oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28718171]Rautalanka loppuu, mutta yritän vielä.

Miehesi löisi sinua -> Pahapaha, ei niin saa tehdä!

Miehesi lyö muita -> Ihan ok. Sattuuhan noita.[/QUOTE]

Ratakisko loppuu minulta myös, koska sinä idiootti tunnut sivuuttavan kaiken oleellisen jota sanon. Mieheni EI ole hakannut ihmisiä huvikseen, vaan aina jostakin syystä. Jos hän pieksää jonkun raiskaajan, mielestäni se ON oikeutettua. Toki ei lain silmissä ole, mutta kuten jo sanoin, en todellakaan haluaisi miestä joka vaan seisoo tumpur suorina ja yrittää sanoa että äläs nyt sitä mun vaimoa väkisin ota, herranjestas.

Mutta sinä et näytä tätä tajuavan, joten ole tajuamatta. Toivon todella, että joudut joskus samanlaiseen tilanteeseen. Nauraisin vain paskaiset huutonaurut.

Ratakisko loppuu minulta myös, koska sinä idiootti tunnut sivuuttavan kaiken oleellisen jota sanon. Mieheni EI ole hakannut ihmisiä huvikseen, vaan aina jostakin syystä. Jos hän pieksää jonkun raiskaajan, mielestäni se ON oikeutettua. Toki ei lain silmissä ole, mutta kuten jo sanoin, en todellakaan haluaisi miestä joka vaan seisoo tumpur suorina ja yrittää sanoa että äläs nyt sitä mun vaimoa väkisin ota, herranjestas.

Mutta sinä et näytä tätä tajuavan, joten ole tajuamatta. Toivon todella, että joudut joskus samanlaiseen tilanteeseen. Nauraisin vain paskaiset huutonaurut.

Jos menet kysymään väkivaltarikollisilta motiiveja teoilleen, niin ihan varmasti lähes kaikilta löytyy se "hyvä syy". Niiltä naisten- ja lastenhakkajiltakin.

Ei ole kiva toivoa toiselle pahaa. Nyt tuli huono mieli.

Toistan nyt itseäni, mutta kysymykseni taisi jäädä huomaamatta niiltä jotka osaisivat vastata! Eli harrastetaanko vankien perhetapaamisissa seksiä vaikka lapset ovat paikalla? Kysyn tämän ilman sarvia ja hampaita, vaikka ap jostain syystä on toista mieltä.

Mutta tosin, jos tuollainen ihminen joka ei tajua mistään mitään osaisi tuskin edes itseään puolustaa. Meillä minulla on aina kotona pesäpallomaila tai joku muu kättä pidempi siltä varalta JOS joku yrittäisi meille tulla ja kyllä, tiedän miten ja mihin lyödä. Ei olisi ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinen. Minä en itse henk.koht. aio vain istahtaa alas, jos joku tulee meille pyytämättä, ja saattaa lapsiani vaaraan samalla. Ehkä minä olen normaalista poikkeava, koska normaali ihminenhän antaisi tämän kaiken vaan tapahtua tekemättä mitään.

Ja se, että mieheni nyt vain sattui tietämään kuka hänen entisen naisystävänsä yritti väkisin ottaa, niin hän päätti opettaa ettei näin naisille tehdä. Oikeudessa tämä mies valitti, kuinka minun mieheni hänen kimppuunsa oli käynyt ja nyyh nyyh, mieheni oli tokaissut että seuraavan kerran mieti sitä mitä tapahtui, ennen kuin yrität jonkun väkisin maata. Suomessa raiskaajat ja pedofiilit saavat naurettavia tuomioita, jos minulta kysytään, nämä em. kuuluvat siihen pohjasakkaan. Mutta sinusta se ilmeisesti on ok, että joku yrittää toisen väkisin maata, jää ilman rangaistusta eikä koskaan saa siitä mitään.

[QUOTE="vieras";28718204]Jos menet kysymään väkivaltarikollisilta motiiveja teoilleen, niin ihan varmasti lähes kaikilta löytyy se "hyvä syy". Niiltä naisten- ja lastenhakkajiltakin.

Ei ole kiva toivoa toiselle pahaa. Nyt tuli huono mieli.[/QUOTE]

Veikkaan, että läheskään kaikilta sitä ei löydy. Mutta toki sinähän taas tiedät kaikesta kaiken, c'moon laskeudu nyt jo sieltä jalustaltasi alas.

[QUOTE="mami";28718213]Toistan nyt itseäni, mutta kysymykseni taisi jäädä huomaamatta niiltä jotka osaisivat vastata! Eli harrastetaanko vankien perhetapaamisissa seksiä vaikka lapset ovat paikalla? Kysyn tämän ilman sarvia ja hampaita, vaikka ap jostain syystä on toista mieltä.[/QUOTE]

Ei, perhetapaamiset VOI hakea myös pelkästään vangin ja puolison yhteisiksi, ilman lapsia.

Aika jännä, että väkivaltaisuus näyttää keskittyvän tiettyjen ihmisten elämään noin tiiviisti, että kotonakin täytyy pitää pesäpallomailaa turvanaan ja sitä on jo "päässyt" käyttämäänkin. Oletko miettinyt mistä tämä voisi johtua?

Mutta tosin, jos tuollainen ihminen joka ei tajua mistään mitään osaisi tuskin edes itseään puolustaa. Meillä minulla on aina kotona pesäpallomaila tai joku muu kättä pidempi siltä varalta JOS joku yrittäisi meille tulla ja kyllä, tiedän miten ja mihin lyödä. Ei olisi ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinen.

En siis tällä tarkoittanut, että olen koskaan joutunut mailaa käyttämään, tai muutakaan esinettä. Mutta ei olisi ensimmäinen ja tuskin viimeinen kerta kun joku tulee pyytämättä.

[QUOTE="vieras";28718240]Aika jännä, että väkivaltaisuus näyttää keskittyvän tiettyjen ihmisten elämään noin tiiviisti, että kotonakin täytyy pitää pesäpallomailaa turvanaan ja sitä on jo "päässyt" käyttämäänkin. Oletko miettinyt mistä tämä voisi johtua?[/QUOTE]

Kyllä olen, siitä että hulluja on maailma pullollaan. Me asumme rivitalossa kaupungin ulkopuolella, jos joku meille murtautuisi, poliiseilla kestäisi tulla paikalle yli 20 minuuttia. Tuolloin jos joku hullu pääsisi sisään ilman että kukaan vastustelisi, olisimme jo luultavasti paketissa ennen poliisien paikalletuloa. Koskaan ei voi olla liian varovainen.

Mutta mihis se heitto joutui, jossa vaadittiin että Suomeen tulisi jenkkien käytäntö vankeuslaissa? Minähän ehdotin jo, että silloinhan voisimme vaatia samaan syssyyn kokonaan uudenlaisen lainsäädännön. Suomessa ei ole oikeutettua puolustaa itseään tai omaisuuttaan, mutta jenkeissä joissakin osavaltioissa on. Mieheni ei olisi vankilassa, jos asuisimme kälyni kotipaikkakunnalla, Missourissa. Siellä todellakin on oikeus jopa ampua tunkeilija, ja varsinkaan itsensä puolustaja ei joutuisi vankilaan.

[QUOTE="vieras";28718246]Toi aloitti. Se ärsytti. Toi yritti lyödä ensin. Se puhuu pahaa minusta. Se ansaitsi sen. Se yritti lyödä mun kaveria. Mä vaan olin siinä niin toi tuli ja töni niin mä löin.[/QUOTE]

Juuri näin. Töniminen on aika kaukana siitä jos joku yrittää väkisin esim. maata toisen, tai kuristaa, potkii ja hakkaa päätä jne. Mutta sinä edelleen osoitat kerta toisensa jälkeen kuinka idiootti olet, kun et nähtävästi ymmärrä lukemaasi vaan väännät kaikesta oman juttusi.

Kyllä olen, siitä että hulluja on maailma pullollaan. Me asumme rivitalossa kaupungin ulkopuolella, jos joku meille murtautuisi, poliiseilla kestäisi tulla paikalle yli 20 minuuttia. Tuolloin jos joku hullu pääsisi sisään ilman että kukaan vastustelisi, olisimme jo luultavasti paketissa ennen poliisien paikalletuloa. Koskaan ei voi olla liian varovainen.

Mutta mihis se heitto joutui, jossa vaadittiin että Suomeen tulisi jenkkien käytäntö vankeuslaissa? Minähän ehdotin jo, että silloinhan voisimme vaatia samaan syssyyn kokonaan uudenlaisen lainsäädännön. Suomessa ei ole oikeutettua puolustaa itseään tai omaisuuttaan, mutta jenkeissä joissakin osavaltioissa on. Mieheni ei olisi vankilassa, jos asuisimme kälyni kotipaikkakunnalla, Missourissa. Siellä todellakin on oikeus jopa ampua tunkeilija, ja varsinkaan itsensä puolustaja ei joutuisi vankilaan.

Kandeis jo muuttaa jos teille jatkuvasti ollaan murtautumassa. Varsinkin nyt kun siellä yksin olet lasten kanssa.

Laitetaanpa asia näin päin, joku yrittää väkisin ottaa sinut, sinä vaikka potkaiset miestä munille ja vedät turpiin. Joudut itse vastuuseen pahoinpitelystä ja tämä raukka ei saa mitään yrittäessään raiskata sinut. Varmaan sinä silloinkin vain sanoisit, että no laki nyt vaan sanoo näin, ettei saa tehdä mitään. Ei saa itseään puolustaa, vai kenties mistä sitä tietää vaikka olisit antanut kaiken vaan tapahtua. Kyllähän niitä kaikennäköisiä ihmisiä on, jotka eivät edes yritä itseään puolustaa.

Juuri näin. Töniminen on aika kaukana siitä jos joku yrittää väkisin esim. maata toisen, tai kuristaa, potkii ja hakkaa päätä jne. Mutta sinä edelleen osoitat kerta toisensa jälkeen kuinka idiootti olet, kun et nähtävästi ymmärrä lukemaasi vaan väännät kaikesta oman juttusi.

Nuo on niitä "hyviä syitä" jollekin toiselle. Ja he toimivat mielestään ihan yhtä oikeutetusti kuin miehesi.

[QUOTE="vieras";28718269]Kandeis jo muuttaa jos teille jatkuvasti ollaan murtautumassa. Varsinkin nyt kun siellä yksin olet lasten kanssa.[/QUOTE]

Juu, kyllä minähän taas kirjoitin että meille jatkuvasti ollaan murtautumassa. Onko sinulla kenties oikeasti joku pakonomainen tarve ymmärtää väärin? Kannattaisi tutkituttaa pää.

Laitetaanpa asia näin päin, joku yrittää väkisin ottaa sinut, sinä vaikka potkaiset miestä munille ja vedät turpiin. Joudut itse vastuuseen pahoinpitelystä ja tämä raukka ei saa mitään yrittäessään raiskata sinut. Varmaan sinä silloinkin vain sanoisit, että no laki nyt vaan sanoo näin, ettei saa tehdä mitään. Ei saa itseään puolustaa, vai kenties mistä sitä tietää vaikka olisit antanut kaiken vaan tapahtua. Kyllähän niitä kaikennäköisiä ihmisiä on, jotka eivät edes yritä itseään puolustaa.

Mitä muuta siihen voi todeta, että jos laki sanoo näin, niin sitten se sanoo?

[QUOTE="vieras";28718283]Nuo on niitä "hyviä syitä" jollekin toiselle. Ja he toimivat mielestään ihan yhtä oikeutetusti kuin miehesi.[/QUOTE]

Eli sinä siis tässä tilanteessa antaisit hakata vaan? :D No eihän siinä, ehkä sinulle se tekisikin todella ihan hyvää. Taidampa jättää tämän keskustelun nyt, toivottavasti joku muukin saa yhtä hyvät naurut kuin minä. Puhut mitä sattuu etkä osaa vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin.

[QUOTE="vieras";28718293]Mitä muuta siihen voi todeta, että jos laki sanoo näin, niin sitten se sanoo?[/QUOTE]

Niinpä niin ;) No, minä en ainakaan antaisi kenenkään koskea minuun ilman suostumustani, varsinkaan tekemättä mitään. Mutta toki voihan joku sairas ihminen siitä jotain nautintoakin saada.

Eli sinä siis tässä tilanteessa antaisit hakata vaan? :D No eihän siinä, ehkä sinulle se tekisikin todella ihan hyvää. Taidampa jättää tämän keskustelun nyt, toivottavasti joku muukin saa yhtä hyvät naurut kuin minä. Puhut mitä sattuu etkä osaa vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Puhuit raiskaamisesta, et hakkamisesta. Ja tietysti yrittäisin puolustautua. Mutta jos laki toteaa minun toimineen väärin, niin mitä siihen pitäisi sanoa? Yhyy, epistä? Ja se auttaisi mitä?

[QUOTE="vieras";28718299]No jotain sinä pelkäät, kun koet tarpeelliseksi pitää pesäpallomailaa turvanasi. Ja sanoit, ettei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta.[/QUOTE]

En puhunut meistä, kun sanoin noin. "Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta", niin no, toki en voinut olettaa että käsittäisit tarkoittavani noin yleisesti. Ihmisten koteihin kyllä murtaudutaan, mutta ethän sinä sitä voinut tietää kun elät täydellisessä, väkivallattomassa maailmassasi.

[QUOTE="vieras";28718311]Puhuit raiskaamisesta, et hakkamisesta. Ja tietysti yrittäisin puolustautua. Mutta jos laki toteaa minun toimineen väärin, niin mitä siihen pitäisi sanoa? Yhyy, epistä? Ja se auttaisi mitä?[/QUOTE]

Ei vaan yritän tällä viestittää, että sinäkin olisit tuolloin yhteiskunnan pohjasakkaa. Joten kannattaa siis ehdottomasti vaan olla tekemättä mitään, ettet saa kontollesi samanlaista arvostelua.

En siis tällä tarkoittanut, että olen koskaan joutunut mailaa käyttämään, tai muutakaan esinettä. Mutta ei olisi ensimmäinen ja tuskin viimeinen kerta kun joku tulee pyytämättä.

Aiemmin jo ehdotin piirien ja tuttavien vaihtoa. On kyllä kummallista "sattumaa", että yhdelle perheelle tulee säännöllisesti vastaan tilanteita, joissa väkivallan uhka on sitä luokkaa, että ex-väkivaltatuomion saanut mies istuu kolmen tapon yrityksestä linnassa ja vaimo(?) pitää tunkeilijoita loitolla pesäpallomailan kanssa.

Missä kumman viidakossa te elätte?

En puhunut meistä, kun sanoin noin. "Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta", niin no, toki en voinut olettaa että käsittäisit tarkoittavani noin yleisesti. Ihmisten koteihin kyllä murtaudutaan, mutta ethän sinä sitä voinut tietää kun elät täydellisessä, väkivallattomassa maailmassasi.

Eli teille ei ole edes murtauduttu ja sinua pelottaa kuitenkin joku niin paljon, että tarvitset pesäpallomailan turvaksesi? Miksi? Mitä pelkäät? Pelkäävätkö lapsesi olla kotona?

Yhteistyössä