[QUOTE="vieras";28625332]Nii.. mä oon ollu liian kiltti/heikko/hauras kun oon mahdollistanu sen jatkumisen mut mitäs sit jos olin ihastunu? Musta on alkanu jälkeenpäin tuntumaan, että tää jätkä ei ikinä ollukkaan oikeasti sit muhun.. koska ei kai tässä ois muuten näin käyny. Et se vittuilee vaan koko ajan ja yrittää syöttää mulle pajunköyttä siitä muka ettei ja muille on mukava, joten ne ei nää sitä sellasena ja syyttää sit mua ja tälleen se homma pyörii. Miks mä joudun aina tollasten paskamyrskyjen kohteeks vaikka en sillon ois tehny mitään erikoista! vai onko se niin erikoista et on sattunu ihastumaan? minä en tiedä... ja mietityttää just tuo jätkän puhuminen, tunteeko se mua kohtaan sittenkin vähän viel kans jotain kun alkaa aina puhumaan? vai mitä svidduu tuo on.................. .. .. vai onks se vaan jonkun kanssa tehty joku suunitelma puhua mulle, sitäkään ei tiiä. Miks ei voi kunnioittaa sitä jos toinen ihastuu? ja olla otettu. Miksi pitää alkaa paskamaiseksi ja ylimieliseks ja sit esittää olevinaan et mä oon ihan jotain muuta kuules... huoh. Minä en oikeesti oo pysyny järjissäni näissä hommissa enää piiiitkään pitkään aikaan, se on kai se tavote ja jos mä noin sanosin jollekki et se yrittää saada mut sekoomaan, nii mitä mä siitä saisin? mun käskettäis painua hoitoon..[/QUOTE]
Siksi, että toiset vaan on paskoja ja pelaa toisten tunteilla. Kun hyväksyt sen, asiat loksahtaa kohdalleen. Se jatkaa tuota just niin kauan kuin sinä annat.
Yllätyksenähän se sille tuleekin, että sun ei tarkoittaa kanssa oikeasti sitä, mutta se on sitten voivoi. Pian se uuden pyöritettävän löytää sun tilalles. Ainoahan et takuulla missään vaiheessa oo ollukaan.
Ja tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä.