H
hiöma
Vieras
samaten sulkeutuminen puolisolta, se ettei puhu tunteista,ei omista eikä puolison. Minun mielestä pitkään jatkuneena molemmat ovat henkistä väkivaltaa,etenkin jos ongelmiin ei ole edes yritetty hakea apua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta termiä henkistä väkivaltaa käytetään nykyään ihan liikaa. Minusta "väkivalta" sisältää jonkinlaista agressiivista / pahaa aietta toista kohtaan, oli se sitten henkistä tai fyysistä.
Ja joo, toisen seksuaalinen haluttomuus on varmasti äääärimmäisen vittumaista.
Alkuperäinen kirjoittaja hiöma;28738638:samaten sulkeutuminen puolisolta, se ettei puhu tunteista,ei omista eikä puolison. Minun mielestä pitkään jatkuneena molemmat ovat henkistä väkivaltaa,etenkin jos ongelmiin ei ole edes yritetty hakea apua.
Haluttomuus ei ole vapaaehtoista, eikä sen tarkoitus ole olla tahallista ja aiheuttaa toiselle mitään pahaa, joten en osaa sitä henkisenä väkivaltana pitää.
Ketä kohtaan se on henkistä väkivaltaa? Jos sitä paljon puhuttua puolisoa ei ole? Ketä mä pahoinpitelen henkisesti parisuhteettomana ihmisenä?