ja itseäsi ehjemmäksi. Nauti siitä koirasta, kesästä, ulkoile, tee kaikkea kivaa. Tuollaiset "olen olemassa vain muiden sylkykuppina" -jutut ovat aika turhia, tiedät itsekin, ettei niin ole. Ala ajatella positiivisemmin. Kaikilla meillä on jotain inhottavaa tai surullista takana, mutta eihän se sitä tarkoita, että pitäisi koko elämä kuluttaa niiden ikävien asioiden miettimiseen. Sullakinon varmaan kymmeniä vuosia vielä edessä, tee niistä itse hyviä.

Jossain vaiheessa tulee varmaan vastaan joku, joka rakastaa sua oikein. Kukaan ei jaksa olla toisen "pelastaja", ainakaan kaiken aikaa. Välillä kyllä. Ja välillä sä voit sitten olla pelastaja sille toiselle. Älä heittäydy uhriksi, vaan rakasta itseäsi niin paljon, että otat oman elämäsi ohjat omiin käsiisi.

No ei kai se mistään oo ees kotosin, että toista pitäisi olla pelastamassa koko ajan tai ees mahdollista, vaan sillon kun sitä apua oikeesti tarvii ja ite oon just semmonen, että auttasin aivan varmasti ja tukisin parhaani mukaan, mitä vaan oman rakastettuni puolesta, mutta miksen mä löydä ketään samanlaista... että voitais tarvittaessa haistattaa vaan vitut vaikka koko muulle maailmalle ja olla vaikka kahdestaan jos ei muuten kelpaa vai enkö mä oo onnistunu olee ikinä sellanen et joku kiintyis muhun yhtä syvästi kun minä niihin... vai miks mut aina hylätään sit menneiden asioiden takia. Miks ei voi jo antaa olla. Miten ne voi vaikuttaa niin paljon, etten saa rakkautta. En halua olla aina yksin. Mut se onni ei tosiaan löydy tuosta ihmisestä ja mä olin päästäny jo irti, paitsi joskus haaveilin, mut ite tuppaa takasin mun elämään kirjoittamalla mulle. Miksi helvetissä?

[QUOTE="vieras";28624314]Meillä meni hyvin, kunnes toi mies kuuli vähän juttuja joihin en oo enää ite voinut vaikuttaa pitkään aikaan. Mulle tehtiin todella pahasti, todella. Sit tolla herralla loppu mun arvostus kun seinään kun se kuuli ja alko oikeastaan jatkuva vittuilu. Se oli sellasta.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan.. vittuillaan, minä itken, sovitaan... Eli koko ajan toistu toi kaava, vaikka minä oisin halunnu ihan jotain muuta. Rakastaa, olla hyvä ja onnellinen ja että musta pidettäisiin myös huolta. Mutta kun ei. Minä olen arvoton ja otassa ihan kun lapulla lukisi se ja näin ollen, mun osuus on vain olla aina ihmisten sylkykuppina. Sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua.. sitten se haukkuu mua.. sitten se kehuu mua... mulla rupee tostakin paskasta menee pää ihan sekasin. Pahimmillaan uhkaa hakata ja tapattaa. Sitten on muka olevinaan taas hyvä ihminen, eikä ole tehnyt mulle mitään pahaa ja pyytelee tekopyhämaisesti anteeksi.. " sori jos sä sait sellasen käsityksen " ja ei jätä mua koskaan rauhaan !! Aina alkaa puhumaan uudestaan, vaikka lupas ettei enää ikinä. Mä oon taas ruvennu tuntee tätä ihmistä kohtaan niin syvää vihaa ettei tosikaan. Mun päässä liikkuu nii sairaita ajatuksia mitä mä haluaisin tollekin tyypille tehdä ettei tosikaan. Mikään ei saa mulla enemmän kiehumaan kun se, et herra servaa mut kerta toisensa jälkeen ja pyytelee tekopyhämäisesti multa anteeksi!!! ja on muka hyvä ihminen, kun on oikeesti naisten kanssa tunteeton ja kylmä Ilkka Kanervan tapainen paskiainen. Sitten kun mä kohtaan sen kaiken tuon paskan jälkeen kadulla, vittu että musta tuntuu pahalta. Mua ahdistaa ja mun on koko ajan hirveen paha olla siinä tilanteessa, se näkee sen, käyttää hyväks ja naureskelee kaverinsa kanssa mulle. Se tulee jatkuvasti iholle, vaikka mä kuinka näyttäsin että muhun sattuu ja sen pitäis jotain tajuta eli = lopettaa. Mietin vaan mikä oli senkin kohtaamisen tarkoitus, tuskin mikään, se nyt sattui vaan... mut silti mun päässä vilisee kaikkea paskaa ja mä olen kyllästynyt siihen että mua aina haukutaan ties millä nimillä, siksi mä kuljen pää maassa koska en kyenny kahtoo sitä silmiin, häpesin omaa rumuutta ja likasuutta[/QUOTE]

mitä sulle sitte tehtiiin, ku on vetänyt nuin hirviät pultit?

[QUOTE="vieras";28625242]ja edelliseen vielä lisätäkseni että tarkenna vähän..[/QUOTE]

kun kerroit, että "mies kuuli vähän juttuja joihin en oo enää ite voinut vaikuttaa pitkään aikaan. Mulle tehtiin todella pahasti, todella. Sit tolla herralla loppu mun arvostus kun seinään kun se kuuli" niin mitä se mies kuuli?

Mä en vaan kykene ymmärtämään miksi joku antaisi toisen kohdella itseään noin.

No oon yrittäny sille sanoo siitä asiasta vaikka kuinka monta kertaa! Millon raivoomalla, millon nätisti puhumalla ja näyttämällä kaikki tunteeni, et miltä musta tuntuu viimestä pilkkua myöten ja niin edelleen. Mut sama paska aina vaan toistuu !! Mä mietin et tekeekö se tahallaan vai eikö se oikeesti vaan tajua?? Sit kun oon polttanu pinnani ja raivostunu sille niin se voi aina sanoo mulle et niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Eli, mä en voi syyttää häntä enää sen jälkeen siitä vittuilusta koska se ei mitään hyödytä.

kun kerroit, että "mies kuuli vähän juttuja joihin en oo enää ite voinut vaikuttaa pitkään aikaan. Mulle tehtiin todella pahasti, todella. Sit tolla herralla loppu mun arvostus kun seinään kun se kuuli" niin mitä se mies kuuli?

Emmä haluis mielellään puhua siitä... mut ei ollu minusta mitään kovin vakavaa, se mitä tein sillon, mut se mitä tehtiin mulle sen takia niin oli

[QUOTE="vieras";28625269]No oon yrittäny sille sanoo siitä asiasta vaikka kuinka monta kertaa! Millon raivoomalla, millon nätisti puhumalla ja näyttämällä kaikki tunteeni, et miltä musta tuntuu viimestä pilkkua myöten ja niin edelleen. Mut sama paska aina vaan toistuu !! Mä mietin et tekeekö se tahallaan vai eikö se oikeesti vaan tajua?? Sit kun oon polttanu pinnani ja raivostunu sille niin se voi aina sanoo mulle et niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Eli, mä en voi syyttää häntä enää sen jälkeen siitä vittuilusta koska se ei mitään hyödytä.[/QUOTE]

Itse mahdollistat tuon jatkumisen. Se nyt vaan on niin että tuollaisiin ei auta kuin kaikkien yhteyksien katkaisu. Kaikki välit ja yhteydenpitokanavat poikki. Eikä mihinkään mitään vastausta.

Taidat olla aika saatanan tyhmä jos et tajua että sä voit estää sitä ottamasta yhteyttä suhun. Mutta kun kerran itse haluat olla häneen yhteydessä niin lopeta valittaminen, itse olet tiesi valinnut.

Yhteistyössä