V
"vieras"
Vieras
Jaa, ootko sä itse käynyt? Mua vaan kiinnostaa, kun Konffassa edelleen aika moni telttailee, nuoret ihmiset varsinkin. Ja mekin telttailtiin, vaikka audilla ajettiinkin paikalle. Meillä on kyllä tosi hieno ja iso teltta.
Me kans käytiin telttaille Konffas - itseasiassa torstaina käytiin ostamassa 6 hengen perheteltta ja illaksi Keuruulle se pystyyn. Asuntovaunu olis kiva lelu mutta järkisyihin vedoten ei hommata sitä pihalle tai vuokrata sitä. Ja mukavaa oli - telttaille olla. Mut ei sinne kukaan pakota, ei.